Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Poze noi cu mici upgrade-uri estetice.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • #17
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


      • #18
        Jantele le aveam de aprox 2ani, am vrut sa le dau un aer mai modern asa ca le am sablat după noua moda. A schimbat mașina radical!
        Am pus oglinzile cu funcție de rabatare electrica și lumina ambientala. Dar nu știu dacă trebuiesc setare din Star sau trebuie și acele calculatoare de pe uși schimbate. O sa rezolv când revin în tara.!!!!
        Mașina a primit și o folie transparenta pe faruri. Eu merg mult extern și am obs ca din Romania deja m am ales cu câteva semne pe capota și chiar una pe stâlp fata dreapta de la diverse pietricele. Vreau sa le retusez pe viitor.

        ​​Mai am sa adaug senzori pe spate! (ii am trebuie doar montați, dar lipsa de timp momentan)
        Eleronul, discret... Dar își face treaba. E ceea ce mi-am dorit.

        Per Asamblu îmi place mașina, deja am 43000km(pe ceas 332000km),îmi place de fiecare data când o privesc și ma sui la volan.merge super!
        Ma pregătesc în 7.000km de noua revizie : ulei filtre, antigel(având 2ani), lichid frâne, Itp.

        În primăvara as mai vrea o finala Y pentru look, distanțiere fata spate. Și cam atâta.

        Comment


        • #19
          Arata foarte bine .
          Chiar si culoarea o prinde .
          Imi place si eleronul , l-ai lipit cu 3 m ?
          La mine nu a rezistat prea mult ...l-am dat jos dar cred ca o sa il revopsesc si va fi pus din nou.

          Incearca sa nu pui distantiere o sa pui presiune pe rulmenti si mercedes are o procedura extrem de laborioasa pt inlocuirea lor .

          Comment


          • #20
            Ok, mulțumesc frumos de sfat. Atunci o sa renunț la ideea cu distanțiere.
            Jantele actuale au et 54 și 50 ar fi mers sa le duc măcar la et45 optic par cam sub aripa. Dar decât sa facem rele mai bine asa.

            Comment


            • #21
              Din ce am vazut , ai inlocuit si oglinzile , arata bine negre .
              O remarca as avea ....pune stema pe capota asa trebuie sa arate un E class .

              Comment


              • #22
                Nu cunosc toate jantele pe de rost, dar alea nu sunt jante de c?
                mai ales cu 225 pe fata si mai late pe spate.
                Scoate le vanzare , cauta jante de 8 sau 8.5 pt e si vor avea et corect.
                ​​​
                Eu asta cred ca e problema de fapt.

                Comment


                • #23
                  Par a fi jante replica , astea de obicei au Et-uri ciudate.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by b97dmt View Post
                    Din ce am vazut , ai inlocuit si oglinzile , arata bine negre .
                    O remarca as avea ....pune stema pe capota asa trebuie sa arate un E class .

                    Referitor la stema, da ai dreptate. Dar mașina sta mult afara și sincer nu duc grija ca o rupe cineva, copil din greșeală.

                    Comment


                    • #25
                      Referitor la jante. Tind sa cred ca sunt originale, au pe interior stanta Mercedes, seriile pe fiecare janta. Nu știu ce alte elemente mai sunt de control. Are și acel scris Amg pe latura exterioara.
                      Eu le-am luat de la un băiat cu C Coupe 2009.
                      Jantele au 8j fata și 8,5j spate.
                      Eu am ales asa anvelopele, ca am arcurile schimbare (eibach sport) și ochiometric fata era ridicata cu 2cm fata de spate. Le-am și măsurat cu ruleta și am avut răspuns clar.
                      Cu aceste anvelope am reglat diferența și acum mașina e perfect dreapta.
                      Nu știu de ce aceste arcuri s-au așezat asa
                      Last edited by Valentin2018E; 10-12-2020, 11:52 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Mașina a primit o prima revizie de la băieți de la Innovativ București. Un service foarte bun, cu băieți serioși și pricepuți în tot ce tine de Mercedes. Le cunosc slăbiciunile și cu o servisare atenta se pot ocoli anumite probleme mult mai grave.

                        Mașina la 333950km a primit o revizie/recondiționare alternator. Cu aceasta ocazie un schimb de ulei motor + filtre, antigel (fac la interval de 2ani), ulei grup (5ani).
                        Mașina deja am plimbat.o vreo 3000km. Merge f bine.
                        Next time vizita la dl Gaby, completam alte mici necesități.
                        Recomand acest service.
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.

                        Comment


                        • #27
                          Ma bucur ca se rezolva toate cu bine.
                          Intretii masina foarte bine.
                          Să știi să lupți când vrei să ai.
                          Să nu regreți când pierzi sau dai

                          Comment


                          • #28
                            Update, mașina a beneficiat de nou service la 342.000km s a făcut distribuția.
                            Am scăpat de zgomotul de la pornire de 3sec. Devenise puțin mai pronunțat și mai lung 4sec, după 2 drumuri, mers mult peste limita legala. Aviz amatorilor, mașina se comporta în funcție de cum te porți cu ea.
                            Având o oferta de nerefuzat am ales sa schimb toată distribuția. Deși pe lanț, patine semnele de uzura erau aproape insesizabile.

                            Mașina deja a rulat primii 1500km după service, intr un mod f abuziv de forja. Se comporta exemplar!
                            Revenim la mers normal și decent.
                            În urma operațiuni am obs : ușor sprint mai bun, motorul suna mai bine.
                            ​​​​​

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Valentin2018E View Post
                              Deși pe lanț, patine semnele de uzura erau aproape insesizabile.

                              ​​​​​
                              Salut...asta îmi spune mie, ca masina avea nevoie doar de un întinzător!!!Și îmi mai spune mie ca toate poveștile cu distribuție și pompa de ulei obligatoriu...sunt doar soluții de umplut timpul mort în service!!Și buzunare... Probabil ca o sa găsesc usa de la frigider deschisa dar tot nu pot fi de acord cu industria asta care a ajuns sa schimbe piese de dragul câștigului...
                              Bun, ca tu ești exemplu ideal de proprietar care a înțeles ca întreținerea preventiva te scutește de alte surprize, asta e alta poveste...altfel, dacă mergi cu mașina ignorând toate semnele pe care ți le da, posibil sa rupi distribuția și motorul și apoi sa plângi.. Stima
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • #30
                                Pai domne, tu care esti pentru preventie tu sa spui sa nu schimbi patinele? Pana nu desfaci si le vezi...nu stii ce ai.
                                Las ca doarme mai bine acu noaptea.

                                colegu de pe forum cu 211 cu suspensia sport 3l diesel si a facut distributia singur. Nu stiu de a postat aici sau nu, el are resursele necesare pt asa operatiune.
                                Dar la el lant intins, patine praf (uzate, crapate), silicon in baie de astupa juma din sorbu pompei si uite asa surprize surprize.
                                si vb de v6 euro 4 cu lant dublu. In bord 300k, real probabil mai multi.

                                Bine ca ai facut tot...macar stii ce ai, nu te increzi in ce o facut abdul si hassan...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF