Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

MB W115, oldtimer

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se rezolva, maine dupa-amaiza le urc pe net!
    exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
    Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
    Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
    Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

    Comment


    • #17
      Am gasit si timp ptr poze, in sfarsit...
      La mine la serviciu suntem vreo 4 cu Merzane mai vechi de 80'.

      Tocmai ce am spalat motorul si au inceput sa se vada carpelile...Intr-una din poze se vad cutele staniolului!
      Cand o sa dau aripile jos cred ca ma asteapta o mare surpriza....
      Attached Files
      exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
      Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
      Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
      Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

      Comment


      • #18
        E o boala la modelul asta cu contraaripa de pe parte soferului.O gramda de masini la care vad ca se rupe sau e foarte ruginita.Din cate am inteles prin Sibiu ar fi un magazin care mai aduce la comanda tabla pentru masini mai vechi deci s-ar putea sa iti fie usor sa faci rost de o contraaripa.Succes in continuare cu intretinerea.
        Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

        Comment


        • #19
          upgrade pompa servodirectie

          Salut! Ma ajuta cineva cu un raspuns avizat?
          Merge pompa de servodirectie de pe cobra pe bot de cal?
          Casetele de directie sunt compatibile?
          Multumesc anticipat!
          exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
          Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
          Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
          Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

          Comment


          • #20
            Felicitari pentru masina !
            Sa ne tii la curent cu interventiile.
            De mult caut si eu un W114/W115 ... intr-o zi poate ma lipesc si eu de unul ...

            Comment


            • #21
              Multumesc!

              Urmatorul pe lista dupa W115 e un W126. Sunt superbe!
              Momentan nu-mi permit sa platesc impozite asa mari ptr o masina pe care n-as folosi-o decat ocazional.
              exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
              Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
              Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
              Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

              Comment


              • #22
                Am facut un upgrade la directie, cu o pompa si o caseta servo. In plus i-am schimbat capetele de bara.
                Acum pare alta masina.
                Am sa revin cu niste poze...
                exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                Comment


                • #23
                  Originally posted by oldtimer View Post
                  Azi am schimbat membrana de la pompa de vacuum . Acum apas mult mai usor pedala de frana...
                  Am o roata infranata si maine trebuie sa o dau jos sa vad ce e cu ea...
                  de fapt ce e cu etrierul.
                  Chiar ma intrebam, din ce motive revin pistonasele etrierului la pozitia de dinainte de franare, dupa ce ridici piciorul de pe frana......
                  I-am sudat intinzatorul de la alternator...cred ca era rupt de ceva vreme ca se tocise capatul barei...
                  Intrebare ptr cunoscatori: surubul, unde se prinde de motor intinzatorul alternatorului, era plin de ulei cand l-am desfacut... de unde e uleiul ala ? E normal sa fie acolo?
                  Nu stiu daca intre timp ai rezolvat problema cu uleiul pe alternator dar daca nu ai rezolvat iti spun ca uleiul poti sa-l ai din cauza lipsei vreunui inel de cauciuc din cele doua (una de 21 mm si 7 mm diametru din cate-mi aduc aminte) existente sub piesa de pe chiuloasa care tzine intinzatorul lantului de distributie. Uff, ce lunga propozitie.

                  Comment


                  • #24
                    Apropo, daca w115 este masina de epoca, pt ca asa am inteles de undeva de pe forum, atunci cu ce ma ajuta asta pe mine? Platesc cumva taxe mai mici?

                    Comment


                    • #25
                      Mai multe informatii gasesti pe site-ul www.retromobil.ro
                      Masinile care din modelul respectiv nu se mai fabrica de mai mult de 30 ani la ora actuala sunt scutite de impozit si de plata rovinietei, conditia e ca acestea sa fie certificate de catre asociatia Retromobil ca fiind vehicule istorice. Problema e ca cel putin teoretic nu ai voie sa circuli dupa aceea cu ele decat la evenimente de profil si nu pot fi folosite ca masini de zi cu zi. In plus ca sa reusesti sa certifici un astfel de vehicul e foarte dificil, masina trebuie sa arate IMPECABIL si ORIGINAL daca nu e prea veche (ca si W115 de exemplu), cei de la Retromobil fiind foarte exigenti in acest sens.
                      O alta chestiune ce ar trebui luata in seama e foamea dupa bani a guvernului nostru mult iubit care oricand ar putea anula aceste facilitati.

                      Comment


                      • #26
                        Domnilor, se vinde. Sunt in Mexic de un an de zile si nu ma intorc curand. Sper sa ajunga la in pasionat.
                        Revin cu anuntul...
                        exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                        Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                        Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                        Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF