Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

MB W115, oldtimer

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MB W115, oldtimer

    Dupa lungi drumuri facute prin tara si multi propietari a ajuns la mine... Deocamdata va prezint poze facute de fostii propietari, au n-am gasit inca ocazia, dar cum trece viscolul de afara, o sa fac cateva poze sa le afisez...
    penultimul propietar, xcs: http://www.clubmercedes.ro/vand-merc...71-t10909.html
    antepenultimii propietari: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...971-t4513.html
    De aici se cam pirede urma...
    Voi reveni...
    exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
    Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
    Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
    Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos! Bine ca se plimba tot printre noi. Il urmarim cu placere toti fostii proprietari.

    Comment


    • #3
      Oki, sper ca a ajuns pe maini bune, nu de alta dar eram cam suparat dupa ce l-am vandut, gest necugetat as zice eu, daca mai pun mana pe vre-un bot cu sigurantza nu va mai pleca de la mine! Masina are nevoie de un proprietar atent, un iubitor de fier!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #4
        Azi am schimbat membrana de la pompa de vacuum . Acum apas mult mai usor pedala de frana...
        Am o roata infranata si maine trebuie sa o dau jos sa vad ce e cu ea...
        de fapt ce e cu etrierul.
        Chiar ma intrebam, din ce motive revin pistonasele etrierului la pozitia de dinainte de franare, dupa ce ridici piciorul de pe frana......
        I-am sudat intinzatorul de la alternator...cred ca era rupt de ceva vreme ca se tocise capatul barei...
        Intrebare ptr cunoscatori: surubul, unde se prinde de motor intinzatorul alternatorului, era plin de ulei cand l-am desfacut... de unde e uleiul ala ? E normal sa fie acolo?
        Last edited by oldtimer; 12-30-2009, 01:20 AM.
        exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
        Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
        Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
        Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

        Comment


        • #5
          Originally posted by oldtimer View Post
          Azi am schimbat membrana de la pompa de vacuum . Acum apas mult mai usor pedala de frana...
          Am o roata infranata si maine trebuie sa o dau jos sa vad ce e cu ea...
          de fapt ce e cu etrierul.
          Chiar ma intrebam, din ce motive revin pistonasele etrierului la pozitia de dinainte de franare, dupa ce ridici piciorul de pe frana......
          I-am sudat intinzatorul de la alternator...cred ca era rupt de ceva vreme ca se tocise capatul barei...
          Intrebare ptr cunoscatori: surubul, unde se prinde de motor intinzatorul alternatorului, era plin de ulei cand l-am desfacut... de unde e uleiul ala ? E normal sa fie acolo?
          Cursa pistonasului este destul de scurta si revine de la sine cu conditia sa nu intalneasca obstacole cum ar fi rugina,praf,etc.De aceea exista acea garnitura in capul pistonasului.Pistonasul are un invelis nichelat care in general daca incepe sa se ciobeasca va lasa rugina sa si faca de cap.In cazul in care vrei sa cureti pistonasul si sa l refolosesti curata l cu o bucata de lemn nu cu smirghel.
          Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

          Comment


          • #6
            Originally posted by old merc fan View Post
            Cursa pistonasului este destul de scurta si revine de la sine cu conditia sa nu intalneasca obstacole cum ar fi rugina,praf,etc.De aceea exista acea garnitura in capul pistonasului.Pistonasul are un invelis nichelat care in general daca incepe sa se ciobeasca va lasa rugina sa si faca de cap.In cazul in care vrei sa cureti pistonasul si sa l refolosesti curata l cu o bucata de lemn nu cu smirghel.
            De fapt ca sa fiu mai explicit sistemul de franare este un sistem fara aer,,vidat,,in momentul in care franezi pompa de frana impinge lichidul de frana catre etriere iar cand eliberezi frana se creaza o absorbtie a lichidului ceea ce face ca si pistonasul sa revina.
            Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

            Comment


            • #7
              ...acum mi-am facut si site, dedicat ptr MB oldtimer. Deocamdata e doar in constructie, asa ca nu va suparati daca nu gasiti prea multe chestii in el.
              Sper ca anul asta, impreuna cu alti doi pasionati de MB, voi posta multe chestii care sa ajute pasionatii de W115, W123, etc...batranici
              O sa facem si un forum, ptr cei care vor sa poarte discutii intr-un cerc mai restrans.



              La Merzul meu i-am pus un radio de VW, ca n-am gasit altul dar i-am scos sigla si i-am schimbat ledurile din verde in alb, mai aproape de becurile de la bord. In poza se vad mai albe decat apar in realitate...diferenta nu e asa mare.
              uite si poza...
              Attached Files
              exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
              Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
              Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
              Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

              Comment


              • #8
                I-am facut si franele pe spate...nu stiu care a fost treaba cu ele dar am gasit garniturile de la pistonas casante, iar pistoanele evident...blocate.

                Le-am desfacut complet, le-am curatat dupa care cu greu am reusit sa scot pistoanele din etrier. Am dus etrierii la sablat dupa care i-am vopsit in argintiu cu vopsea rezistenta la temperatura...In plus i-am schimbat si toate garniturile + furttunele de frana...
                Imi pare rau ca nu le-am facut poza dar pot sa le fac acum cand sunt montate..

                Munca grea si foarte delicata... suruburi intepenite, conducte rupte, etc... dar acum sunt multumit...urmeaza franele pe fata!
                exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                Comment


                • #9
                  Asteptam poze si succes in continuare la reparatii.
                  Stefan

                  Comment


                  • #10
                    ....acum am descoperit ca imi scapa compresie in chiulasa de parca ar fi esapament..
                    Deci segmentii sunt varza, sau cel putin unii dintre ei. As putea sa pun un motor de 2200, de bot de cal, dar acela are baie dubla ceea ce nu imi convine de loc ptr ca la tangajul pe care il are masina combinat cu drumurile noastre sau cu dorinta de a iesi la un gratar...nu e de bine!
                    Intreb si eu poate se afla cineva cunoscator... merge sa-i pun capac de baie de ulei de la un 2000d de cobra? Se potrivesc pompele de ulei?

                    As fi recunoscator ptr un raspuns! M-ar scuti de o gramada de timp pierdut!
                    exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                    Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                    Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                    Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                    Comment


                    • #11
                      Ptr cei interesati: pompele sunt la fel.
                      Maine ii voi regla avansul, poate mai dau putina viata motorului!

                      In rest, in fiecare zi mai gasesc cate ceva care ma ingrozeste, literalmente...
                      Lipseste traversa de sub locul pasagerului din dreapta, a fost taitata pur si simplu si lasata asa...
                      Bucsaraia e praf si pulbere, masina da senzatia de caruta cand da in gropi; paradoxal cand trece peste obstacole de genul celor de la trecerile de pietoni nu face nici un zgomot.
                      Are tabla sudata in puncte, nu cordon; iar tabla s-a indoit intre puncte si acum bate vantul pe acolo. Una dintre aripi are staniol sub vopsea, imi e groaza sa dau aripa jos. Telescoapele de pe fata sunt bune de orice, numai de amortizari nu...
                      Din fericire am vazut si chestii mai grele, prima incercare de a restaura un W115 a plecat de la una mai praf decat asta, asa ca, o voi reabilita in vara asta dpdv al suspensiilor, directiei, motorului si caroseriei...a mai ramas ceva? In toamna o duc sa vad daca imi iau ITP-ul pe bune!
                      exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                      Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                      Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                      Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                      Comment


                      • #12
                        succes in continuare si nu te descuraja pt ca merita sa reconditionezi asa ceva...daca te ajunge prea mult mai bine iti aduci unul de afara ca te ajunge vreo 2500e tipla.am vazut intr un parc aproape de frankfurt 2 buc.apropo ce ai mai facut cu botu ala care il aveai in garaj...cred ca nu te confund.

                        Comment


                        • #13
                          Felicitari colegu si succes in continuare.Sa speram ca statul nu o sa faca magarii si o s-o poti pastra.In rest rabdare si tutun.
                          Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                          Comment


                          • #14

                            Azi i-am dat jos pompa si i-am modificat avansul. S-a simtit o imbunatatire destul de considerabila. Mi-a luminat ziua, ptr ca imi faceam mari probleme din cauza motorului.
                            Am dat jos si etrierii din fata, unul era gripat iar celalalt mai avea putin. Nici unul dintre ele nu avea garnituri. Furtunele de frana erau deja umflate...

                            Cu merzanul din garaj...l-am scos afara in fata portii. Mai am doua masini mai noi si era cam aiurea sa tin merzu neutlizabil la caldurica si celelalte afara.

                            @Claudio:Cobra aceea suparata 280ce pe unde a ajuns?

                            Multumesc ptr incurajari! Sunt binevenite!
                            exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                            Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                            Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                            Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                            Comment


                            • #15
                              Trebuia sa ii tragi si cateva poze daca tot ai scos-o la lumina.
                              Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF