Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w124 300 e 24v

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai toate sunt "E" . Doar ca a lui este 300 E-24V . Iar ala cu restyling (facelift) se numeste E 320.
    Adica inaite de restyling E se punea dupa cifre , iar dupa se pune inainte cifrelor.

    Pentru ca inainte si w201 se numea 190 E , din 1993 w124 a devenit Clasa E, iar w202 (urmasul lui w201) a devenit Clasa C.

    Inainte de restyling masinile isi primeau numele astfel :
    * D pentru Diesel,
    * E pentru Einspritzung (pe injectie de benzina)
    * T pentru Transport si Touring (breck)
    * C pentru Coupé

    Adica 200 D , 200 E , 200 T si 200 CE .

    Dupa 1993 se numesc E 200 Diesel , E 200 , E 200 T , E 200 coupe.

    Originally posted by optimus View Post
    .... apropo nu stiu daca si al tau are treaba cu (E) din cate stiu la sfarsitul anului 1993 sau numit si w124 E si avea grila fata mica ,ceia ce tu nu ai cred ca w124 rec......
    Originally posted by optimus View Post
    Tot nus lamurit cu(E) mam uitat p wilkipedia si scrie ca masinile echipate cu motorul m104 sunt fabricte 1993-1994 si le zice E-clas,si a ta e 1991.aDar nu mai conteaza.
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #17
      Originally posted by optimus View Post
      Pai eu ma refeream ca trebuie vopsita masca fata sub far acolo o vad cam sarita vopseaua,apoi stergatoare la faruri,instalatie xenon,un cd-player,pusa foli pe geamuri(cea mai descisa posibila )jante monobloc cu buza lata si flanse(ca cele din poza),si putin coboratagarda la sol.Nu vad de ce vrei sa o vopsesti arata superb,poate o polisezi si o sa iasa mai bine.
      Ca sa nu mai zic ca nu am mai vazut w124 cu culoarea asta.
      Daca pui instalatie de xenon, foloseste numai modelul cu xenon pe faza scurta si normal pe lunga. Pt ca daca pui bi-xenon nu o sa vezi mare lucru pe faza lunga , pt ca folosesc acelasi bec care e ridicat un pic in sus de o lamela. asta se traduce prin niste dungi aiurea pe carosabil cand dai faza lunga si chiar ai o vizibilitate mai buna cu cea scurta. E probat lucrul asta pe w124.

      Daca cobori garda la sol, scoti arcurile si tai o spira jumate alea spate si doua spire alea fata. apoi cumperi amortizoare fata de w202 ce merg perfect pe spate la w124 (sunt mai tari) si nu mai topaie fundul masinii pe denivelari scurte. In felul asta o sa ai o stabilitate dementiala dar un minus la confort.

      Daca vrei sa vezi cum arata masina dupa ce-i mai tai din spire... http://www.clubmercedes.ro/fosta-mea...highlight=e320 sunt poze cu un w124 ce a fost al meu. Ideia e ca, dupa operatie nu mai poti urca borduri cu ea sau intra pe drumuri rele.

      Per total eu zic ca merita operatia mai ales pt castigul oferit de suspensie care e mai dura si masina e foarte stabila pe orice suprafata de drum.

      Comment


      • #18
        La asta ma refeream eu :- Doar ca a lui este 300 E-24V . Iar ala cu restyling (facelift) se numeste E 320 by w124researcher.In rest e o masina superba.
        Cu respect dany

        Comment


        • #19
          Ca sa fiu sincer , am dat un bmw e46 320 d (), si am luat jucaria care o am acum in special pentru comfortul care il are, daca as putea sa fac in asa fel incat sa nu pierd asa de mult din comfor si sa las garda la sol mai mica ar fi perfect, repet numai in cazul in care nu pierd asa de mult la comfort. Arata foarte bine fostul "merc" , pacat ca ai patit ce ai patit cu ea.
          Astazi am fost la un electrician sa se uite la alarma care a fost montata de fostul proprietar , pentru ca nu mai functioneaza in parametrii . Surpriza , am constatat cu stupoare si cu un aproape un infarct , ca inca functioneaza si alarma originala a masinii. Acum cred ca voi apela la un modul de inchidere centralizata (cel care vine cu cheie briceag) , sa vedem cum se comporta.
          Last edited by trancealot; 12-04-2009, 18:42 PM.
          Mercedes . (punct)
          Mercedes w 124 300 e (1989)
          Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
          Mercedes w 211 220 cdi (2004)
          Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
          Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
          Lexus IS 300 (1999)
          Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

          Comment


          • #20
            Banuiesc ca la e 46 ai luat si ceva diferenta .... ar fi stupid sa dai asa ceva pe un 124.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              Originally posted by carmine View Post
              Banuiesc ca la e 46 ai luat si ceva diferenta .... ar fi stupid sa dai asa ceva pe un 124.
              Pai iti dai seama ca a ramas cu o diferenta.

              Eu din cate am inteles de la unii "raceri" , e46 are multe probleme la forja .
              De asta majoritatea dintre ei au revenit pe e36.

              Oricum un w124 merita
              Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

              Comment


              • #22
                Probleme nu, pot zice cert e ca motoarelede pe e36 sunt mai fiabile si in general un e36 e mai fiabil ca e46 am condus suficient de mult ambele masini,e36 1800 cm-112 cai sau pe acolea si e46 1900cm doar 105cai.Ca sa nu mai zic ca pozitia soferului la e36 e net mai buna ca la e46.
                Pai cred ca e36 duce mult la tavaleala au mai putina electronica.
                Cu respect dany

                Comment


                • #23
                  Niciodata nu vei putea compara un e46 cu un w124 (mai ales modelul pe care il am acum), sincer. Si STUPID este atunci cand calci acceleratia la un 320 d , cu motorul resoftat , dus la 187 cp + ceva mici modificari pe sub capota , te "lipeste" te scaun (din cauza cuplului pe care il are un diesel) , iar cand te uiti in bord , (fiind in treapta 2 , motorul la 4500 ture) , 65 km/h . Pai una este sa schimbi a doua treapta la 110 km /h (in caz ca te apuca pandaliile) , si una este sa o schimbi la 65 , hai sa zic 70 , nu? Sa nu intram la capitolul comfort, ca acolo nu are nici o sansa e 46-le . Asa ca......
                  L.E. : am uitat sa precizez , am luat si o diferenta de bani
                  Last edited by trancealot; 12-05-2009, 00:15 AM.
                  Mercedes . (punct)
                  Mercedes w 124 300 e (1989)
                  Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                  Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                  Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                  Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                  Lexus IS 300 (1999)
                  Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                  Comment


                  • #24
                    Maestre, felicitari pentru agregat! Schimba filtrele, baga ulei nou (personal folosesc SELENIA HPX pe motor 104) fa-i o verificare la articulatii si directie si spor la depasit! Aaaa... Sa nu te puna necuratul sa speli motorul! Sterge-l de praf dar... doar atat! Nu ai vrea sa vezi cum arata o instalatie electrica de M104 dupa cel putin 15 ani de exploatare!

                    Cu respect,

                    Andrei!

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc Andrei pentru sfaturi , verificarea este facuta , am facut-o la 2 ore dupa ce am luat masina , si nu am de schimbat decat cele 4 bucsi de la bara stabilizatoare (cred), iar la capitolul ulei , nu merg decat pe castrol adus din nemtia , atat , toti din gasca (gasca , care ne folosim de w124) folosim castrol, de foarte mult timp si suntem foarte multumiti de el . Referitor la spalarea motorului , prefer ca atunci cand pun mana pe ceva sa desfac , sa nu fie unsuros sau cu jegul care se aduna de pe ulitele noastre , oricum iau sfatul in considerare dar nu ma dau inapoi de la spalatul motorului (cu toate ca nu il spal cu jetul , ci cu solutii , mai bine zis cu spray-uri speciale).
                      Mercedes . (punct)
                      Mercedes w 124 300 e (1989)
                      Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                      Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                      Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                      Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                      Lexus IS 300 (1999)
                      Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                      Comment


                      • #26
                        Ce ulei Castrol folosesti?

                        Comment


                        • #27
                          Pai de obicei ,Magnatec la climatul nostru moderat 10w-40 , iar daca devine prea rece (temperaturi cu minus , de la -5 incolo) il schimb cu un 5w-30 semi-sintetic.
                          Mercedes . (punct)
                          Mercedes w 124 300 e (1989)
                          Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                          Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                          Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                          Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                          Lexus IS 300 (1999)
                          Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by trancealot View Post
                            il schimb cu un 5w-30 semi-sintetic.
                            5w30 e ulei full sintetic

                            Comment


                            • #29
                              Am avut si eu ulei 5-30 sau 10 - 40... Erau , cum ar zice unii, pishwasser. Am ajuns la Selenia HPX dupa o discutie cu mecanicul meu de Alfe. Am forat nitelus si am vazut ca si Orca, un domn foarte documentat care activa pe aici pe forum acum ceva vreme (inca astept revenirea dansului), foloseste HPX pe al lui balenozaur, si anume, W140 S280. La motoarele cu peste 150 de mii de km, este recomandat un ulei cu vascozitate mai mare. Plus ca, HPX-ul este si sintetic, si aditivat si are aprobarea MB... Daca mai este nevoie, cautati si ce zice Fane, care si-a pus ulei d-asta in toate taragile... Oricum, fiecare pune ce vrea in masina lui...


                              Stima!
                              Last edited by Semtexx; 12-05-2009, 17:02 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by andrei_preoteasa View Post
                                Am avut si eu ulei 5-30 sau 10 - 40... Erau , cum ar zice unii, pishwasser. Am ajuns la Selenia HPX dupa o discutie cu mecanicul meu de Alfe. Am forat nitelus si am vazut ca si Orca, un domn foarte documentat care activa pe aici pe forum acum ceva vreme (inca astept revenirea dansului), foloseste HPX pe al lui balenozaur, si anume, W140 S280. La motoarele cu peste 150 de mii de km, este recomandat un ulei cu vascozitate mai mare. Plus ca, HPX-ul este si sintetic, si aditivat si are aprobarea MB... Daca mai este nevoie, cautati si ce zice Fane, care si-a pus ulei d-asta in toate taragile... Oricum, fiecare pune ce vrea in masina lui...


                                Stima!
                                Eu folosesc Castrol, dar cum nu mai pot face rost de el original , ci doar fabricat in ue... , am inceput sa folosesc Motul, asta dupa ce mai multi prieteni l-au testat pe motoare turbo in regim extrem , si au descoperit ca nu afecteaza deloc cuzinetii.
                                Last edited by Semtexx; 12-05-2009, 17:02 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF