Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un cobran imperhial

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un cobran imperhial

    Salutare,frati cobristi.Ieri am facut o noua achizitie in materie.
    Tartareata este din 96,si are ceva dotari dar nu este "full de full".
    Are cam tot ce m-ar fi interesat mai putin trapa si ESP.
    Are ceva probleme insa masinuta:
    1.Cea mai enervanta este ca muzica merge doar la volum mic si doar atunci cand nu sunt farurile aprinse!Probabil ca e vreun releu de tensiune sau ceva.Pornesc radioul..se aude bine,pana la un volum mic spre mediu.Daca incerc sa ridic volumul mai mult se stinge(volumul),nu se mai aude nimic.De asemenea chiar daca nu ridic mult volumul dar aprind farurile,iarasi nu se mai aude nimic.In boxa dreapta fata din usa un bazait non stop.Orice sfat sau sugestie e binevenita.
    2.Cutia a fost in avarie,a fost reparata,dar pare totusi cam obosita,pt ca odata pusa in D,trebuie sa astept aproape 3 secunde pana cupleaza.Schimba bine insa,insesizabil de fin,are kick down.
    3.Un mic tzacanit la motor care apare doar atunci cand il tin pornit mult timp la ralanti,in parking.In alte conditii nu am auzit sa scoata sunete ciudate,motorul fiind extrem de silentios.Nu prea vad legatura de ce ar bate vreun tachet din cauza ca tin motorul pornit la masina in P mai mult timp.
    Dotari:airbaguri laterale,pachet memorie scaune+volan+oglinzi,perne in scaune,incalzire in scaune fata,alarma,geamuri termoizolante,xenon.
    Dublu climatronic,pielea,airbagurile frontale si sistemul bose fiind standard pt modelul acesta.
    Cateva poze facute cu telefonul.
    Attached Files
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Varsa tot Ioane,motorizarea KHOBRAN-ului....sau nu cumva e acela ce vroia sa cumpere Fane,zis femeia de servici?

    Comment


    • #3
      Salut! Incerc sa te ajut eu.Vad ca ai casetofon original Mercedes.Problema ta cu volumul ar putea fi comun cu bazaitul difuzorului.Desfa cumva ornamentul si verifica firele care duc la difuzor,deobicei daca se ating de masa(caroserie),atunci intervine defectul de care zici tu.E normal sa-ti mearga bine la volum mic,dar cum dai mai tare intra protectia de scurtcircuit si decupleaza tot aparatul.Asta ar fi primul lucru ce trebuie verificat.Al doilea,e sa se verifice conexiunea la casetofon,la partea de alimentare,daca tensiunea de alimentare nu se schimba in timpul in care pornesti farurile.Si difuzorul in sine poate sa aiba o defectiune,poate sa fie descentrat de la utilizarea la volum mare timp indelungat.In orice caz,verifica difuzorul care bazaie si tine-ne la curent cu ceea ce faci.Bafta!
      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

      Comment


      • #4
        Originally posted by DMIHNEA View Post
        Varsa tot Ioane,motorizarea KHOBRAN-ului....sau nu cumva e acela ce vroia sa cumpere Fane,zis femeia de servici?


        Maestre! In primul rand motorizarea e pe portbagaj. E420... In al doilea rand, faza cu femeia de servici e o chestie pe care as dori sa o vad pentru ultima oara! In al treilea rand, Ioane, felicitari pentru trascaleta! Sa o porti sanatos si fara incidente.

        Comment


        • #5
          MAESTRE,o emblema pe portbagaj nu spune nimic cind prezinti o masina,cit despre ceea ce vrei sa vezi,e chestiune de gusturi........In acelasi ton cu preoteasa-auguri IOANE,si sa nu ti se strice cutia....

          Comment


          • #6
            Originally posted by DMIHNEA View Post
            MAESTRE,o emblema pe portbagaj nu spune nimic cind prezinti o masina,cit despre ceea ce vrei sa vezi,e chestiune de gusturi........In acelasi ton cu preoteasa-auguri IOANE,si sa nu ti se strice cutia....

            Mare boier, mare caracter don' Mihnea! Ureaza fix ce trebuie! Sa nu ti se strice cutia... Macar acum avem experienta.

            Comment


            • #7
              Ca tot iti iesi urticarie mai sus,din ce am dedus fura si destele lui Fane prin cutia ta,sau careva maninca ce nu trebuie?Nu de alta dar daca e meritul tau,macar fa-o public si cum toti tindem spre vechituri automatice,macar iti faci clienti....Khobranul e 420?Suporta Ion asa consum de benzina?Lumineaza-ne Ioane!

              Comment


              • #8
                Da este un E420.
                Cat despre consum,sunt convins ca daca cineva ar fi prezentat un w123 200 benzina pe carburator sau un w126 280 benzina,nu te-ai fi gandit la consum pt ca vb aia,sunt motoare mici.Cand auzi de v8 si 4,2 deja ti se zburleste parul de frica.Ideea este ca,am luat acest motor constient ca in ciuda faptului ca este mare este tehnologie buna iar consumul este acceptabil.Cel putin pt mine.Cu alte cuvinte un v8 euro 3 cu DOHC si cu 4 valve/piston consuma mai putin decat un motor de tehnologie a anilor 80 mai mic ca clindree.
                Consmul il astept pe undeva pe la 9-10 afara,iar in oras depinde de multe variabile.
                Oricum sunt sigur ca un motor de 2 litri pe carburator consuma mai mult,cel putin la viteze mari.
                Puterea masinii insa nu e cine stie ce,nu asa cum ma asteptam.In carte are 0-100km/h in 7 secunde.Am cronometrat-o aseara si a scos 8 secunde in cap.Cam putintel.8 secunde ar trebui sa scoate un e320 dar tipla..adica nou,tocmai scos din rodaj.Sa inteleg ca masina mea are acum in loc de 280 cp doar vreo 225-230?Poate ca totusi e din cauza cutiei.Voi investiga aspectul asta cu siguranta,mi-au mai ramas ceva bani de bagat in ea .Intre timp voi schimba toate filtrele ,uleiurile,voi verifica bujiile,etc.
                In general masinile isi pierd din cai odata cu accentuarea uzurii,singura masina care am vazut-o sa scoata exact timpul din carte a fost E280-ul argintiu de vara trecuta (Andrei Preoteasa il stie) care scotea fix 8,9 sec.
                Merci pt urari,si lui zsolti merci mult pt sfat,o sa verific maine sa vad care e treaba!
                P.S. As dori cateva sugestii de servicuri unde ar putea sa isi bage nasul niste oameni priceputi sa masina mea sa vada cutia,compresia,injectia,si altele.
                Last edited by ionutz_ng; 10-26-2009, 23:57 PM.
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #9
                  Originally posted by DMIHNEA View Post
                  Suporta Ion asa consum de benzina?Lumineaza-ne Ioane!
                  Chiar am facut un calcul.La cati km merg eu in medie/luna,as fi dat cam 1000 euro/an pe combustibil daca as fi avut un diesel in 4 cyl,de ex un 220 cdi.In cazul asta,de benzinar v8 voi da 2000 euro,pt ca voi avea un consum cam de 1,8 ori mai mare,dar benzina e ceva mai scumpa decat motorina.Buuuun.Deci dau mai mult cu 1000 euro/an.
                  E echivalentul la banii care ar trebui sa ii cheltui la un diesel pt o pompa de motorina si 1-2 injectoare cazute.Chestiile astea fac cam 1000 euro sa le schimbi.Am auzit o vorba : cand ai benzinar dai bani pe benzina,cand ai diesel dai bani pe motorina + piesele care pica.
                  Satisfactia de a avea o racheta zic eu ca merita,cel putin pt moment 3,5 milioane /luna.
                  Sau,cine stie...poate ii bagam un GPL,ce zici n-ar fi o idee buna?
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ionutz_ng View Post
                    Chiar am facut un calcul.La cati km merg eu in medie/luna,as fi dat cam 1000 euro/an pe combustibil daca as fi avut un diesel in 4 cyl,de ex un 220 cdi.In cazul asta,de benzinar v8 voi da 2000 euro,pt ca voi avea un consum cam de 1,8 ori mai mare,dar benzina e ceva mai scumpa decat motorina.Buuuun.Deci dau mai mult cu 1000 euro/an.
                    E echivalentul la banii care ar trebui sa ii cheltui la un diesel pt o pompa de motorina si 1-2 injectoare cazute.Chestiile astea fac cam 1000 euro sa le schimbi.Am auzit o vorba : cand ai benzinar dai bani pe benzina,cand ai diesel dai bani pe motorina + piesele care pica.
                    Satisfactia de a avea o racheta zic eu ca merita,cel putin pt moment 3,5 milioane /luna.
                    Sau,cine stie...poate ii bagam un GPL,ce zici n-ar fi o idee buna?
                    GPL-ul e un rahat. S-o stapanesti sanatos Ioane si s-o schimbi iute cu ceva mai mare. Fir intins !
                    Last edited by Semtexx; 10-27-2009, 22:04 PM.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Dap,merge gazat,doar ca instalatia,adica 2 kit-uri secventiale de cite 4 cil te cam duce la vreo 2000 aici si poate mai subtire in tara...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DMIHNEA View Post
                        Dap,merge gazat,doar ca instalatia,adica 2 kit-uri secventiale de cite 4 cil te cam duce la vreo 2000 aici si poate mai subtire in tara...
                        Aaaa,pai se merita atunci!Imi scot investitia in urmatorii 4 ani,si incepand cu al 5-lea an chiar voi merge pe plus!\
                        Cati ani de acum incolo ar putea merge un motor ca asta pe GPL fara sa apara probleme?
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #13
                          De e in mintile lui,nu cred ca il omori tu pe gaz,cu toti timpii tai si secundele...

                          Comment


                          • #14
                            Cat a costat masinuta ?
                            Mercedes Benz C Klass / E Klass

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Marian View Post
                              Cat a costat masinuta ?
                              A fost luata la o combinatie.
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF