Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 - 200te

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Arata foarte bine masina!!
    Sa te poarte cu placere colega....

    Comment


    • #17
      In general modelul T sta asa ridicat, mie imi place.Numai bine iti doresc!
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #18
        Foarte aranjata masinuta ta!Nici nu zici ca are ceva ani in carca!S-o stapanesti sanatos!Cat te-a costat cutia de viteze?Banuiesc sh,nu?O seara buna!
        W124 E220 din 95

        Comment


        • #19
          Merci de aprecieri inca o data!

          Cutia a costa 900 de ron in cap, am gasit si mai ieftine dar nu mi se potriveau din cauza volantei cu masa dubla...
          Masina arata bine, dar bineinteles e loc si de mai bine si sper sa o imbunatatesc cu timp ceva banuti si rabdare...imi pare foarte rau ca am zgariat-o pe partea dreapta ...greseala mea ...si asta inseamna alte cheltuieli in plus.

          Toate bune!
          Ford Transit 2.5d ex
          Mercedes 230 E ex
          Mercedes 200 TE ex
          BMW 320d touring

          Comment


          • #20
            Super frumoasa sa o stapinesti sanatos multi km,..jantele cit au costat ?

            Comment


            • #21
              Jantele OZ au fost si primele AMG,adica facute de catre OZ,deci nu cred ca sunt un handicap....eventual deja pierzi mult din comfort,fiind pe 17.Senzatia ca era motorul cu 8 valve de 2.3 mai fortos am avut-o si eu,si era si puterea mai liniara...

              Comment


              • #22
                Frumoasa masina ai colegu sa o stapanesti sanatos

                Comment


                • #23
                  Originally posted by DMIHNEA View Post
                  Jantele OZ au fost si primele AMG,adica facute de catre OZ,deci nu cred ca sunt un handicap....eventual deja pierzi mult din comfort,fiind pe 17.Senzatia ca era motorul cu 8 valve de 2.3 mai fortos am avut-o si eu,si era si puterea mai liniara...
                  Intradevar se simte masina un pic mai rigida si fata de w124 2.3E pe care l-am avut e mai lenta fiindca e si cu 100 de kg mai grea si aerodinamica mai proasta de break...In treapta 1 si 2 parca parca mai seamana cu 2.3-ul dar la viteza mai mare se simte ca e mai inceata....
                  Jantele le-am luat tot de la un coleg de pe forum, au fost 2000 de ron insa sunt multumit de ele fiindca sunt ca noi , au fost rulate putin , ca si cauciucurile Yokohama la fel putin rulate .....aproape noi. Avand in vedere ca cele mai ieftine gume noi pe 17 sunt undeva la 400-420 ron/buc si jantele noi turcesti undeva la 300 ron/buc mi s-a parut o afacere bunisoara, plus ca am primit si un set de suruburi cu antifurt in pretul asta.
                  Bafta majora tuturor!
                  Ford Transit 2.5d ex
                  Mercedes 230 E ex
                  Mercedes 200 TE ex
                  BMW 320d touring

                  Comment


                  • #24
                    Daca e rigida, e posibil ca sferele cu azot care fac amortizarea, si care se afla deasupra puntii, sa nu mai faca serviciu. Ele au deasupra azot la mijloc o membrana, care cu timpul se perforeaza, iar in partea de jos intra uleiul hidraulic sub presiune, ce mentine garda la sol indiferent de incarcatura (asta, daca mai e, ca atunci cand a fost facuta de fabrica). Apropos de faptul ca e "cocotata", dupa cum spuneau colegii; se poate cobora sau ridica garda la sol, prin lungirea sau scurtarea tijei de la regulatorul hidraulic de nivel, ce se afla sub caroserie pe partea dreapta, in fata axei. Eu am acelasi tip de caroserie, doar ca motorizare diesel, iar dupa ce am schimbat acele sfere, suspensia a devenit mult mai elastica. Sa faci cat mai multi km cu ea, fara evenimente tehnice sau rutiere.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
                      Daca e rigida, e posibil ca sferele cu azot care fac amortizarea, si care se afla deasupra puntii, sa nu mai faca serviciu. Ele au deasupra azot la mijloc o membrana, care cu timpul se perforeaza, iar in partea de jos intra uleiul hidraulic sub presiune, ce mentine garda la sol indiferent de incarcatura (asta, daca mai e, ca atunci cand a fost facuta de fabrica). Apropos de faptul ca e "cocotata", dupa cum spuneau colegii; se poate cobora sau ridica garda la sol, prin lungirea sau scurtarea tijei de la regulatorul hidraulic de nivel, ce se afla sub caroserie pe partea dreapta, in fata axei. Eu am acelasi tip de caroserie, doar ca motorizare diesel, iar dupa ce am schimbat acele sfere, suspensia a devenit mult mai elastica. Sa faci cat mai multi km cu ea, fara evenimente tehnice sau rutiere.
                      Am vrut sa zic ca e mai rigida din cauza jentilor de 17, se simte soseaua mult mai bine, dar suspensia nu are probleme , chiar lucreaza foarte bine si autoreglarea si stabilitatea mai ales pe curbe.
                      Oricum e un sfat bun cu reglajul garzii la sol, fiindca nu stiam de ca exista aceasta posibilitate. Merci mult!
                      Cand se face reglarea exista niste pasi? ...sau trebuie facuta cu motorul pornit...?
                      Ford Transit 2.5d ex
                      Mercedes 230 E ex
                      Mercedes 200 TE ex
                      BMW 320d touring

                      Comment


                      • #26
                        Salut Mircea , arata bine jantele pe masina , chiar imi plac cum se potrivesc , sa le porti sanatos, spune mi ce faci cu celalalt set de jante , le tii pt iarna ?
                        http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Lucian A View Post
                          Salut Mircea , arata bine jantele pe masina , chiar imi plac cum se potrivesc , sa le porti sanatos, spune mi ce faci cu celalalt set de jante , le tii pt iarna ?
                          Intradevar le tin pentru iarna, si eventual pentru vizita la ITP....
                          Ford Transit 2.5d ex
                          Mercedes 230 E ex
                          Mercedes 200 TE ex
                          BMW 320d touring

                          Comment


                          • #28
                            Cand vrei sa reglezi garda la sol, masina sa fie pe rampa sau canal, motorul pornit, si in functie de inaltimea pe care vrei sa o ai fata de sol, scurtezi sau lungesti acea tija (slabesti contrele de la cele doua articulatii, vezi ca una are filet normal si cealalta pe invers, dupa care invartesti de la jumatatea tijei).

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
                              Cand vrei sa reglezi garda la sol, masina sa fie pe rampa sau canal, motorul pornit, si in functie de inaltimea pe care vrei sa o ai fata de sol, scurtezi sau lungesti acea tija (slabesti contrele de la cele doua articulatii, vezi ca una are filet normal si cealalta pe invers, dupa care invartesti de la jumatatea tijei).
                              Merci mult!
                              Ford Transit 2.5d ex
                              Mercedes 230 E ex
                              Mercedes 200 TE ex
                              BMW 320d touring

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF