Salutare!
O scurta prezentare a vaporetului...
W124 200TE 1993 , motor 111.940, 1998 cmc, 136kw .
Cutie manuala 5 trepte.
250.000km , achizitionata in Hamburg adusa anul trecut in decembrie. Inmatriculata in aprilie anul acesta.
Dotari: AC, ABS, geamuri electrice fata, oglinzi reglabile incalzite, airbag sofer...
Stare buna si interior si exterior...
Au fost si probleme de cand o am ...
Cutia a inceput sa aiba un zgomot in treptele 1,2 si marsarier. Nu facea probleme la schimbare insa zgomotul era suspect asa ca am desfacut-o si am gasit 2 pinioane cu dintii sparti, si am inlocuit-o. Am gasit cutie mai greu , fiindca are volant cu masa dubla si nu se potrivesc cutiile de la modele cu volant normal. Arborele de intrare al cutiei e un pic mai retras fata de una normala.
La schimbarea cutiei am vazut ca si flansele de la cardan si cutie sunt obosite asa ca s-au inlocuit si alea. Am schimbat si discul de ambreiaj , desi tot kitul de ambreiaj e din 2005.
Teava dintre toba intermediara si finala s-a perforat, s-au schimbat tobele si s-a inlocuit catalizatorul cu toba normala( trage mai bine de atunci).
Parbrizul a luat o piatra si este fisurat. Va trebui inlocuit. Farul stanga fata a primit si el o piatra si a fost inlocuita sticla...
Deocamdata cam atate necazuri. Sper sa fie cat mai putine.
Si cateva poze...
O scurta prezentare a vaporetului...
W124 200TE 1993 , motor 111.940, 1998 cmc, 136kw .
Cutie manuala 5 trepte.
250.000km , achizitionata in Hamburg adusa anul trecut in decembrie. Inmatriculata in aprilie anul acesta.
Dotari: AC, ABS, geamuri electrice fata, oglinzi reglabile incalzite, airbag sofer...
Stare buna si interior si exterior...
Au fost si probleme de cand o am ...
Cutia a inceput sa aiba un zgomot in treptele 1,2 si marsarier. Nu facea probleme la schimbare insa zgomotul era suspect asa ca am desfacut-o si am gasit 2 pinioane cu dintii sparti, si am inlocuit-o. Am gasit cutie mai greu , fiindca are volant cu masa dubla si nu se potrivesc cutiile de la modele cu volant normal. Arborele de intrare al cutiei e un pic mai retras fata de una normala.
La schimbarea cutiei am vazut ca si flansele de la cardan si cutie sunt obosite asa ca s-au inlocuit si alea. Am schimbat si discul de ambreiaj , desi tot kitul de ambreiaj e din 2005.
Teava dintre toba intermediara si finala s-a perforat, s-au schimbat tobele si s-a inlocuit catalizatorul cu toba normala( trage mai bine de atunci).
Parbrizul a luat o piatra si este fisurat. Va trebui inlocuit. Farul stanga fata a primit si el o piatra si a fost inlocuita sticla...
Deocamdata cam atate necazuri. Sper sa fie cat mai putine.
Si cateva poze...
Comment