Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W202, C200, benzinar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am mers pe second, de la Gorila, pretul mi-a convenit, a zis ca pompa e foarte ok, ajunge vineri, o montez si vedem dupa.

    Seara faina !
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • S-a schimbat pompa, masina porneste, e ok, merge ca inainte, mai trebuie rezolvate cate ceva la ea, dar important e ca acum porneste si ma pot folosi de ea.

      Multumesc tuturor de ajutorul acordat pana acum .

      Toate cele bune !
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • Originally posted by marele_alb View Post
        masina porneste, e ok, merge ca inainte
        Te-am vazut azi, cand ai urcat pe strada Gheorghe Doja! Ai ceva probleme cu toba?...suna ciudat.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Originally posted by mer_se280 View Post
          Te-am vazut azi, cand ai urcat pe strada Gheorghe Doja! Ai ceva probleme cu toba?...suna ciudat.
          Salutare,
          Posibil sa se auda aiurea, se aude catalizatorul, cred ca e sparta ceramica in el si suna , la acceleratie, plus ca la plecarea de pe loc, pe gaz, se urneste mai greu, si mai da cate un rateu, asta trebuie sa mai rezolv, dar culmea ca numa cand o ia de pe loc, si doar pe gaz...

          O seara faina !
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • Si la mine scoate zgomote catalizatorul , am un interval de turatii in care intra ceva in rezonanta de pe la 2000 cam pana la 2500 si este al naibii de enervant sunetul produs . Ma bate gandu sa ii fac o gaura mai mare si sa scot tot ce e pe acolo si sa-l sudez la loc , lasand spatiu gol acolo , dar nu stiu daca este vreo idee prea stralucita

            Comment


            • Originally posted by mariusvararu View Post
              Si la mine scoate zgomote catalizatorul , am un interval de turatii in care intra ceva in rezonanta de pe la 2000 cam pana la 2500 si este al naibii de enervant sunetul produs . Ma bate gandu sa ii fac o gaura mai mare si sa scot tot ce e pe acolo si sa-l sudez la loc , lasand spatiu gol acolo , dar nu stiu daca este vreo idee prea stralucita
              Si la mine se aude la fel, numai ca eu am scos cu totul elementul din el.
              Deci nu asta e solutia, ca intra in rezonanta corpul gol al catalizatorului. Ori se pune catalizator nou, ori se taie cu totul corpul catalizatorului si se pune teava in locul lui...

              Comment


              • Deci teava in locul lui . Tu acum ai spatiul gol sau ai pus teava ?

                Comment


                • Originally posted by mariusvararu View Post
                  Deci teava in locul lui . Tu acum ai spatiul gol sau ai pus teava ?
                  Spatiu gol (corpul catalizatorului gol)

                  Comment


                  • Pai si acum nu te deranjeaza zgomotul produs ? Ca intra in rezonanta spatiul ala gol .

                    Comment


                    • Asta-i topic de prezentare, continuati cu discutiile tehnice aici si veti vedea cum dispar subit posturi...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        Vali, fără să însemne că te contrazic prin ceea ce spun, eu am secţionat câteva pompe atât de Mercedes cât şi de VW şi Ford. Toate BOSCH, şi foarte diferite constructiv una de alta. În toate am regăsit presostatul, cu dublu rol, atât acela menţionat mai înainte de mine cât şi ca o protecţie suplimentară în cazul defectării releului pompei. Imaginează-ţi următorul scenariu: la oprirea motorului releul nu mai decuplează plusul (din diferite motive) de pe alimentarea pompei menţinând cei 12 V pe bornele de alimentare. Este limpede ce urmează, pompa se supraîncălzeşte şi mediu mai exploziv decât cel în care funcţionează ea, este greu de găsit. Presostatul sesizând că cerinţele de funcţionare nu mai există (crescând presiunea în sistem) acţionează printr-o tijă un switch interior, tăind alimentarea si protejând pompa de supraîncălzire. Aşa era la W 126, aşa era la Golfuri şi Passaturi şi la toate maşinile care aveau injecţia pe sistem Bosch Jetronic.
                        Şi la W 126 erau cele două regulatoare de care vorbeşti, în fapt un acumulator de presiune, foarte util la accelerările mai temperamentale şi un regulator de debit (cât oprim pentru funcţionare şi cât trimitem înapoi pe conducta de retur)

                        Dar, poate că nu am dreptate.
                        Originally posted by vali982 View Post
                        NU am sectionat pompa sa ma uit, e posibil sa ai dreptate. Mie mi-a picat o pompa la masina mea, am stiut ca a picat din momentul cand am invartit cheia si nu s-a mai auzit pompa, am verificat releul, cupla si decupla. Am pus alta pompa si s-a rezolvat. Am avut probleme si cu un regulator de presiune, motorul pornea perfect dimineata (prima pornire). Daca opream masina si o porneam imediat, din nou perfect. In schimb daca lasam motorul oprit mai mult de 10 minute, calvarul incepea, dadeam la automat de ma plictiseam, pe la a 3-a sau a 4-a cheie...o lua. Ce se intampla, se pierdea presiunea in rampa (din cauza regulatorului buclucas) si motorul nu dadea nici cel mai mic semn ca vrea sa porneasca, exact ca atunci cand nu ai benzina. Am scos regulatorul de pe rampa, mi-a scuipat benzina pe la stutzul de vacuum, ceea ce nu era normal, am pus alt regulator si motorul pornea de ziceai ca-i nou.
                        Salut baieti,

                        In urma cu cateva zile, in masina a aparut un zgomot "nou" suspect, care nu mai era pana atunci, atat in mers cat si in stationare cu motorul pornit, atat pe gaz cat si pe benzina,

                        Acuma seara mi-am dat seama ca este pompa de benzina care funcioneaza non-stop, la capacitate maxima, cred..

                        Deci pompa de benzina (schimbata recent, dupa cum se vede in posturile anterioare ) functioneaza intr-una, fie ca trebuie fie ca nu, fie ca motorul merge pe benzina, fie ca merge pe GPL, cea ce nu e normal, cel putin pana acum nu mergea intr-una (nu la turatia asta, sa o aud constant)

                        Am vorbit cu un specialist in GPL mi-a spus ca e normal sa fie functionala si in timpul mersului pe GPL, ok , asta am inteles, are curent tot timpul si atunci cand scade presiunea in rampa cupleaza, dar nu tot timpul..

                        Inca ceva, cand pornesc masina : pun contactul, o las cateva secunde, pompa se aude cateva secunde, cum e normal, dupa aia se opreste, pornesc motorul, si pompa incepe iar sa mearga, de data asta intr-una.

                        Intrebare : ce face ca pompa de benzina sa functioneze intr-una, indiferent cu ce este alimentat motorul ?

                        Acuma seara am ramas fara benzina, lucru ciudat pentru ca stiam ca mai am destula, initial am crezut ca s-a dus iar pompa naibii.

                        Dupa ce a ramas fara benzina,(am pornit masina direct pe GPL) nu am mai auzit pompa mergand intr-una, probabil ca nu mai avea ce sa invarta..

                        Am inlocuit releul Verde al pompei (am 2 bucati) cu ambele face la fel.

                        Am vazut discutia legata de presostatul din pompa si regulatorul din rampa de injectie, de aia am "transpus" posturile aici.

                        Care aveti vre-o indee, va rog ! ...
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • Originally posted by marele_alb View Post
                          Intrebare : ce face ca pompa de benzina sa functioneze intr-una, indiferent cu ce este alimentat motorul ?
                          Releul instalatiei de GPL este cel spre care trebuie sa-ti indrepti atentia.
                          In mod normal (asa era gandit montajul la mine) cand comutam pe gaz (de la butonul acela cu doua pozitii) se auzea un "clic" peste doua secunde si alimentarea pompei de benzina inceta. Verificat de mine, (coborat in canal, si pus voltmetrul pe suruburile pompei.) Cand trecerea era inversa, gaz -> benzina, pompa era alimentata instantaneu, deci nu mai era acea întarziere de doua secunde.
                          Acelasi lucru se-ntampla daca motorul trecea de 2800 rot/min, daca butonul era setat in modul de functionare automat.

                          Paradoxul pentru mine este altul. De ce nu ti se opreste motorul ? Amestecul, benzina+GPL+aer, este excesiv de bogat si ar trebui sa aiba macar simptome de motor inecat.

                          Comment


                          • Dupa discutia mea cu cel care mi-a instalat GPL ul pe masina, am aflat ca pompa de benzina este alimentata permanenta, ca atunci cand motorul functioneaza pe GPL, benzina sa circule prin rampa pentru a raci injectoarele de benzina, sa nu se depune calamina pe ele.

                            Este oarecum plauzibila acest scenariu, poate ca pompa este alimentata tot timpul insa cupleaza doar cand este nevoie pentru a mentine presiunea necesara in rampa, dar la mine cred ca ceva s-a dus in schema asta si baga benzina non stop, adica ceva nu mai tine presiunea in rampa, sau .... nu stiu ...

                            Legat de acele click uri, si la mine se aud, unul cand se deschide electrovalva de pe butelia de gpl si unul cand se inchid injectoarele de benzina.

                            Legat de amestecul bogat, am si eu o suspiciune ca ar intra si gaz si gpl in motor, pentru ca prea repede s-a terminat benzina din rezervor, si atunci cand opresc la semafor, sau dau cu spatele motorul se opreste daca nu o accelerez, in rest, in sarcina, motorul merge ok.

                            Nu stiu unde ar trebui sa ma uit mai exact ...

                            Multumesc de implicare, mai astept ceva raspunsuri.

                            Toate cele bune !
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment


                            • Salut!Tipul ala are dreptate.Asa stiu si eu.Chiar daca masina merge pe gaz,pompa merge intruna..Marele alb,pompa nu functioneaza asa cum zici tu la niciun motor,in sensul ca scade presiunea pe rampa si atunci mai porneste pompa pana creste iar presiunea.Ea nu are decat 2 pozitii-oprita si pornita.Cand este pornita,ea merge la acelasi debit/turatie,indiferent de presiunea din rampa.Regulatorul de presiune de pe rampa mentine presiunea constanta in sistem.Cand creste presiunea mai mult decat trebuie,da drumul la benzina pe retur.Asta se intampla si cand mergi pe gaz,numai ca atunci ii taie curentul la injectoare,ca sa nu se mai deschida.Cand ii pui contactul,pompa de benzina lucreaza cateva secunde sa restabileasca presiunea in rampa,iar apoi ECU ii taie alimentarea cu curent,atat timp cat el nu primeste semnal de la senzorul de pe volanta(adica nu sesizeaza ca i-ai dat cheie).Cand motorul se invarte(atunci cand il actioneaza electromotorul sau dupa ce a pornit),ECU primeste semnal de la crankshaft sensor si alimenteaza cu curent pompa de benzina(prin releul ei,binenteles).Nu stiu cat de mult ti-am fost de ajutor,dar cam atat stiu..
                              W124 E220 din 95

                              Comment


                              • Ok, am inteles ca pompa merge non stop, atat timp cat este motorul pornit, bun, dar daca in ranpa este destula presiune, pentru ca nu se foloseste benzina care intra in ea, pompa tot baga ? chiar daca nu e necesar ? regulatorul ala, de ce e pus acolo ? nu pentru ca atunci cand nu mai este nevoie de benzina sa micsoreze sau sa inceteze debitul care intra in rampa.

                                In fine, eu sunt nedumerit de ce acum se aude zgomotul pompei lucand, cand stau in masina cu motorul pornit, si pana acum nu s-a auzit.

                                O zi buna !
                                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF