Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W202, C200, benzinar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toarnă pe undeva în admisie vreo 20-30 ml de benzină, lăsând comutatorul GPL/benzină pe gaz. O ia imediat şi merge vreo 5-6 secunde. Accelereaz-o puţin să treacă pe gaz şi va rămâne pornită dacă nu-i aprinderea de vină. Pe urmă poţi umbla cu ea toată ziua dacă n-o opreşti.

    Comment


    • Originally posted by Nelu Patrascu View Post
      Toarnã pe undeva în admisie vreo 20-30 ml de benzinã, lãsând comutatorul GPL/benzinã pe gaz. O ia imediat ºi merge vreo 5-6 secunde. Accelereaz-o puþin sã treacã pe gaz ºi va rãmâne pornitã dacã nu-i aprinderea de vinã. Pe urmã poþi umbla cu ea toatã ziua dacã n-o opreºti.
      Multumesc de sfat, asa urmeaza sa fac maine , sa o pot duce la un service, garaj ceva... sa o pot studia mai amanuntit, ca afara ... e jale

      O seara faina .
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • Se pare ca au revenit problemele...

        Zilele trecute am reusit sa o pornesc pana la urma, am incarcat baterie, am curatat bujiile si a pornit pe benzina, fara sa mai fac nimic in rest, de atunci si pana in seara asta a mers normal, dupa cum am zis fara sa ii fac nimic.

        Dar acuma seara iar nu mai merge pe benzina, sunt la Zalau, si in dupa masa asta am mers pana la tara, pe drum incoace, dupa vreo 2 minute decand am pornit, mergand pe benzina (nu a trecut inca pe gaz) masina nu mai avea forta, nu se mai accelera si pana la urma a murit motorul, asa din senin... a ramas fara benzina, desi in rezervor sunt cel putin 35 de litri de benzina...
        Nu imi explic cum...
        Zilele trecute cand am tot mesterit la ea, am desfcaut si acel capac de pe rampa de injectie, si am apasat acel ventil, benzina a tasnit in forta, am facut asta inainte sa pornesc masina, sa vad daca merge, deci benzina in rampa este si acum e la fel, si totusi nu porneste...
        Dupa ce am parcat masina acuma seara, am pus contactul sa vad daca se aude pompa de benzina, in primele 2 ture s-a auzit, a 3 tura nu am mai auzito.
        Nu stiu ce sa mai cred, ce sa ii mai fac, o sa pun alta pompa sa vad daca rezolv ceva
        Daca mai aveti careva ceva idei sunt bine venite.

        O seara placuta !
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • Sectiunea "Junghiul meu" este pentru prezentare, nu pentru probleme tehnice. Evident ca-ti reduci singur sansele de a da peste vreun priceput, din moment ce continui sa insiri problemele tehnice aici.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • Originally posted by marele_alb View Post
            ...am pus contactul sa vad daca se aude pompa de benzina, in primele 2 ture s-a auzit, a 3 tura nu am mai auzit-o...
            Pompa are în interorul ei un presostat. La mine, pentru că pusesem la punct tot sistemul de injecţie şi nu aveam scăpări de presiune pe nicăieri, nu auzeam pompa niciodată. Doar la staţionări mai îndelungate de 3 săptămâni.

            Ce vreau să spun este următorul lucru: pompa (presostatul ei) simte acele pierderi de presiune şi la fiecare punere de contact, reface presiunea în sistem, dar acest lucru se-ntâmplă până când ai cei 5,5 bari necesari funcţionării motorului sunt asiguraţi. Probabil a treia oară n-ai mai auzit-o pentru că n-a mai fost necesar să pornească, existând suficientă presiune în sistemul de injecţie.

            Tentativele de pornire infructuoase, umezesc electrozii bujiilor, lucru care face pornirea imposibilă după un număr de încercări. Trebuie scoase şi uscate sau înlocuite.

            Comment


            • Azi dimineata , am pornit pana la urma pe gaz, si am ajuns la Cluj, pe benzina nu merge nici cum, am mai pus 10 litri de benzina in rezervor, poate, poate, dar nimic ....
              O sa incerc sa dau pompa de benzina jos, sa vad daca functioneaza sau nu ..

              O zi placuta !
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • Originally posted by marele_alb View Post
                O sa incerc sa dau pompa de benzina jos, sa vad daca functioneaza sau nu ..
                Nu este nevoie, da jos firele si trage doua fire direct de la baterie si vezi daca bazaie pomba. In caz de nu da nici un semn atunci pompa ii problema!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • In cele din urma am dus-o la un service , maine o baga la teste sa vedem ce are, mai vedem maine...

                  O seara buna,
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                    Ce vreau sã spun este urmãtorul lucru: pompa (presostatul ei) simte acele pierderi de presiune ºi la fiecare punere de contact, reface presiunea în sistem, dar acest lucru se-ntâmplã pânã când ai cei 5,5 bari necesari funcþionãrii motorului sunt asiguraþi. Probabil a treia oarã n-ai mai auzit-o pentru cã n-a mai fost necesar sã porneascã, existând suficientã presiune în sistemul de injecþie.
                    La w202 pompa nu are nici un presostat, pe rampa de injectoare exista 2 regulatoare de presiune care in timpul functionarii motorului asigura o presiune in jurul valorii de 4 bari. Cat timp motorul este oprit, in rampa trebuie sa se mentina o presiune de 2.5 bari, pt. o pornire perfecta, daca acea presiune nu este mentinuta inseamna ca unul din regulatoare nu-si mai face treaba si apar probleme la pornire, in special la cald.

                    Si ca sa nu fiu off-topic, la el este de vina pompa de benzina, se putea inlocui din start pentru a fi evitate alte batai de cap, cum ar fi plimbarile prin service, implicit bani cheltuiti, timp pierdut si asa mai departe. Atat timp cat pompa la un moment dat nu se mai aude, e clar ca ea e de vina. In interiorul ei sunt niste bucse, care se blocheaza la un moment dat (ungerea se face cu benzina, daca pompa merge in gol de mai multe ori, bucsele se uzeaza)
                    Am si eu o pompa defecta acasa, daca pun 12V pe ea, da sa plece (zvacneste) si atat, pt. ca au ramas bucsele blocate pe ax.

                    Comment


                    • Vali, fără să însemne că te contrazic prin ceea ce spun, eu am secţionat câteva pompe atât de Mercedes cât şi de VW şi Ford. Toate BOSCH, şi foarte diferite constructiv una de alta. În toate am regăsit presostatul, cu dublu rol, atât acela menţionat mai înainte de mine cât şi ca o protecţie suplimentară în cazul defectării releului pompei. Imaginează-ţi următorul scenariu: la oprirea motorului releul nu mai decuplează plusul (din diferite motive) de pe alimentarea pompei menţinând cei 12 V pe bornele de alimentare. Este limpede ce urmează, pompa se supraîncălzeşte şi mediu mai exploziv decât cel în care funcţionează ea, este greu de găsit. Presostatul sesizând că cerinţele de funcţionare nu mai există (crescând presiunea în sistem) acţionează printr-o tijă un switch interior, tăind alimentarea si protejând pompa de supraîncălzire. Aşa era la W 126, aşa era la Golfuri şi Passaturi şi la toate maşinile care aveau injecţia pe sistem Bosch Jetronic.
                      Şi la W 126 erau cele două regulatoare de care vorbeşti, în fapt un acumulator de presiune, foarte util la accelerările mai temperamentale şi un regulator de debit (cât oprim pentru funcţionare şi cât trimitem înapoi pe conducta de retur)

                      Dar, poate că nu am dreptate.

                      Comment


                      • NU am sectionat pompa sa ma uit, e posibil sa ai dreptate. Mie mi-a picat o pompa la masina mea, am stiut ca a picat din momentul cand am invartit cheia si nu s-a mai auzit pompa, am verificat releul, cupla si decupla. Am pus alta pompa si s-a rezolvat. Am avut probleme si cu un regulator de presiune, motorul pornea perfect dimineata (prima pornire). Daca opream masina si o porneam imediat, din nou perfect. In schimb daca lasam motorul oprit mai mult de 10 minute, calvarul incepea, dadeam la automat de ma plictiseam, pe la a 3-a sau a 4-a cheie...o lua. Ce se intampla, se pierdea presiunea in rampa (din cauza regulatorului buclucas) si motorul nu dadea nici cel mai mic semn ca vrea sa porneasca, exact ca atunci cand nu ai benzina. Am scos regulatorul de pe rampa, mi-a scuipat benzina pe la stutzul de vacuum, ceea ce nu era normal, am pus alt regulator si motorul pornea de ziceai ca-i nou.

                        Comment


                        • Verdict : Pompa de benzina defecta, deci alta ...

                          Care aveti de vanzare, doresc.

                          Claudiu
                          0741.096.812
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • Originally posted by marele_alb View Post
                            Verdict : Pompa de benzina defecta, deci alta ...

                            Care aveti de vanzare, doresc.

                            Claudiu
                            0741.096.812
                            Este un W202 la dezmembrat langa Panic (chiar inainte sa intri in sat).
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Originally posted by mer_se280 View Post
                              Este un W202 la dezmembrat langa Panic (chiar inainte sa intri in sat).
                              Multumesc de sfat !

                              Sunt in Cluj acum, si am 2 posibilitati:
                              1. Second de la Gorilrullz , maine imi zice stare si pret,
                              2. Noua, la 380 lei , Producator MEAT&DORIA


                              Maine ma hotarasc ... voi ce ati alege ?!
                              O seara faina !
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment


                              • Daca a lui Gorila este intr-o stare buna si iti convine pretul, atunci...OEM, spun eu.

                                Si eu am schimbato pe a mea si tot SH am cumparat, care functioneaza foarte bine si in momentul de fata!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF