Aceasta este masina care m-a facut sa ma indragostesc Merecedes, un w201, 2000cm3, benzina, carburator pierburg, cutie manuala in 5 trepte, trapa electrica bidirectionala, jenti aliaj si cam atat(va urma o instalatie de ac), 1989( fix cu 8 zile mai batrana ca mine).
In aproximativ 24000km kt am facut cu ea, a fost schimbata numai pomba de benzina, imediat dupa achizitionare, masina fiind nepornita de foarte mult timp, uleiul si filtrele de rigoare, in rest absolut nimica.
Masina merge foarte bine, cu cateva mici exceptii, bucsile de grup, cam bate la ridicari bruste ale ambreajului, mici retineri in accelerare datorita unor furtune de vacum imbatranite si desigur montarea pompei de benzina de catre niste mecanici/agricultori, si de curand o mica bataie dreapta fata pe gropi(nu Fane nu am luat gropi beat mort).
La exterior, vopsea originala, in jur de 7-8 zgarieturi(ceea ce in 20 de ani mi se pare destul de bine), si niste urme de sos de usturoi pe capota, deh, nu am avut masa la intalniri, si nu stiu cum se face ca de fiecare data mancam pe masinile mele(de acum incolo stau cu capotele ridicate), dar o sa urmeze un polish saptamana asta.
Interior albastru, fara absolut nici o crapatura, pe usi, in dreptul geamurilor, tapiteria a inceput sa se dezlipeasca de la caldura, dar fara sa se rupa, se rezolva cu prelandez POWER.
Pot sa spun ca iubesc aceasta masina, s-a pastrat extraordinar de bine, nu o sa plece niciodata de la mine, cred ca o sa ajung prin anul 2040, cand masinile nu o sa mai fie dependente de sosele, eu o sa fiu un hodorog mic, urat, chircit si impotent, taraindu-ma cu 190-ul pe sosele, singur(sa vezi atuncea placere in trafic).
In aproximativ 24000km kt am facut cu ea, a fost schimbata numai pomba de benzina, imediat dupa achizitionare, masina fiind nepornita de foarte mult timp, uleiul si filtrele de rigoare, in rest absolut nimica.
Masina merge foarte bine, cu cateva mici exceptii, bucsile de grup, cam bate la ridicari bruste ale ambreajului, mici retineri in accelerare datorita unor furtune de vacum imbatranite si desigur montarea pompei de benzina de catre niste mecanici/agricultori, si de curand o mica bataie dreapta fata pe gropi(nu Fane nu am luat gropi beat mort).
La exterior, vopsea originala, in jur de 7-8 zgarieturi(ceea ce in 20 de ani mi se pare destul de bine), si niste urme de sos de usturoi pe capota, deh, nu am avut masa la intalniri, si nu stiu cum se face ca de fiecare data mancam pe masinile mele(de acum incolo stau cu capotele ridicate), dar o sa urmeze un polish saptamana asta.
Interior albastru, fara absolut nici o crapatura, pe usi, in dreptul geamurilor, tapiteria a inceput sa se dezlipeasca de la caldura, dar fara sa se rupa, se rezolva cu prelandez POWER.
Pot sa spun ca iubesc aceasta masina, s-a pastrat extraordinar de bine, nu o sa plece niciodata de la mine, cred ca o sa ajung prin anul 2040, cand masinile nu o sa mai fie dependente de sosele, eu o sa fiu un hodorog mic, urat, chircit si impotent, taraindu-ma cu 190-ul pe sosele, singur(sa vezi atuncea placere in trafic).
Comment