Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E 200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E 200 Kompressor

    Cred ca a venit timpul sa prezint achizitia, dupa ce am studiat, am cautat, si in sfarsit am gasit ce cautam. Un Mercedes E 200 Kompressor.Anul de fabricatie 2003, 268000 km cat se poate de reali, masina cu un singur proprietar in DE, ingrijita si foarte bine pastrata.
    Am cumparat.o, am bagat-o in service unde am schimbat 2 pivoti si un brat pe stanga, si acel furtun de sub compressor, bujii pentru gpl ,uleiul si filtrele si cam atat deoarece s-a constatat ca avea discuri si placute noi fata-spate, pompa sbc noua sau reconditionata(nu stiu exact) cu lichidul de frana schimbat, alternator nou, curea accesorii noua, si cam atat imi aduc aminte.
    Apoi, conform socotelilor pe care le aveam deja facute, am mers la Andreigpl pentru a monta o instalatie , initial am vrut Prins, dar in urma discutiilor , s-a montat Tomassetto stag 4 qbox, deoarece mi-a spus ca gpl-ul de la noi este foarte prost, iar instalatia Prins este foarte pretentioasa si cum nu am timp si nici nu vreau sa merg la service in fiecare saptamana, mi-a garantat ca nu voi avea probleme cu instalatia propusa.

    Masina se comporta exemplar,merge ca una noua, doar ca apuc sa merg cu ea decat in weekend, deoarece sotia o foloseste zi de zi.


    Dar, de vreo saptamana, se aprinde becul de la check engine, si cum nu suport nici un bec aprins in bord, am fost la service, pe tester arata erorile P2013, P2029, P201C..masina merge la fel, nu intra in nici o avarie.
    Le-am sters, au aparut iar. Urmeaza sa ma duc la cei de la gpl pentru a solutiona problema, pentru ca eu dupa ce am scos.o din service,pana sa Montez gpl, am fost cu ea intr-un concediu destul le lung, si nu s-a aprins nici un bec. Ma gandesc ca de la gpl e problema.
    Si inca un lucru pe care il face rar, dar il face,( si daca ati mai intalnit sau stiti de la ce ar putea fi v-as ruga sa imi spuneti), inca de cand era pe benzina, oscila turatia intre 800 si 2000 sa zicem, destul de agresiv. Foarte rar, dar se mai intampla si acum, si pe benzina si pe gpl.
    Cam asta ar fi povestea cu masina care ma bucura zi de zi cand o vad si cand merg cu ea.Incerc sa atasez si niste poze..
    Attached Files

  • #2
    inca niste poze
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Sa o stapanesti sanatos si multi kilometrii fara incidente! [emoji1]


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Frumoasa masina. Interiorul arata foarte pastrat si cred ca e o placere sa stai pe acele scaune [emoji7]. Multi km fara probleme. Apropo, era asa mare consumul de ai decis sa pui gpl?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Multimesc pentru urari. De la bun inceput am fost hotarat sa iau un kompressor pe care sa pun gpl. Despre consum..Ii place benzina,fara doar si poate. Gaz consuma 10% in exteror dar pana la 120-130km/h, si in oras,bara la bara 18%. Si benzina lua 15-16 in oras in aceleasi conditii.
          Am citit si despre colegi care merg cu consum de 12% in oras.. nu stiu cum. Sa aibe totusi probleme masina mea?

          Comment


          • #6
            Depinde probabil in ce oras si cat de aglomerat e traseul pe care mergi. Eu am un c180 kompressor si consumul in oras nu sare niciodata de 10l decat daca merg ca un nebun in accelerari si franari si cand pe o banda cand pe alta. Am intrebat de consum pentru ca pe viitor ma tenteaza un w211 facelift e200 kompressor pentru cand familia se va mari. Un consum mediu pe extraurban pe benzina cam cat e?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Cum ma 10 cu kompressorul!Ca si 1.6 sau 1.8d daca il alergi ca nebunul prin oras ajunge la 10.

              Comment


              • #8
                In Suceava atat imi consuma. Cred ca in orase mai aglomerate va consuma mai mult. Daca nu ma credeti pot face candva niste poze. Urmariti thread-ul pe care il am facut cu C180-ul meu verde de curand achizitionat [emoji16]

                Sent from my SM-T819 using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Extraurban, am avut media 8.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF