Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E-Class Coupe - C207 - e220 - Silver - Pachet AMG

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare ! Masina se apropie de 10 mii de km de cand o am si se comporta exemplar !

    In schimb... mi a aparut o mica eroare la lichidul de parbriz. Am schimbat firma de lichid parbriz si am facut " plinul".... dar eroarea " top washer fluid" a ramas activa . Din ce am citit pe forumuri straine , rezervorul are un sensor ce masoara conductibilitatea fluidului si nu clasicul plutitor.... Anumite solutii cica ar putea da senzorul peste cap. Este adevarat ? Cum ati rezolvat ?

    Comment


    • #17
      Mai degrabă, conectori, cablaje...
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #18
        Aparent am avut noroc... am schimbat lichidul de parbriz si n am mai avut eroarea... de evitat proX.
        In schimb.... Am intampinat o alta problema. Asta seara cand sa pornesc masina... aveam foarte mult condens pe interiorul parbrizului....iar clima nu a mai pornit fizic... indicatorii de nivel mergeau bine... nici o eroare in bord dar nu voia sa sufle deloc aer.
        Spre casa a inceput usor sa sufle...
        Are sens sa desfac motorasul de clima de sub torpedou si sa l gresez sau sa mi iau unul noul? Oem sau aftermarket ? Am inteles ca cele aftermarket ar avea o protectie pentru rezistori.

        Comment


        • #19
          Later edit : la frig foarte mare in ultima luna ( cam 1 data pe saptamana).... facea un zgomot ca un chitait ocazional , pana se incalzea masina.

          Comment


          • #20
            Revin cu un update: am demontat motorasul de la ventilatie si era plin de pilitura de la carbuni si praf.
            Dupa curatare ...degresare si ungere.. motorasul merge foarte bine ... are putere mare si a disparut scartaitul. Singurul inconvenient pe termen lung vor fi carbunii.... Era duminica astazi si nu am gasit nicaieri de schimbat. Mi se par cam uzati.

            Comment


            • #21
              Felicitari! Ma bucur ca ai rezolvat si s-a dovedit (din nou) ca rezolvarea este simpla!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #22
                Salutare ! Ma puteti indruma catre cineva care va face reviziile in Bucuresti ? Am fost astazi la autoklass si mi au facut o *oferta* pentru schimbul de ulei.... de ... refuzat .

                Comment


                • #23
                  Cat au cerut ?

                  Comment


                  • #24
                    350 lei ulei si filtru... iar manopera 500 lei.... in condiitle in care am un discount de 10% .. iar aceastea erau preturi finale.... Cand am intrebat cate ore au nevoie sa schimbe un ulei.... mi au spus ca ei defapt nu schimba doar uleiul ca fac niste teste suplimentare bla bla( vrajeala ) si ca imi *lasa la un 400* daca e doar uleiul.
                    Atitudinea iarasi mi a displacut ( am fost la autoklass sud acum .. ultimele dati am fost la pipera )...mi au vorbit cu aere de superioritate de parca le mancam din timp si ii blochez sa invarta banu cu lopata.

                    Totodata am cerut si deviz pentru schimbul de ulei la cutie... si manopera este tot 500... (nu cred ca schimbatul uleiului din motor dureaza cat cel ce la cutie).

                    Comment


                    • #25
                      , a ajuns manopera mai mare vs piesele si “multe fitze in cap “. Iti da un reset din tastele de pe volan si iti trece o diagnoza , materiale mici , discount .....nota de plata 1000 de lei.

                      La cutie era acum 2 ani , 1500 lei cu tot cu tva , manopera inclusa .....cat au cerut in total ?

                      Comment


                      • #26
                        Mi au zis ca undeva la 1500 lei.... dar a fost totu foarte vag... prima data m au trimis la departanentu piese sa mi dea o oferta pt ele. Dupa, am fost trimis la cei care se ocupa de service si nu mi dadeau nimic concret acolo. Mi au scris cu pixu (semnul de aproximativ)500 lei... si mi au zis ca trebuia sa mi mai scrie cei de la piese niste coliere si nu stiu ce care mai sunt * vreo 100 lei*... in total * vreo 1500 lei*. Nu mi sa parut un raspuns elegant deloc. Adevarul il voi vedea... dupa ce voi schimba uleiul

                        Comment


                        • #27
                          Imi cer scuze ca ma bag, dar oare am inteles corect ca vor 500 de lei manopera pentru schimbul de ulei?
                          Au baut din apa cainelui sau gaz? Chiar au clienti la preturile astea?

                          Comment


                          • #28
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by bc11czy View Post
                              Mi au zis ca undeva la 1500 lei.... dar a fost totu foarte vag... prima data m au trimis la departanentu piese sa mi dea o oferta pt ele. Dupa, am fost trimis la cei care se ocupa de service si nu mi dadeau nimic concret acolo. Mi au scris cu pixu (semnul de aproximativ)500 lei... si mi au zis ca trebuia sa mi mai scrie cei de la piese niste coliere si nu stiu ce care mai sunt * vreo 100 lei*... in total * vreo 1500 lei*. Nu mi sa parut un raspuns elegant deloc. Adevarul il voi vedea... dupa ce voi schimba uleiul
                              Sunt curios , asa ca o sa te rog sa ne spui cat a fost. Estimez 2000 de lei , pt schimb ulei cutie , filtru, manopera inclusa.

                              Comment


                              • #30
                                Fiind un adevarat norocos am avut parte de niste mici cadouri. Intr o seara cheie pe aripa dreapta spate... la 2 seri dupa o cheie pe partea stanga dintr-o parte intr-alta. Minunat !

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF