Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E-Class Coupe - C207 - e220 - Silver - Pachet AMG

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare ! Masina se apropie de 10 mii de km de cand o am si se comporta exemplar !

    In schimb... mi a aparut o mica eroare la lichidul de parbriz. Am schimbat firma de lichid parbriz si am facut " plinul".... dar eroarea " top washer fluid" a ramas activa . Din ce am citit pe forumuri straine , rezervorul are un sensor ce masoara conductibilitatea fluidului si nu clasicul plutitor.... Anumite solutii cica ar putea da senzorul peste cap. Este adevarat ? Cum ati rezolvat ?

    Comment


    • #17
      Mai degrabă, conectori, cablaje...
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #18
        Aparent am avut noroc... am schimbat lichidul de parbriz si n am mai avut eroarea... de evitat proX.
        In schimb.... Am intampinat o alta problema. Asta seara cand sa pornesc masina... aveam foarte mult condens pe interiorul parbrizului....iar clima nu a mai pornit fizic... indicatorii de nivel mergeau bine... nici o eroare in bord dar nu voia sa sufle deloc aer.
        Spre casa a inceput usor sa sufle...
        Are sens sa desfac motorasul de clima de sub torpedou si sa l gresez sau sa mi iau unul noul? Oem sau aftermarket ? Am inteles ca cele aftermarket ar avea o protectie pentru rezistori.

        Comment


        • #19
          Later edit : la frig foarte mare in ultima luna ( cam 1 data pe saptamana).... facea un zgomot ca un chitait ocazional , pana se incalzea masina.

          Comment


          • #20
            Revin cu un update: am demontat motorasul de la ventilatie si era plin de pilitura de la carbuni si praf.
            Dupa curatare ...degresare si ungere.. motorasul merge foarte bine ... are putere mare si a disparut scartaitul. Singurul inconvenient pe termen lung vor fi carbunii.... Era duminica astazi si nu am gasit nicaieri de schimbat. Mi se par cam uzati.

            Comment


            • #21
              Felicitari! Ma bucur ca ai rezolvat si s-a dovedit (din nou) ca rezolvarea este simpla!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #22
                Salutare ! Ma puteti indruma catre cineva care va face reviziile in Bucuresti ? Am fost astazi la autoklass si mi au facut o *oferta* pentru schimbul de ulei.... de ... refuzat .

                Comment


                • #23
                  Cat au cerut ?

                  Comment


                  • #24
                    350 lei ulei si filtru... iar manopera 500 lei.... in condiitle in care am un discount de 10% .. iar aceastea erau preturi finale.... Cand am intrebat cate ore au nevoie sa schimbe un ulei.... mi au spus ca ei defapt nu schimba doar uleiul ca fac niste teste suplimentare bla bla( vrajeala ) si ca imi *lasa la un 400* daca e doar uleiul.
                    Atitudinea iarasi mi a displacut ( am fost la autoklass sud acum .. ultimele dati am fost la pipera )...mi au vorbit cu aere de superioritate de parca le mancam din timp si ii blochez sa invarta banu cu lopata.

                    Totodata am cerut si deviz pentru schimbul de ulei la cutie... si manopera este tot 500... (nu cred ca schimbatul uleiului din motor dureaza cat cel ce la cutie).

                    Comment


                    • #25
                      , a ajuns manopera mai mare vs piesele si “multe fitze in cap “. Iti da un reset din tastele de pe volan si iti trece o diagnoza , materiale mici , discount .....nota de plata 1000 de lei.

                      La cutie era acum 2 ani , 1500 lei cu tot cu tva , manopera inclusa .....cat au cerut in total ?

                      Comment


                      • #26
                        Mi au zis ca undeva la 1500 lei.... dar a fost totu foarte vag... prima data m au trimis la departanentu piese sa mi dea o oferta pt ele. Dupa, am fost trimis la cei care se ocupa de service si nu mi dadeau nimic concret acolo. Mi au scris cu pixu (semnul de aproximativ)500 lei... si mi au zis ca trebuia sa mi mai scrie cei de la piese niste coliere si nu stiu ce care mai sunt * vreo 100 lei*... in total * vreo 1500 lei*. Nu mi sa parut un raspuns elegant deloc. Adevarul il voi vedea... dupa ce voi schimba uleiul

                        Comment


                        • #27
                          Imi cer scuze ca ma bag, dar oare am inteles corect ca vor 500 de lei manopera pentru schimbul de ulei?
                          Au baut din apa cainelui sau gaz? Chiar au clienti la preturile astea?

                          Comment


                          • #28
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by bc11czy View Post
                              Mi au zis ca undeva la 1500 lei.... dar a fost totu foarte vag... prima data m au trimis la departanentu piese sa mi dea o oferta pt ele. Dupa, am fost trimis la cei care se ocupa de service si nu mi dadeau nimic concret acolo. Mi au scris cu pixu (semnul de aproximativ)500 lei... si mi au zis ca trebuia sa mi mai scrie cei de la piese niste coliere si nu stiu ce care mai sunt * vreo 100 lei*... in total * vreo 1500 lei*. Nu mi sa parut un raspuns elegant deloc. Adevarul il voi vedea... dupa ce voi schimba uleiul
                              Sunt curios , asa ca o sa te rog sa ne spui cat a fost. Estimez 2000 de lei , pt schimb ulei cutie , filtru, manopera inclusa.

                              Comment


                              • #30
                                Fiind un adevarat norocos am avut parte de niste mici cadouri. Intr o seara cheie pe aripa dreapta spate... la 2 seri dupa o cheie pe partea stanga dintr-o parte intr-alta. Minunat !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF