Salutare,
Nu am mai scris de ceva timp pe aici si in lumina ultimelor evenimente, ar fi cate ceva de impartasit.
Intre timp am ajuns la cca 83500km si am patit urmatoarele:
-pe la 73000km am facut inspectia tehnica pentru reinmatriculare, trecuta cu brio.
-pe la 75000km am schimbat uleiul cu cel local, ADNOC GOLD care a devenit 0W40 (din 5W40);
-pe la 78000km am avut alarma de placute frana uzate, drept urmare le-am inlocuit cu cele ATE luate de ceva timp din tara cu cca 400lei fata-spate. Am luat si doi senzori care au fost inlocuiti odata cu placutele. Am decis sa inlocuiesc toate placutele, cele pe spate nu mai aveau 1cm grosime ramas.
-pe la 83000km, acum patru zile, a reaparut martorul check engine. Am mers cu el asa pana ieri cand am reusit sa ajung la service. Am gasit doua coduri erooare, P016 si P017. Dupa discutii si cautari am ajuns la concluzia ca este o problema cunoscuta pentru acest motor, M273 cat si pentru M272 (V6, 3500cmc). De fapt ambele au fix aceeasi problema, dezamagitor as spune eu cand ma confrund cu aceasta pb. dar din insemnarile de pe internet, MB a oferit recal si a inclouit acest "balance shaft sprocket" pentru masinile aflate in per de garantie. In cazul meu, nu cred ca v-a oferi asa ceva. Voi incerca sa sun la reprezentanta desi nu am mari sperante pentru asta.
Exista destule info pe net legata de aceasta pb a acestor motoare si modurile de rezolvare. Info din poza a fost extrasa din star bulletin S-B-03.30/08i.
In concluzie, pentru rezolvarea pb trebuie inlocuita acea roata dintata datorita faptului ca materialul utilizat la constructia ei este moale si de toceste, apare joc la lant, poate sari sau se poate rupe si in caz extrem, se poate rupe, apoi salata de supape samd.
Aceasta operatiune necesita demontarea motorului de pe masina si demontarea multor accesorii, piese de pe motor. Recunosc ca am emotii pentru asta cu atat mai mult cu cat nu am la indemana decat reprezentanta si acel service MB care este la cca 300km de mine. Cei locali au spus ca stiu de pb asta, ca au mai lucrat pe aceste motoare cu aceasta pb, mi au aratat ca au si trusa de scule speciale pentru inlocuirea lantului la acceste motoare.
De asemenea, aceasta operatiune este si foarte costisitoare, cei de la service neputand sa-mi faca un estimat de pret dar din info gasite pe net, preturile vehiculate prin anii 2007-2012, sunt intre 3500$ si 7500$. Cred ca sunt preturi de reprezentanta totusi.
Tocmai din pricina pretului, ma gandesc daca merita un pret atat de mare pentru o roata dintata care nu are cum sa fie mai mult de 100$. Am luat in calcul si inlocuire amotorului cu totul...depinde ce gasesc si la ce bani.
O veste buna de data asta, dupa ceva cautari am reusit sa gasesc o "Regina" (E220) pentru "Rege" (E550). Acestea sunt numele pe care le-am dat eu.
Deci, regina este un E220 Avantgarde, 09.2018, model 2019, 20000km, garantie pana in 2021. Am reusit si am inmatriculat-o si momentan ma bucur de ea.
Numai bine si voi posta aici restul evenimentelor petrecute cu regele.
Nu am mai scris de ceva timp pe aici si in lumina ultimelor evenimente, ar fi cate ceva de impartasit.
Intre timp am ajuns la cca 83500km si am patit urmatoarele:
-pe la 73000km am facut inspectia tehnica pentru reinmatriculare, trecuta cu brio.
-pe la 75000km am schimbat uleiul cu cel local, ADNOC GOLD care a devenit 0W40 (din 5W40);
-pe la 78000km am avut alarma de placute frana uzate, drept urmare le-am inlocuit cu cele ATE luate de ceva timp din tara cu cca 400lei fata-spate. Am luat si doi senzori care au fost inlocuiti odata cu placutele. Am decis sa inlocuiesc toate placutele, cele pe spate nu mai aveau 1cm grosime ramas.
-pe la 83000km, acum patru zile, a reaparut martorul check engine. Am mers cu el asa pana ieri cand am reusit sa ajung la service. Am gasit doua coduri erooare, P016 si P017. Dupa discutii si cautari am ajuns la concluzia ca este o problema cunoscuta pentru acest motor, M273 cat si pentru M272 (V6, 3500cmc). De fapt ambele au fix aceeasi problema, dezamagitor as spune eu cand ma confrund cu aceasta pb. dar din insemnarile de pe internet, MB a oferit recal si a inclouit acest "balance shaft sprocket" pentru masinile aflate in per de garantie. In cazul meu, nu cred ca v-a oferi asa ceva. Voi incerca sa sun la reprezentanta desi nu am mari sperante pentru asta.
Exista destule info pe net legata de aceasta pb a acestor motoare si modurile de rezolvare. Info din poza a fost extrasa din star bulletin S-B-03.30/08i.
In concluzie, pentru rezolvarea pb trebuie inlocuita acea roata dintata datorita faptului ca materialul utilizat la constructia ei este moale si de toceste, apare joc la lant, poate sari sau se poate rupe si in caz extrem, se poate rupe, apoi salata de supape samd.
Aceasta operatiune necesita demontarea motorului de pe masina si demontarea multor accesorii, piese de pe motor. Recunosc ca am emotii pentru asta cu atat mai mult cu cat nu am la indemana decat reprezentanta si acel service MB care este la cca 300km de mine. Cei locali au spus ca stiu de pb asta, ca au mai lucrat pe aceste motoare cu aceasta pb, mi au aratat ca au si trusa de scule speciale pentru inlocuirea lantului la acceste motoare.
De asemenea, aceasta operatiune este si foarte costisitoare, cei de la service neputand sa-mi faca un estimat de pret dar din info gasite pe net, preturile vehiculate prin anii 2007-2012, sunt intre 3500$ si 7500$. Cred ca sunt preturi de reprezentanta totusi.
Tocmai din pricina pretului, ma gandesc daca merita un pret atat de mare pentru o roata dintata care nu are cum sa fie mai mult de 100$. Am luat in calcul si inlocuire amotorului cu totul...depinde ce gasesc si la ce bani.
O veste buna de data asta, dupa ceva cautari am reusit sa gasesc o "Regina" (E220) pentru "Rege" (E550). Acestea sunt numele pe care le-am dat eu.
Deci, regina este un E220 Avantgarde, 09.2018, model 2019, 20000km, garantie pana in 2021. Am reusit si am inmatriculat-o si momentan ma bucur de ea.
Numai bine si voi posta aici restul evenimentelor petrecute cu regele.
Comment