Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 facelift sportpaket

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Merg la aceeasi companie de ani buni insa acum a fost mai liber si am avut timp sa facem pe indelete. De obicei au programari din 30 in 30 de minute pe mai bine de o sapt.

    In prima zi am obs ca difera masuratoarea intre pozitia de sus si pozitia de jos a rampei de unghi care estr brand new iar aparatul john bean.

    Am plecat cu ea cu volanul spre dreapta putin.

    A doua zi am bagat caldura la max si i-am ridicat capota pentru ca am obs ca scotea aer fierbinte pe la rotile fata fix pe tintele aparatului pe care abia puteai sa pui mana.

    Spatele era la fel de pe o zi pe alta insa fata a aratat cu totul alte valori.
    Am reglat fata din nou si am refacut masuratoare/calibrarea de doua ori, rezultatul fiind repetabil.

    In trecut masuratoarea era de sa zicem 0.20 spate iar dupa ce o urcam din nou la o sapt diferenta era la 0.35, fata la fel o faceam 0.05 si o gaseam la 0.17.

    Oricum, pretentioasa masina la geometrie!

    Unghiul castor vreau sa il aduc la 6 -7 la fel ca la modele noi Mb, la fel ca la Bmw. Chiar nu e nevoie de 10-11 grade de castor.

    Din august, dupa concediu, ma apuc de castor. Am gasit pe net ca daca mut pivotul superior 4 mm sprr fata, acesta scade cu 3-4 grade. Vedem...

    Comment


    • #92
      Asa da, ca ma miram cum vrei sa il scazi.
      presupun ca frezezi gaurile de prindere si muti pivotul in brat.
      Ca alte procedee mi se pare mai grele de atat.

      Totusi eu as recomanda sa cauti o caseta cu servo variabil. A mea se misca f usor chiar si cu jante de 18 late.
      dar sunt curios ce iese. Pana la urma de ce au pus caster asa mare? Nu imi dau seama din cap cat are camber gain in viraje dar sigur scade de reduci caster. Masina mea ia mai bine curba cu static camber reglat cu surubu pe mijloc, deci la viraje mari s ar putea sa conteze, zic eu.

      Interesanta treaba cu caldura. Zau daca m as fi gandit la asta. Pot curentii de aer sa distorsioneze imaginea, f interesant.
      Desi la cat de neregulat e acel curent ar trebui sa dea eroare aparatul, valorile citite nefiind stabile.

      Sa inteleg ca in rest e ok si nu mai trage? Ai mai schimbat ceva pe spate?
      Bravos!

      Comment


      • #93
        Absolut nimic nu am mai schimbat, masina este silent pe orice tip de denivelari.

        Comment


        • #94
          Am rezolvat problema cu patinajul cutiei prin schimbarea solenoidului de blocare a convertorului.
          Cutia merge absolut impecabil cu uleiul Febi (pun original la urmatorul schimb)

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF