Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 facelift sportpaket

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Se rezolva, pacat de bataia de cap.

    Comment


    • #77
      148000 km.
      Am schimbat pivotii inferiori cu Lemforder (mi-am luat presa speciala), cu toate ca nu se simtea nimic la mana sau la ranga, dupa schimbare directia mea este STAS, recomand celor care au peste 100000 cu pivotii si au probleme cu corectare permanenta a volanului.
      De asemenea, am schimbat amortizoarele spate, cu unele OE pentru suspensie sport/etc. Nu este diferenta mare insa se simte parca putin mai inchegata, cele de pe masina revin frumos fara probleme si au duriteate asemanatoare cu cele noi.

      Sper sa gasesc si cod de sachs pentru fata sa le pot schimba sa stiu ca am suspensie noua.

      Mi-a facut si masina o gluma, am lasat-o cu cheia in contact si usile deschise timp de cateva ore bune si bateria kaput, a trebuit sa pun starterul pe ea si a luat-o, insa cea mai tare faza este cu data stantat pe borna - anume...04 06, deci are 13 ANI WTF, exista asa ceva???? VARTA 100ah OE Mercedes
      Trebuie clar sa o schimb pana in iarna!

      Comment


      • #78
        Nu! daca inca porneste bine nu o schimbi. Iarna a pornit bine? DAca da atunci ce vrei de la ea? Sau data viitoare vrei sa o uiti 2 zile in contact?
        Baga-i o incarcare full pe redresor cand ai vreme si gata. Sau daca faci drumuri lungi se incarca ea in vreo 5-6ore de mers.
        E ok sa ramai fara baterie cu cheia in contact, cred. Cel putin la mine tot trage curent, nu am stat sa vad cata vreme dar trage.

        Ce intelegi prin corectare permanenta? Ca si cand ai joc in directie? De batut batea ceva? LA mana cum se simteau pivotii vechi? Erau ""liberi""?
        Ai mei tare greu misca la mana. Cum ti-a venit ideea? Sau te plictiseai si nu mai stiai ce sa schimbi?
        Cam la 150k au fost schimbati si a mei. Grija ca am inteles ca in curand se duc si aia de sus. Dar acolo e putin de lucru.
        Last edited by Sharky; 04-21-2019, 23:44 PM.

        Comment


        • #79
          Pe fata mai am de schimbat bieletele antiruliu (pivotii antirului sunt Lemforder noi), flansele la amortizoare, cu toate ca nu bat, deci habar nu am ce poate sa troncane, caseta nu se simte ca si cand ar avea joc iar bratele tiranti sunt noi WTF.
          La mana pivotii erau stransi bine adica nu ii puteai misca decat foarte greu insa atunci cand bagam levierul intre ei si tirant acestia permiteu miscare, asa m-am si decis sa ii schimb. Cu pivotii noi nu mai este necesar sa corectez acel "joc" stanga dreapta, adica merge drept indiferent de denivelarile intalnite.
          Am reverificat si rulmentii si le-am mai bagat vaselina urmand maine sa merg din nou la unghi. Cred ca din cauza pivotilor uzat si unghiul de fuga avea de suferit in sensul in care se tot schimba cu toate ca nu faceam km intre verificari.
          Vedem dupa unghi.

          Comment


          • #80
            Nu cred ca bucsa de la bieleta antiruliu poate sa troncane.
            Iar aia nu troncane, zbarnaie. Am avut pivotul dus, era o bocaneala-zbarnaiala, nu bonc boc. Erau mai multe oscilatii rapide.
            Eu zic ca nu umbli acolo decat la urma.
            La flanse da jos capacele si pune pe cineva sa se urce peste fierul de peste radiator si sa balanseze masina cat poate.
            Poate observi ceva.

            La mine bataia in suspensie e de la scutul metalic, s-a ros filetul de la rugina si sta cu joc.

            Comment


            • #81
              Am plastic pe sub ea, insa nu e exclus de verificat, buna idee.

              Comment


              • #82
                Originally posted by ROV View Post
                148000 km.
                Am schimbat pivotii inferiori cu Lemforder (mi-am luat presa speciala), cu toate ca nu se simtea nimic la mana sau la ranga, dupa schimbare directia mea este STAS, recomand celor care au peste 100000 cu pivotii si au probleme cu corectare permanenta a volanului.
                De asemenea, am schimbat amortizoarele spate, cu unele OE pentru suspensie sport/etc. Nu este diferenta mare insa se simte parca putin mai inchegata, cele de pe masina revin frumos fara probleme si au duriteate asemanatoare cu cele noi.

                Sper sa gasesc si cod de sachs pentru fata sa le pot schimba sa stiu ca am suspensie noua.

                Mi-a facut si masina o gluma, am lasat-o cu cheia in contact si usile deschise timp de cateva ore bune si bateria kaput, a trebuit sa pun starterul pe ea si a luat-o, insa cea mai tare faza este cu data stantat pe borna - anume...04 06, deci are 13 ANI WTF, exista asa ceva???? VARTA 100ah OE Mercedes
                Trebuie clar sa o schimb pana in iarna!
                Cum ti se par pivotii Lemforder dupa ce i-ai schimbat? I-ai schimbat singur?
                Amortizoarele spate tot singur le-ai schimbat?
                flaX1k : home

                Comment


                • #83
                  Da, am schimbat singur.
                  Pentru pivoti trebuie cumparata o presa ori scoasa jamba de pe.masina etc.
                  Nu stiu ce sa spun legat de calitatea Lemforder, teoretic sunt printre cele mai bune piese aftermarket, vedem in timp.
                  Da, spatele l-am schimbat singur, cu ajutorului unu elevator si a unu pistol pneumatic mic.
                  Daca le schimbi, sa iei soricei sa poti lega amortizorul in pozitia de compresie ca sa iti fie mai usor la instalare.
                  Eu i-am schimbat in ideea in care pe unele gropi imi topaie putin stg dr, insa nu era din amortizoare, am.mai dat si ceva banet pe OE sport/amg

                  Comment


                  • #84
                    Update suspensie
                    Am schimbat si flansele amortizoarelor fata impreuna cu bieletele antiruliu si bucsile de la caseta de directie, ocazie cu care am strans si caseta putin. De asemenea, am schimbat si bucsile uniball de la bratele inferioare spate.
                    Au mai ramas de schimbat bucsile de la bratele inferioare fata in cazul in care vor pica, am vazut ca sunt in stare buna si bratele transversale si cele doua spre fata de pe puntea spate impreuna cu bratele ce regleaza convergenta.
                    Pentru moment, masina are o directie foarte precisa si este absolut silentioasa pe orice fel de denivelare (245/35/19), insa, mi s-a parut ca tot topaie de spate peste denivelari scurte gen santuri, urmeaza maine o geometrie roti sa vad daca mai face, daca tot se manifesta voi schimba bucsile bratelor spate, ori, in functie de buget, voi cumpara un kit cu toate bratele.

                    P.S: am uitat de tamponul de la cutie, care dupa schimbare, desi cel vechi arata bine, nu mai are acel foarte mic soc la trecerea din D in R, acum se simte doar cum cupleaza frumos si incarca puntea spate, asta in S, in C abia se simte incarcare puntii spate.
                    Last edited by ROV; 05-24-2019, 22:15 PM.

                    Comment


                    • #85
                      Din cele schimbate de pe fata au fost vreunele stricate?
                      adica semne evidente.

                      Topaitul il scoti cu toe catre paralel. In caz ca ai bucsele in regula.
                      In opinia mea nu lua brate. Bucsele se schimba ffff usor si inafara de bratul sus spre fata restul sunt demontabile f usor.
                      Cu banii de un brat cumperi jumate din bucse.

                      Comment


                      • #86
                        Toe acum e 0.19 total spate cu 0.10 total fata.
                        Ce ma nedumereste este ca la fiecare masuratoare, valorile sunt altele, cu toate ca uneori nu umblu la xhestii care influenteaza geometria, posibil sa fie bucsile pe spate duse si de fiecare data sa se modifice unghiul. O sa fac si spatele nou si apoi ii mai dau 2 litri de benzina pe plafon. Incep sa cred ca e pomu laudat ...sa o aduc pe linia de plutire si sa vad fiabilitatea.
                        Pe fata erau duse bieletele antiruliu, insa schimbasem si flansele amortizor. Biucsile de la caseta erau ok insa le-am schimbat preventiv. Micul meu troncanit era de la bieletele antiruliu.

                        O sa pun pe bursa flansele cardan si flansele de la amortizoarele fata si o bieleta antiruliu pe acre am comandat-o gresit de dreapta parca.

                        Comment


                        • #87
                          Cat timp e numai atat esti deocamdata ok.
                          bieletele nu stiu sa se duca. Pivotii da.
                          Cred ca pe spate de era ceva dus iti facea torque steer.
                          poate masina asta sa faca probleme mult mai mari.

                          Comment


                          • #88
                            Deja fac lista cu bucsile de pe spate, tot ii dau de cap!

                            Comment


                            • #89
                              I-am dat de cap.
                              Dupa 3 ore de reglaj pe rampa de unghi, au iesit identic la 3 masuratori consecutive, pana acum eu plecam si la urmatoarea calibrare apareau alte unghiuri. Acum am calibrat, dat jos masina, dat o tura si urcat din nou pe rampa.
                              Acum fata este la 0.06 total si spatele 0.10.
                              Topaitul de spate a disparut in proportie de 80% si masina merge absolut impecabil.
                              Pe viitor voi reduce caster la 7 grade pentru manevrare mai usoara in parcari si vreau sa aduc spatele la un 0.06.

                              Comment


                              • #90
                                Bun, dar eu n-as reduce caster. In primul rand din motive estetice, ca roata nu va mai sta pe centrul arcadei, si doi ca nu vei mai avea camber gain in viraje.

                                Ai mai schimbat ceva intre timp? Sau doar ai gasit un atelier capabil sa faca masuratori repetabile?
                                De ce vrei sa aduci spatele paralele? Are tendinta sa faca toe out in sarcina. Eu as lasa totul cum e acum. daca ce ai scris tu sunt in grade atunci esto sub limita, daca sunt in minute atunci esti la limita de jos. Ma gandesc ca limita aia are un rol...
                                In orice caz toe in de sub 20' nu provoaca tzopaieli. Topaieli de la 30-40' in plus, toe in.

                                Culmea in urma schimbarii de bieleta am avut toe out de mai bine de un grad, si culmea, masina mergea aproape perfect. Volanul revenea, nu tzopaia, inafara ca statea stramb nu aveam ce comenta.
                                Last edited by Sharky; 06-29-2019, 02:33 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF