Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu ce ti-am zis?
    MA indoiesc ca e aia. PRactic ce ti-a ramas neschimbat? Si cum si cand bate?

    Comment


    • As spune ca bate sus, in capul amortizoarelor, in flanse si pe stanga si pe dreapta. La gropite sau denivelari mici. Amortizoarele sunt stranse sus la maximum, flansa e prinsa ca lumea de oala. Acum ma gandesc sa nu fie ceva pe la bumper ala galben de pe axul amortizorului sau sa mai pun o saiba pe axul amortizorului.
      Uitandu-ma pe un desen din EPC vad ca exista o saiba sub acel bumper iar sus nu exista saiba intre piulita si axul amortizorului. Eu am saiba intre piulita si ax insa nu-mi mai aduc aminte daca exista si intre bumper si ax (adica piesa 15 din desen)
      Ma gandesc ca poate acolo am montat ceva gresit, cu toate ca am fost atent si nu mi-au ramas piese.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • M-am lamurit, piesa 15 e acel inel/taler de reglaj al inaltimii suportului de arc. La mine insa amortizorul nu are un asemenea reglaj. Restul pare montat ok, singura chestie e ca eu am montate saibe intre ax si piulita finala iar in desen nu apar. Dar asa erau pe masina.

        Comment


        • Taleru de jos se regleaza, bate-l cu ciocanu in sus si vezi cum sta treaba.

          Flansa aia are o saiba in ea, eu am crezut ca e rulment, dar e doar o saiba.
          Amortizorul nu trebuie strans tare in partea de sus, iar partea de jso e noua, nu e aia bate.
          Poate bate flansa, dar ar trebui sa vezi macar crapaturi sau ceva miscare in varful telescopului cand zgudui masina.

          Comment


          • Poti incerca la o statie ITP cu placi din alea , nu stiu exact denumirea tehnica.

            Comment


            • Am abonament la o o statie d-asta de ITP! Dar buba cu talpicile alea este ca nu simuleaza pe verticala miscari bruste si scurte. Doar se misca pe orizontala, tragand de roata. Iar la miscarea aia nu gasesti nimic pe suspensie, toti zic ca e beton.
              Acum legat de flansa: ea are in interior diametrul micsorat astfel incat sa se opreasca axul amortizorului in acea saiba (nu e chiar saiba, e o chestie prinsa/sudata de interiorul flansei). M-am uitat in videoclipul de mai jos la demontarea acelei flanse si singura diferenta este ca asta din videoclip nu pune saiba sus, inaintea piulitei iar eu am acea saiba pusa. Ar mai putea fi o chestie acolo, ca acea saiba din interiorul flansei sa se fi desprins de corpul flansei si sa joace in interiorul ei. Dar n-as schimba flansa asa aiurea, fara sa stiu ca e de acolo. E cam 100lei o flansa, nu sunt multi bani dar daca te uiti la ea cand o ai data jos te gandesti ca nu prea are ce sa se strice la ea, fiind o tabla, fara rulment sau bucse.
              Si mai e o chestie pe fata, pe care nu stiu daca o aveam inainte: stanga are inaltimea de 66cm din aripa in pamant, dreapta 67,5cm. Arcurile noi stanga/dreapta.

              How to change / change / install / replacement strut mount / strut bearing on MERCEDES-BENZ E W211 TUTORIAL | AUTODOCTop brands that produce strut mount: BOS...
              Last edited by rmg; 10-09-2019, 12:54 PM.

              Comment


              • balanseaza laterla masina, sau roaga 1-2 prieteni sa se urce peste intaritura de deasupra radiatorului si sa faca balans.
                Alta idee n-am.
                La mine saiba din flansa a iesit, e o saiba banala, pacat ca n-am facut poza sa iti arat. Dar aia sigur nu bate, dupa mine, fiind ca e stransa intre amortizor si piulita.
                La flansa din cate stiu bate cand se rupe guma si incepe sa bata prinderea mecanica in fier.

                De invarti pe loc volanu rapid stanga dreapta bate ceva?
                La mine bateau pivotii din brate si la cum se simteai jurai ca e din caseta, de fapt era bratu simplu.
                In caz ca nu ai incercat.

                Comment


                • Am facut balans si am tinut mana pe axul amortizorului si pe piulita, nu se simte joc. Teoretic nu ar trebui balans mare pt ca masina genereaza zgomote la cele mai mici denivelari. O sa incerc varianta sa suspend roata si sa incerc sa ridic scurt de roata, sa vad daca apare ceva. La volan nu se simte bataie, nu are joc stanga dreapta, reactioneaza imediat.
                  Am obosit cu masina asta, trebuie sa-mi gasesc un mecanic pe gustul meu, care sa fie la fel de meticulos ca mine si sa se apuce s-o caute. Mie mi s-a cam luat.

                  Comment


                  • Scutura si din lateral cu usa deschisa ca si cand ai vrea sa rastorni masina. Si e nevoie de 2, unu scutura altu asculta.
                    stai sa bata mai tare ca isi face joc si apoi te prinzi.

                    Comment


                    • Incep acum sa am banuieli la caseta de directie, sa nu fie ceva de acolo. Zilele astea schimb flansele si daca nu dispar zgomotele, trebuie sa caut in alta parte.
                      Faza e ca atunci cand motorul e oprit si misc stanga-dreapta de volan, se aud niste zgomote undeva pe coloana de directie, ca si cand coloana de directie joaca la intrare in caseta sau in crucea cardanica.Daca misc de volan cand e motorul pornit, orice miscare cat de mica se vede la roti, nu pare sa aiba joc in bileletele de directie. Mai mult, daca dau de volan si tin mana pe roata nu se simte joc. Poate se aude in interiorul casetei, in zona melcului.
                      A dat cineva jos caseta la modelul asta, cat de greu e?

                      Comment


                      • Flansele nu au legatura cu viratu. Uite te la suspensie si o sa vezi de ce. Telescopul nu se invarte pe flansa.
                        eventual se torsioneaza un pic pe capat de viraj.

                        De ai joc in caseta ai joc in roata cu masina pe cric, mainile la ora 9 si 15. Punct! Nu ai, e ok si gata. Nu o da jos.
                        La mine da, suna din caseta, parea din caseta si era bratu swag montat cu 30k in urma. Brat nou si gata.

                        Ultima data batea pe dreapta ceva usor si cred ca e pivotu. Azi montez masina la loc si aflu.

                        Da si tu muzica mai tare pana cand iti vin idei, dar nu te apuca de demontat casete. Cel mult da jos capatu de bara si vezi de are joc in diverse pozitii.

                        Comment


                        • Daca ai joc numai cu motorul oprit si pornit tace, nu iti fa griji, e doar calitatea mercedes in materie de casete.
                          sa iti faci griji cand o sa faca asta cu motoru pornit.
                          ​​​​​​si la mine tot asa face, si colegu rov a scris la fel.
                          o fi normal. Pana la urma masina are un rulaj....

                          Am montat ieri la loc, nu mai sare si nu mai bate usor, acu bate altceva. e drept f usor.
                          eu iti recomand sa nu dai jos nimic si sa mai mergi asa cat timp nu ai joc detectabil. Iti pierzi vremea oricum. La un moment dat jocul devine evident.
                          mai ai ceva vechi ce ar putea bate?

                          Incepe sa il iei pe mere si asa in brate. O sa te scuteasca de multe batai de cap.
                          ​​​​a mea mai merge mult si bine daca o lasam in stadiul de cazan.

                          Comment


                          • Nu am spus ca flansele ajuta la virat pt ca nu au rulment pe ele. Era o banuiala pt ca faceau pe drum drept, la denivelari scurte.
                            Sambata m-am apucat sa desfac pe acolo si m-am oprit din schimbatul flanselor pt ca m-am apucat sa trag de bratele de la directie si pare ca sunt ciufulite bieletele de directie. Cel putin asa pare, ca se aude zgomotul cand trag stanga-dreapta si ascult zona casetei. Ne-am uitat 3 insi sub masina, 2 sunt mecanici si asa pare. Capetele nu par sa aiba joc dar sunt ieftine si daca tot schimb bieletele, ar fi tiganeala sa nu le iau si pe alea.
                            Asa ca o sa incerc sa dau flansele inapoi retur si-mi comand capetele de bara si bieletele. Si asa erau singurele care nu au fost schimbate. De fapt ar mai fi bucsele basculei superioare, la care nu am umblat. Le schimb si vad dupa aia daca face caseta zgomot sau nu.
                            Iar azi m-am trezit iar cu ABS-ul ciufulit, trebuie sa ajung la un tester sa vad ce este. Dar am o banuiala ca e inelul ABS de pe dreapta. La cum arata ala de pe stanga, nu avea cum ca ala de pe dreapta sa fie in stare mai buna. Dar oi vedea la tester. Doamne ajuta!

                            Comment


                            • nu ai nevoie de tester.
                              Se ridica masina pe cric, se pune contactu si se invarte de roata. Ar trebui sa auzi niste click-uri sau ceva zgomote din pompa de frana.
                              Si passatu si masina mea cu sbc reactioneaza cand invart o roata.

                              eu zic ca de acu sa iti faci un serviciu si sa nu mai schimbi ce nu merita, faci bieletele si tot ce e pivot ca sa stii ca nu pierzi rotile in rest, da-i sa mai mearga.
                              Bucura-te ca de mers merge si nu trage dreapta.
                              Eu doar ce am facut toata suspensia fata noua, bucse, pivoti tot ce e acolo.
                              Crezi ca a ajutat la ceva? Mai a dracului trage dreapta acum. ))
                              Mi-am facut si eu de lucru, puteam linistit sa o las in pace. Reglat convergenta cu bara cat sa nu uzeze si mere si asa pana oi mai avea chef sa imi pierd vremea.

                              Si da, dupa cum ti-am scris, aveam joc in bratu de aluminiu si ghici ce? Cel mai tare se simtea in bieleta de directie, am schimbat bieleta pt ca oricum o aveam, iar capatul era prea nou si prea solid ca sa sune. Rezultatul, batea in continuare, si tot in bieleta asta noua, se simtea, dar cand am desfacut bratul din suruburi simteam clar jocu din pivotul acestuia. Joc infim la mana, dar cloncanea cam tare.
                              Bine ca n-a fost caseta in cazul meu.

                              Concluzia e clara, merge si asa, bucura-te ca nu trage si nu uzeaza gumele, da-i sa mearga mai departe pana treaba e evidenta, si schimba doar lucrurile care cer schimbare urgenta.
                              Ai mercedes, arata frumos, rezuma-te la asta.
                              Se strica pe el destule, nu te apuca sa repari ce nu merita, conserva energia. )

                              Last edited by Sharky; 10-28-2019, 21:09 PM.

                              Comment



                              • Uite aici cum se schimba bara antiruliu.Ce zici? )
                                Asa-i ca nu mai bate asa tare, acu ca te gandesti?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF