Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Crezi ca rezolvi ceva? Eu ma indoiesc, dar na, nu ma supar ca faci experimente pe timpul si banii tai.
    Sa ne anunti care sunt rezultatele, dar eu sunt sceptic.

    Arcul e oricum elastic, nu transmite socuri, ca e tamponu asta moale sau tare, cred ca tot aia e.
    Socurile rapide prin telescop se transmit, intra concentric prin flansa aia, daca te uiti are in interior o bucata de fier in care se prinde amortizorul.
    Posibil ca flansa aia sa fie imbatranita, poate si crapata si pe acolo sa simti una alta.
    La mine inca sunt cele originale fizic n-am vazut mare lucru, de trancanit inca nu trancane nimic, desi au trecut peste 20k de cand am umblat acolo si am acu amortizoare noi.

    De scos ti-am zis cum am facut, jos pivotu de sus, toata fuzeta aia basculeaza si prin deschiderea facuta scot arcu.
    Sau desprinzi antiruliu si lasi bratu transversal sa cada.
    Mie niciuna din operatii nu mi s-a parut dificila.

    Spor!
    Last edited by Sharky; 06-28-2019, 16:07 PM.

    Comment


    • In cazul in care doresti sa schimbi flansele, am un set de pe masina mea, le-am schimbat degeaba si erau schimbate de neamt recent.

      Comment


      • Am facut operatia sambata si face la fel!
        De data asta am dat pivotul de sus afara si am tras de fuzeta in jos. Intr-adevar, e varianta cea mai simpla. Daca trecuta am dat bieleta antiruliu si bascula inferioara de pe caroserie jos, ca sa pot da arcul jos.
        Macar am asezat cum trebuie cauciucurile alea in flansa, data trecuta am avut rezerve la montaj pt ca m-a chinuit presa. Acum a mers mult mai bine, am putut sa asez cum trebuie flansele.
        Cumva am reusit sa ciufulesc si senzorul de viteza de la roata dreapta fata. Trebuie sa-l cumpar zilele astea si sa-l montez, ca am erori ESP/ABS pe masina.
        Acum stau sa ma gandesc de unde naiba zgomotele astea, de fier zdranganit pe toata puntea fata. Inainte nu le aveam deci ori putea sa fie de la arcuri/flanse ori de la etriere. Atunci cand am schimbat arcurile am montat si discuri si placute noi pe fata. Daca nu e de la arcuri/flanse ar putea fi de la placute sau etrieri. Dar le-am montat cu mana mea, aveau placutele alea de sustinere pe etrier, aveau placute anti-scartait pe ele, suruburile sunt stranse bine pe etrier.

        Comment


        • Etrierele nu fac galagie decat daca poti misca de ele, s-ar putea sa balangane in suport, in cuiele de glisare, dar alea nu suna asa.
          Prinde de etrier si scutura-l vezi daca misca. Ma indoiesc, dar...

          Cum ai busit senzoru? eu ti-am zis sa ai grija cand cracanezi fuzeta. Sau l-ai desfacut? Daca da vezi ca ordinea e senzor si epste vine aparatoarea de plastic., nu invers.
          Diagnoza e simpla. Roata in aer, pui contactu, invarti de roata, se ar trebui sa se auda click-uri din pompa de frana. Trebuie sa pui contactul la fiecare test pt ca doar la inceput face click.

          Comment


          • Buba e ca nu stiu cum l-am busit dar sigur e busit. Poate am bruscat fuzeta si am tras de firul senzorului prea mult, l-oi fi strangulat cu ceva, habar n-am. Am verificat cu un coleg de forum daca citeste ceva pe Star si nimic. Am incercat inclusiv cu magnet separat, sa-l trec pe senzor. Montajul e asa cum spui tu, protectia de plastic vine deasupra senzorului. L-am comandat deja, 156lei Delphi. Acum o sa mearga mai usor dar cand l-am scos pe asta ciufulit, a fost ceva de munca ca era intepenit bine. Recomandarea colegului a fost sa-l prind cu un patent lung si sa-l invart in jurul axei si a functionat. Nu poti trage de marginile din plastic, pt ca sunt fragile si crapa.
            Zilele astea ma duc pe un stand de IPT si o pun pe talpici sa trag de ea pe fata, sa incerc sa replic zgomotele si sa le identific. Doamne ajuta!

            Comment


            • I-am dat de cap cu zgomotul, o bieleta slabita pe bara stabilizatoare pe stanga. Nu ma intrebati cum, cel mai probabil am uitat ca boul sa o strang ca lumea cand am schimbat arcurile. A mai ramas un zgomot mult mai mic pe care-l aud undeva sus spre stalpul dreapta, aripa dreapta. Zilele astea imi vine senzorul ABS si cand umblu acolo iau la mana toate componentele suspensiei, sa nu mai fie ceva ne-strans. Cand balansez cu piciorul in roata dreapta simt cum se misca putin roata. Seamana cu un rulment slabit, asa la prima vedere.
              Ma duc sa ma impusc! Revin dupa!

              Comment


              • Si io cred ca sunt blestemat , am o problema cu zgomotele pe articulatie in sensul ca nu le suport , abia ce am schimbat flanse amortizor bielete rulmenti , acum a aparut iar o troncaneala pe dreptea spate mai alea cand e masina rece , ma gandesc sa-mi iau o trusa de scule ca m-am saturat de ‘mecanici’


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Eu n-am mai avut pana acum masina sa-mi troncane sau sa-mi scartzaie in halul asta si sa nu-i gasesc imediat buba.
                  Bine, ultimul troncanit e din vina mea.
                  Acum sigur n-as pune numai pe seama masinii problemele de zgomot insa fiind grea, avand componente masive pe la suspensie este mai greu de gasit jocurile si zgomotele. Cel putin, asta e concluzia de pana acum.

                  Comment


                  • Am scris si pe threat-ul cu zgomot scartait despre prostia pe care am facut-o cu injectarea WD40 in pivoti. Nu recomand.
                    Vineri cu chiu cu vai am descoperit de unde este zgomotul pe dreapta: pivot bascula inferioara cu joc pe verticala. Pivotii stanga-dreapta au undeva pana in 5000 de km, deci nu puteau sa se strice decat de la prostia mea, cu injectatul si spalatul vaselinei din pivot. Daca puneam vreun brand de mizerie, ma puteam gandi si la altceva, dar am pus Lemforder si eu zic ca este cam ce este mai bun pe piata.
                    O sa-i cumpar pe amandoi si o sa ma apuc sa-i schimb. Vreau sa incerc de data asta sa-i schimb direct pe masina, sa vedem daca-mi iese. Anul trecut cand i-am schimbat am dat fuzetele jos, pt ca am umblat si la etriere sa le reconditionez.
                    Asa ca recomandarea mea pentru cei care au scartait e sa schimbe pivotii inferiori direct, sa nu o mai ia pe incercate. De asemenea, sa schimbe si pivotii de care vin prinse bieletele antiruliu de pe bascula inferioara. Cam alea sunt zonele care ar putea sa scartaie pe fata la W211. Sau si mai bine, bascula inferioara cu totul, ca sa stii o treaba (unii zic ca mai poate sa scartaie si din busca mare de pe bascula inferioara, cea care vine pe caroserie prinsa).

                    Comment


                    • Am terminat sambata asta operatiunea cu schimbatul pivotilor inferiori. Din cauza preselor de pivoti proaste am schimbat unul acum 2 saptamani, dupa care la al 2-lea pivot care era foarte incapatanat, s-a strambat presa. Am aruncat-o si am luat alta, alt mode de la Stanley. Nici asta nu e asa stralucita. Pt ca a trebuit sa fortez ca sa sara pivotul de pe fuzeta, s-a ciufulit putin filetul pt ca surubul a plecat singur intr-o parte. Am pilit filetul in zona stricata si am mutat pozitia surubului in presa pana am reusit sa scot pivotul. Dupa aia, merge usor.

                      Tot saptamana asta m-am hotarat sa pun si eu al 2-lea rand de filtre de polen, cele din cabina. Aceste filtre exista la masinile care au Thermotronic, cum am si eu. Surpriza e ca pe masina nu am acel locas pt filtre, cel de sub torpedou. Nu stiu logica, peste tot am gasit ca masinile cu Thermo au asa ceva. Anul trecut m-am zgarcit pt ca nu am gasit optiune de filtre mai ieftine de 350lei si nu am luat. am luat doar pe cel exterior. Anul asta l-am luat acum cateva luni si abia acum m-am apucat sa le pun pe masina. Asa ca pt cine vrea setul asta de filtre, il dau gratis unui user cu ceva postari. Detalii produs aici, cod MB 2118301218: https://www.autokarma.ro/filtru-pole...&grupa_order=8
                      Astept zilele astea sa vedem daca revine scartaitul la viteze mici.

                      Comment


                      • Ala nu e bun, varianta cu sufixul K e cu cabrune activ. Un pret bun pt el e 170lei.
                        Le-am schimbat si eu o data, poate le-oi mai schimba peste vreo 2-3 ani.

                        Comment


                        • Pai oftica mare e ca nu are asa ceva masina, nu ca sunt simple sau cu carbon activ. La cel exterior am folosit carbon activ, la astea de interior am vrut ceva ieftin.
                          Urmatoarele chestii pe lista sunt scaunele dinamice. Mi s-a parut mie la un moment dat ca nu se mai umfla dar am aflat acum vreo 1 cu testerul ca pierd aer pe undeva. O sa rezolv asta sper cu un coleg de forum, sa vedem daca s-a ciufulit compresorul sau doar scapa aer pe la imbinari.
                          Ar mai fi o fulie/rulment ceva care scoate cateodata un zgomot usor cand e angajat compresorul AC. Mi-e scarba sa scot cureaua de accesorii si sa iau la mana fiecare rola pt ca e spatiul inghesuit in zona respectiva si mereu am zis ca nu face asa rau mai ales ca ori de cate ori am ocazia, inchid clima. Nu suntem prieteni! Spor!

                          Comment


                          • Hai sa mai completez jurnalul masinii cu ultimele operatiuni efectuate la babutza.
                            Am rezolvat o problema de Check coolant level spaland cu alcool vasul de expansiune, deocamdata senzorul si-a revenit si nu mai da eroare.
                            M-am pricopsit saptamana trecuta cu eroare ABS. Odata cu eroarea ABS s-a umplut ecranul de erori: ESP, Active Lightings, servodirectia caput, Hold off. De vina a fost inelul ABS de pe roata stanga spate. L-am descoperit cu ajutorul unui coleg de forum, cu Star-ul, dupa ce am incercat curatarea senzorului.
                            Inelul este 25lei + piulita planetara 14lei. Adica un rahat ca si cost insa schimbarea e cu cantec.
                            Pe scurt, trebuie desfacute absolut toate bratele suspensiei de pe fuzeta, date disc si etrier jos, scoasa planetara din fuzeta si schimbat inelul ABS care este infipt pe planetara. Unii am vazut ca au reusit sa dea jos toate bratele, mai putin bascula inferioara. Eu n-am reusit, nu-mi permitea inclinarea fuzetei sa scot planetara din locas. Mentionez asta pt ca m-au luat dracii pana am reusit sa repozitionez acea bascula pe fuzeta. Motivul il banuiesc a fi o bucsa de alama care vine pe interiorul fuzetei si care se deplaseaza in interiorul fuzetei la strangere si ramane asa la demontare. La montarea bucsei nu-ti mai permite pozitionarea, ca si cand bucsa e mai lata. Un alt punct nevralgic e scosul planetarei din fuzeta. Am incercat prin bataie si efectiv nu voia sa iasa. Varianta eleganta a fost sa pun o presa cu gheare lungi pe fuzeta si asa am reusit s-o scot.
                            Asa ca cei care umbla acolo sa fie atenti la chestia asta si sa fie pregatiti si cu o presa. E multa rugina acolo, mai ales pe canelurile planetarei si pe zona de inel ABS (inelul meu efectiv nu mai exista, asa de ruginit era; nu stiu cum de mai mergea)
                            Sa fiti pregatiti si cu o piulita pt planetara noua, dupa ce umblati acolo. Atentie ca piulita are cap de 32 dar e E32, nu e tubulara normala (are mai multe caneluri).
                            Se curata bine zona planetarei unde vine montat inelul, care in mod sigur va fi plina de rugina si se bate usor inelul cu un ciocan si o bucata de lemn.
                            Toate bune!

                            Comment


                            • Inainte sa bagi bratul cu bucsa oscilanta in fuzeta, eu am bagat un surub cu 2 piulite de care am cracit fuzeta.
                              Apoi te chinui sa o pui la loc.

                              Probabil si pe mine ma paste aceasta distractie, nici nu vreau sa ma gandesc.

                              Comment


                              • Mie mi-a luat o ora sa ma prind ca nu o sa intre niciodata bascula aia pe fuzeta. In timpul asta am incercat ba sa prind sus niste brate si dupa aia sa pun bascula inferioara, ba sa pun intai bascula. Un car de nervi. Pana la urma am batut in bucsa aia de alama, s-o repun pe pozitie.
                                Daca ai pozitie buna, gen elevator, masina impact si presa pt planetara, e treaba de max. 1 ora. Daca o faci ca mine pt prima oara si iti storci creierul sa rezolvi fiecare hop aparut, 5ore. Acum mi-ar lua probabil 2 ore pt roata cealalta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF