Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Vezi daca sunt crapaturi.
    in opinia mea daca tu faci manopera si merge usor nu merita schimbate. Daca nu batea lasa asa.
    Presatul e cu cantec.
    Si vezi sa reglezi taleru amortizorului! Din fabrica vine sus de tot.
    Cu ocazia asta verifici pivotu de sus ca mai usor scoti arcu cu pivotu desfacut.

    Ai presa? Vezi ca cele normale cu gheare nu merg. Adica de exemplu cele care ar merge la passat. Vezi tu asta cand ai arcu in mana.

    O sa vezi ca arcul a pleznit de la rugina.
    Vezi ce alegi cauta in catalogul sachs codu care are aceeasi grosime cu a tau.
    De ai peste 250k cred ca merita si telescoape noi. La mine s a simtit diferenta chiar daca masina era decenta si inainte.

    Daca vrei suspensie sport, garda mai ridicata sau altceva acu e momentul.
    Important e sa iei codul culorilor bine de pe arc si dimensiunile sale.
    In rest da google dupa zf catalogue online si vezi care modele de arcuri sunt disponibile.

    De montezi discurile sper ca vei curata butucu pana luceste.

    Comment


    • #92
      Am bucata de arc pleznita si are codul pe ea: 2113210504. E codul pt arcuri sport din fabrica.
      Pivotii de sus sunt noi si nu o sa umblu la ei. Desfac de jos amortizorul de pe bascula, desfac din oala cele 3 suruburi, bag un levier pe arc si trag de el in sus pana scot partea de jos in forma de U de pe bascula inferioara.
      Nu stiu ce inseamna sa reglezi talerul amortizorului! O sa vad cand umblu, dar daca e ca la alte masini, scot piulita de pe axul amortizorului, trag flansa, bufferul si protectia de praf afara, scot arcul rupt si inversez procesul. Piulita se strange pe flansa pana la capat pe axul amortizorului, din cate stiu. O sa ma uit la filet si eventual numar liniile filetului. Atunci o sa vad cum arata flansa si garnitura din cauciuc care vine intre flansa si arc. Ma gandesc sa insemnez cele 3 suruburi de pe flansa sa vina pe oala in aceeasi pozitie. Nu stiu daca conteaza.
      La frane va fi simplu.

      Comment


      • #93
        Taleru e suportul pe care sta arcul. Partea opusa de flansa.
        n ai ce spire numara piulita o insurubezi pana la capat.
        taleru e reglabil, il bati in sus si ai o clema care intra pe santuri. Il defaci si te prinzi tu.
        ​​​​​
        Vezi la mine pe topip poza.

        De scos scoti arcu rupt, dar ala nou nu il bagi asa decat cu greu.
        Presupun ca nu ai 4matic.
        Na oricum de desfaci de sus pivotu bagatu e floare la ureche.
        La mine a iesit f usor. Niste ciocane in lateral peste piulita usor desfacuta, presa si poc!
        Vezi tu cum e mai usor, eu incerc sa te scap de un chin ca am trecut prin asta.

        ​​​​​si sa cureti rugina din zona in special de pe lonjeroanele de langa bratu de sus. Acolo se aduna nisipu si tine ud.

        Comment


        • #94
          Nu umblu la amortizor. Talerul ala e prins pe el si cred ca atunci cand schimbi amortizorul trebuie sa te asiguri ca are aceeasi inaltime cu cel vechi, daca nu schimbi saiba sau ce naiba e pe el mai sus sau jos. Eu doar trag arcul de pe amortizor si-l bag pe cel nou.
          Am cautat pe afara recomandari de tras arcul afara. De principiu daca bagi un levier intre spirele arcului si bascula superioara, il ridici destul de mult sa poti sa-l treci pe bascula inferioara si sa intre si surubul din capatul amortizorului. Basca fuzeta oricum e destul de lasata in jos. O sa vad atunci ce si cum. Mi-e scarba de mor de scos pivotii si de aia fug de desfacut pe acolo. Chiar si cu presa tot trebuie sa bati cu ciocanul pe ei, sa sara si ma enerveaza la culme chestia asta. As putea sa desfac pivotul de sus, din cele 3 suburi de pe bascula superioara in cel mai rau caz. Dar cine stie cum mai nimeresc dupa aia suruburile, sa le prind inapoi?!

          Comment


          • #95
            Pivotul de sus e f usor de dat jos.
            LE-am dat pe ambele, inclusiv capatul de bara, care e la fel de solid.

            In prima faza slabesti piulita, apoi bati cu ciocanul in piulita de jur imprejur, nu exagera.
            Pui presa, o tensionezi si apoi bati iar cu ciocanul si iese una doua.

            CE sa faci e sa ai grija sa iti ajunga furtunul de frana, senzorul de uzura si senzorul de abs. Nu stiu cum e la tine, dar la mine era cam la limita.

            Alta varianta e sa desfaci bieleta antiruliu si bucsa principala, apoi bratul merge lejer in jos.
            Vezi tu cum iti e mai usor. ORicum ai de lucru.

            Inaltimea talerului e in functie de arc. GRija mare ce arc ei.
            Eu pe ale mele le-am reglaj jos de tot, la fel ca originalul.
            Last edited by Sharky; 05-09-2019, 22:27 PM.

            Comment


            • #96
              As putea face si chestia asta, cu desfacutul basculei dinspre caroserie pt ca oricum umblu acolo sa bag surubul de reglaj cadere roti. Ce mi-e sa mai desfac si bieleta?! O sa vad cat de greu merge asa plus o sa vad si ce presa de arcuri are tovarasul asta al meu, poate, poate incape acolo si strang arcul pe loc.
              Arcurile sunt exact acelasi cod cu cele de pe masina, deci nu ar trebui sa modific pozitia talerului decat daca as vrea sa umblu pe la inaltimea masinii, ceea ce nu intentionez.
              O sa vad maine cand desfac cum merge treaba, ca vremea asta de kkt nu tine cu mine. Am o gramada de facut: arcuri, suruburi reglaj, discuri si placute, filtre aer/polen/motorina/ulei, dat drumul la ulei si schimbat garnitura la compresorul de aer de la suspensie.
              Doamne ajuta!

              Comment


              • #97
                plus rugina, plus poate mai ai niste bucse de schimbat, etc etc. La mine treaba s-a intins mai bine de o luna, dar lucram rar, cand aveam timp.
                Daca umbli acolo clar va merge, iti spune eu ca am facut asta deja.
                PResele cu gheare nu merg, te cam risti, Cel putin alea standard au ghearele cam slabe si nu potrivesc cu pasul arcului.
                Sunt pt spire mai largi. Vezi ce faci sa nu tii rupi vreun deget.
                Eu l-am prins cu niste clicketi si ghingi tzapene de 2 tone, dar nu pun poze ca eu stiam ce fac, lucram protejat, nu stateam inaintea arcului, etc.
                N-as vrea ca unul sa prinda idei sa isi zboare un arc in mutra.

                Comment


                • #98
                  Operatiune rezolvata, de dimineata de la 10 pana seara la 9. Nu am mai apucat sa schimb garnitura pistonului de la compresorul suspensiei si filtrele din interior de polen. In rest am facut tot.
                  Am pierdut foarte mult timp cu scosul arcului de pe amortizor. Aproape 3 ore ne-am chinuit cu niste rahaturi de prese. Prima, cu gheare era proasta si efectiv nu puteam prinde cu ea spirele. Cea de-a 2a era d-aia pe verticala, cu niste chestii de prins spirele semi-rotunde. Buba cu ea era ca aceste chestii erau pt arcuri mari si nu cadeau bine pe spire. Chinul draq, cu chingi legate pe la mijloc sa nu sara arcul sau sa faca burta. Ce sa mai, ne-am chinuit ca prostii 2 persoane pt niste kkturi de arcuri. Legat de talerul pe care sta arcul jos, la amortizoarele mele nu e reglabil. Era dintr-o bucata cu corpul amortizorului. Am vazut pe net niste amortizoare cu un fel de saiba de reglaj inaltime dar la astea nu exista asa ceva. Cumva mai simplu pt mine, ca nu puteam sa modific din greseala pozitia.
                  Arcurile si amortizoarele le-am scos desfacand bieleta antiruliu de pe bara de torsiune (nu de jos de pe bratul basculei) si surubul de pe caroserie al basculei inferioare. Fara cele 2 desfacute nu reusesti sa impingi destul de mult in jos fuzeta ca sa tragi arcul. Poate daca ai avea joc in bucsele basculei inferioare si superioare poate. Eu oricum desfaceam surubul basculei inferioare prins pe caroserie pentru a monta surubul de reglaj cadere roti. Dupa ce ai desfacut cele 2 chestii fuzeta se lasa frumos in jos si scoti arcul si amortizorul lejer.
                  La discuri asa cum banuiam a mers brici, cred ca intr-o ora am schimbat ambele discuri si placute. Inainte de a desface masina am intrat cu autocom-ul si am anulat SBC-ul. O tampenie la placutele ATE a fost ca au venit cu 2 senzori de uzura, cu 2 formate diferite. Buba e ca cel care se potrivea la intrarea in placuta nu se potrivea cu mufa. A trebuit sa fac din 2 unul, sa iau mufa corecta.
                  O chestie care nu-mi place in urma operatiei e ca la curbe mai largi late la viteza mica a inceput sa trozneasca. In prima zi 1-2 ori si dupa 3-4 zile din ce in ce mai des. Arcurile nu prea cred ca au cum sa faca zgomotul asta cand freaza pe talerul ala. Nici nu cred ca au cum sa se miste acolo. Banuiala mea este la cele 2 suruburi de reglaj ale caderii rotilor. Ele aveau niste taieturi care intrau pe niste "catari) din gaura basculei. Am citit ca atunci cand bagi corect surubul, nu poti sa invarti de el in interiorul basculei si asa am facut si eu. De altfel, la strangere as fi putut sa nu mai tin contra pe surub cand strangeam piulita, ca el era fixat in interiorul basculei. Insa cica e bine totusi sa tii contra, sa nu rupi ciocurile alea din interiorul basculei. Eu cred ca acele piulite s-au largit si pocnesc basculele din zona prinderii pe caroserie. Nu m-am gandit sa dau cu ceva solutie care sa nu lase sa se desfaca pe filet pt ca le-am strans foarte bine la mana. Trebuie sa ma bag pe sub masina sa verific daca asa e, daca s-au desfacut si sa dau cu ceva pe ele.
                  Zilele astea oricum nu merg cu masina dar trebuie sa ma lamuresc daca s-a ciufulit ceva pe acolo, sa nu risc sa retez vreun surub.

                  Comment


                  • #99
                    Suruburile alea cer cuplu mare si apoi inca 90grade sau asa ceva. ASa ca trage zdravan de ele. De s-o miscat se vede urma.
                    De ai bagat rotile inauntru din brate acu convergenta iti sta cam cracita.

                    Esti sigur ca nu aveai reglaj?
                    Hi guys, A bit of confusion that I'd like cleared up if possible, I'm wondering if all W211 spring suspension have the notches on the struts/shocks that allow for repositioning the spring seating height as seen in the picture below (3a), if not, was it only sport suspension? The car I've...

                    Taleru ala il bati in sus, sub el gasesti clema care o muti unde vrei. Nu invarti de saiba ca la suspensiile reglabile.
                    Dar oricum, daca sta cum trebe e ok.
                    De lasat se lasa la inaltimea corecta in cateva zile. Cel putin la mine asa a fost.


                    Nu tre anulat SBC, desfaci aerisitorul si presiunea se duce pe acolo, nu stresezi sbc. Senzorii i-am pilit la mufa si gata, au incaput ambii la interior.

                    ASa e cu cazanele astea, iti dau de lucru de te saturi, sa stii pt ce ai luat mercedes si pt ce lucri.
                    Eu de vineri am inceput cu lantul, dar la ce scarba mi-e deja de masina cred ca o mai aman. Sunt la faza de tras lantu nou dupa ala vechi, dar o aman pt cand am chef mai mult de lucru.

                    Comment


                    • Urmeaza sa ma duc sa refac reglajul rotilor pe stand. Asa la prima vedere nu trage stanga dreapta, doar parca revine mai greu volanul. Dar asa era si inainte.
                      Asta am in plan: unghiul la roti, sa schimb uleiul la compresorul de ac si eventual sa reincarc cu freon si poate ii schimb lentilele la faruri.
                      Dar trebuie intai sa rezolv mizeria asta cu troznitul. Am zis aseara ca sunt senil si am uitat sa strang prezoanele... Sunt senil dar erau stranse!
                      Legat de taler, 100% nu permitea reglajul la mine. Era dintr-o bucata. Oricum sunt la aceeasi inaltime stanga dreapta, 66cm din buza aripii in pamant.
                      Legat de unghiul de cadere sigur trebuia surub de reglaj. Pt ca nu am fost atent cand am schimbat basculelele inferioare si sa le masor, probabil astea noi aveau punctul central mai lung. Am pus o nivela pe roata si pare mai putin inclinata ca inainte. Oricum am ridicat bascula pe cric cand am strans amortizorul si bascula pe caroserie, ca si cand masina ar sta pe roti si bucsele ar fi in tensiune de lucru.
                      Nu cred ca am facut greseli de montaj. O sa ma lamuresc intr-o saptamana, cand o sa am timp sa ma bag sub masina, dar de acolo trebuie sa fie zgomotul.
                      Doamne-ajută!








                      Comment


                      • Azi am ajuns la service si am refacut unghiurile + am reincarcat instalatia cu freon.
                        Am sperat ca umbland la unghiuri o sa rezolv prin strangerea basculei inferioare probleme de zgomot care se aud destul de nasol. Am pus pe piulitele suruburilor de reglare Loctite si am strans ca lumea. Insa zgomotul nu a disparut. Am dat cu niste WD intre taler si partea de jos a arcului, am zis ca e talerul ruginit si pocneste cand se misca arcul pe el. Am verificat suruburile de sus din oala sa fie stranse. Nimic!
                        Face zgomot la curbe si la hopuri mai mari. Undeva intre flansa de sus si taler e ceva gresit si nu stiu ce. Sus arcul vine ok pe flansa, jos nu ai ce sa gresesti pt ca pur si simplu arcul se aseaza pe acel taler si aia e. Totul strans pe la roti, etriere, brate.
                        Daca nu scap de asta, cel mai probabil o sa ajung sa dau iar jos arc, amortizor si bascula si sa le remontez.

                        Comment


                        • Vezi flansa, ca amrotizoru intra prin ea si se prinde de un rulment care e bucsat in cauciucu flansei.
                          da jos capacele si inspecteaza.
                          In rest nu mai stiu ce ai schimbaschimbatsi ce nu.

                          Tine mana, surubelnita pe fiecare element si poate te prinzi de unde vibreaza.

                          Comment


                          • Flansa la masina mea nu are un rulment in interior. E pur si simplu o chestie metalica cu 3 prezoane intr-o parte (partea care se prinde de oala) iar pe partea cealalta cu un cauciuc de amortizare care are o anumita forma astfel incat capatul arcului sa se aseze pe acel cauciuc. Nu era nimic de gresit acolo, trebuia doar sa ai grija ca acel capat de sus al arcului sa intre cum trebuie pe acel cauciuc din flansa. Jos e si mai simplu, acolo pur si simplu arcul se aseaza pe acel taler/talpa a amortizorului.
                            Am fost si am vorbit cu un mecanic mai vechi, la care apelez la chestii mai grele si in care am incredere. El spune ca a mai patit si el la unele masini, sa nu se aseze din prima capatul de sus al arcului in flansa si sa treaca 1-2 saptamani pana arcul se aseaza cum trebuie. Mi-a zis sa merg asa o perioada, sa vad daca-si revine. Asta in conditiile in care restul e ok. Ceea ce am si verificat: bielete antiruliu, pivoti, bascula inferioara, etrieri, flansa. Sus flansa are o singura pozitie pe oala, jos furca amortizorului se poate pune oricum ca tija amortizorului se invarte.
                            Daca nu dispar zgomotele in 1-2 saptamani inseamna ca ceva nu e bine si o sa demontez iar arcurile de pe masina, le comprim, dau jos flansele si le mai prind o data. Doamne ajuta!!

                            Comment


                            • Uite mai atent in locul in care se prinde amrotizoru.
                              arcu e alta poveste.

                              Comment


                              • M-am hotarat si am luat acele cauciucuri care vin infipte in flanse, cod 2113210084. Le-am gasit doar la Mertz pe original, 120lei/buc. Sigur zgomotele trebuie sa fie de acolo, din arc si buza flansei care se ating. Acum cand am pus mana pe astea noi imi dau seama ca alea de pe masina sunt piatra, atat de dure sunt.
                                Poate maine mai bag niste mecanica. Am achizitionat o presa pt arcuri cu niste sigurante, am vazut pe net modelul si pare ca sunt mai sigure ca cele cu care m-am chinuit eu data trecuta. Poate cu asta o sa pot sa prind putin arcul direct pe masina, sa-l tin comprimat ca sa aiba loc furca amortizorului sa iasa de pe bascula. O sa vad daca-mi permite bascula superioara, sa am loc pe langa ea.
                                Doamne ajuta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF