Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am rezolvat problema starterului, am cumparat unul nou Hella, la 200lei. Fata de cel de pe masina din plastic negru, asta e metalic. Insa patesc aceeasi problema cu insurubatul starterului in suportul farului pe dreapta, nu vrea neam. Ca si cand e ciufulita prinderea pe far. Sunt 4 picioruse care intra in 4 gauri de pe far si se invart putin, pt blocare. La mine intra dar nu pot suci pt a bloca starterul pe far.
    Am cautat in WIS si acolo spun la un moment dat ca starterul are in interior un inel care isi muta pozitia in momentul alimentarii cu curent si ca montajul trebuie facut cu mufa scoasa si inelul alb pozitionat in linie cu gaurile din corpul starterului. Insa nu merge nici asa. Insa norocul e ca masina nu vibreaza sau sa tzopaie, sa sara ala de pe bec, asa ca merg cu el asa.

    Si cu multa veselie si bucurie in glas va anunt ca mi-a aparut un al 4-lea tip de scartait la masina. Primul a fost de la etriere, al 2-lea de la placutele de frana, al 3-lea de la bieleta antiruliu. Cel de-al 4-lea nu stiu inca de unde este.
    Apare pe la 20-30km, e mult mai finutz ca celelalte tipuri experimentate si dispare in momentul calcarii pedalei de frana usor. Ieri am dat toate rotile jos si am pilit buzele discurilor, in ideea ca poate ar fi de acolo. Dar nu e de acolo.
    Chiar daca pare ca e de frana, cred ca e de la un brat sau pivot care in momentul franarii isi misca pozitia si nu mai scartaie. E atat de fin ca nu sunt 100% ca e de pe fata, insa eu asa inclin sa cred. Iar buba cea mai mare e ca nu-l pot replica cand vreau eu, ca sa pot s-o iau pe incercate. apare din cand in cand, de obicei cand merg mai mult cu masina, nu pare sa faca cand e rece. Asa ca sa fie intr-un ceas bun!
    O sa iau restul de componente, in afara bieletelor antiruliu de pe fata, sa le injectez cu ulei. Poate ma prind de unde este. Doamne ajuta!

    Comment


    • #62
      Sambata am bagat iar mecanica la masina si i-am schimbat: bascule inferioare (am luat bratul cu totul, bucsa amortizor, pivot bieleta antiruliu, bucsa caroserie), bilete antiruliu fata si spate, pivoti bascule superioare.
      M-au chinuit pivotii aia inferiori de m-a luat naiba. Nu voiau sa iasa de pe brat, cu toate ca aveam presa. Insa tind sa cred ca presa e de rahat, e unal a 50lei, care nici nu se aseza ca lumea in jurul pivotului, surubul de strangere pleca intr-o parte, s-a strambat, vai de capul ei.
      In urma evenimentului, mi-am dat seama ca 3/4 din piese nu trebuiau schimbate. Adica in afara de un pivot superior, pivotul bieletei antiruliu si bileta antiruliu, toate de pe stanga, restul aratau impecabil, fara joc. Dar asta e, stiu ca sunt noi si nu-mi mai bat capul cu ele o buna perioada. In plus am pastrat o parte din piese, ca nu se stie... Poate imi mai iau un W211!!
      Continua distractia cu scartaitul si trebuie sa desfac iar etrierele, sa ma uit pe la placute si pe la suporturile placutelor. Nu am avut chef acum sa umblu la ele pt ca nu-mi ajungeau orele sa termin tot.
      Pentru cei care or sa aiba nevoie de codurile pieselor, le pun mai jos:
      Bascula inferioara completa stanga: 2113308107
      Bascula inferioara completa dreapta: 2113308207
      Bieleta antiruliu stanga fata: 2113203989
      Bieleta antiruliu dreapta fata: 2113203889
      Bieleta antiruliu spate: 2113203389
      Pivoti bascula superioara: 211330427 sau 211309907

      Spor!


      Comment


      • #63
        error....am citit postul gresit

        Spor la treaba, pacat ca nu ai verificat inainte. Dar acu ai fata beton.
        Cat te-a costat?

        Pivotii i-am scos cu presa si ciocan! Presa nu ii biruie, dar dupa ce scuturi bine fuzete, cedeaza.
        Pivotul principal din fuzeta e ok?
        Last edited by Sharky; 11-13-2018, 11:59 AM.

        Comment


        • #64
          Costuri au fost doar pe piese, vreo 600-700lei, restul am facut eu. Pivotul de pe fuzeta a fost schimbat cand am luat masina. Au mai ramas bascula superioara neschimbata, capetele de bara si bieletele de directie. La una din basculele superioare, pe dreapta, cand am scos pivotul de pe ea si o miscam sus-jos dadeau sa scartaie bucsele. Am dat cu niste WD40 pe ele si om mai vedea. Cred ca e belea mare sa dai jos bascula superioara, e locul ingust si pus prost.
          Inca ma enerveaza ca la stoppere sau la mici denivelari parca se aude un zgomot infundat, ca si cand ar avea un joc pe verticala si ramane putin puntea in urma. Si tot pe spate, mai ales cand merg pe drum decupat de astia cu freza, pare ca spatele valseaza. Pe drum drept, daca o fortez stanga dreapta nu pare ca pleaca curul. Ma gandesc la niste bucse aflate intre punte si caroserie care ar putea avea joc si ar lasa caroseria sa joace putin pe lateral. Draq stie, o sa vad in timp!
          Trebuie sa rezolv cu scartaitul in zona franelor, sa vad ce ar putea sa mai fie. Azi stateam sa ma gandesc daca nu scartaie de la prezoanele rotilor, poate or fi mai lungi. Ca pare ca scartaie de cand am trecut pe jantele de iarna. Mi-e o scarba sa umblu iar la etriere, sa le desfac si sa vad ce ar putea sa mai scartaie acolo....

          Comment


          • #65
            Intrebare de Bula: daca am schimbat basculele inferioare, care am vazut ca au o forma ovala pe interior insa si niste ghidaje pentru surub, ar trebui sa verific convergenta rotilor pe fata? Imi pare ca face un zgomot la viteze mici in genul celui facut de cauciucurile de iarna pe asfalt. La volan nu s-a schimbat nimic, il simt la fel, nu trage. Am umflat acum putin mai tare cauciucurile, sa vedem daca era de la presiune. Am pe masina cauciucuri de iarna noi puse acum 3 saptamani insa pana acum nu au facut zgomot.

            Comment


            • #66
              Daca ai schimbat ambele parti deodata ar fi o idee de verificat unghiurile.
              DAca schimbai o parte si volanul ramanea nealterat. atunci puteai sa ii sigur ca nu are sens sa verifici unghiurile.

              Cand volanul e dereglat ori nu revine, ori sare masina la gropi ori in viraje strasne se taraie rotile.
              Zgomotele pot avea multe surse.

              Bucsele au 3 pozitii, pt aia sunt santurile. Daca rotile iti par inclinate le poti compensa.
              DAca le vezi inclinate cu ochiul liber e clar ca e nevoie de compensare.

              Comment


              • #67
                Daca trebuie sa refac unghiul de cadere, trebuie iar desfacute capetele basculelor de pe caroserie si repozitionate? Vad ca am scris convergenta insa de fapt bascula inferioara schimba caderea rotii pe verticala.
                Este foarte probabil ca la montaj sa nu fi reusit sa introduc pe mijlocul gaurii acel surub sau... sa fi fost pe alta pozitie cele de dinainte. Draq stie?!
                Daca ma duc sa verific unghiul de fuga si convergenta, desfac ei tot ce trebuie la masina pentru reglaj? O recomandare in Bucuresti pentru verificare?

                Comment


                • #68
                  Surubul original e normal, cel fara santuri pe el, nu intra decat pe mijloc!
                  Daca vrei sa umbli la unghiuri trebuie sa iti iei altul.
                  Sunt originale la preturi aberante sau delphi pe la 25lei bucata.

                  Repet, daca rotile apar inclinate / \ si asta se vede la ochi atunci e nevoie de reglat unghiuri.
                  Daca din ochi par perpendiculare pe sol, lasa-le asa ca sigur sunt bine.
                  Vezi topicul colegului ROV, am atasat acolo documentatia.
                  Rotile nu se cracesc decat daca elementele de suspensie noi sunt mai lungi sau daca masina e lasata din suspensii.

                  Ce mai poti face e sa iti cumperi un termometru cu infrarosu, dai o tura pe afara pe drum uscat la viteza mare.
                  Opresti imediat si daca temperatura e uniforma de la interior la exterior atunci nu vor fi probleme de uzura.

                  Comment


                  • #69
                    Nu ma prind despre ce surub original spui: eu am desfacut surubul acolo, e un surub lung si gros, fara santuri pe el. Despre ce surub vorbim ca ar putea sa ma ajute la reglaj in zona basculei?
                    Baiatul de la aparat spunea ca nu s-ar face unghiul pe fata, doar convergenta. Tot el spunea ca e chestie de mm decalaj fata de verticala in cazul transformarii gradelor. Daca as muta surubul de pe centru spre interiorul basculei, ca sa scot partea de sus a rotii in afara, cred ca as decala cu cel putin 1cm fata de pozitia actuala.
                    Pe aparat apare un unghi de 2 si 3 pe fata decalaj, dar mi-a zis baiatul ala ca sa nu-mi bat capul, ca e mic. Eu sunt lemn la interpretat datele din foaia aia scoasa dupa reglaj asa ca o pun aici, poate stie ceva interpretarea si-mi spune si mie daca sa-mi fac griji sau nu.
                    Masina nici inainte nici dupa nu tragea stanga dreapta, volanul statea drept, nu se invarte nici mai greu nici mai usor. Unghi fuga 141118.JPG

                    Comment


                    • #70
                      Dupa cum am zis, ai surubul original deci nu poti regla.
                      Citeste in topicul colegului Rov, sa vezi despre ce e vorba si ce alte reglaje se pot face, am pus documentatia.

                      Daca e adevarat ce ti-a masurat omul, rotile ti-s cam cracite. La -2grade se vede la ochi ca nu s-au perpendiculare.
                      Al doilea probabil e caderea, doar primul e fuga.
                      Dar habar nu am cat de precis a masurat sau daca a masurat corect.

                      Comment


                      • #71
                        Zilele astea m-am trezit cu miros de motorina in masina. Cauza: un oring la cilindrul 3 usor ciupit.
                        Posibil cand am umblat in primavara la admisii, sa fi ciupit cu mufa de retur la montaj. Sau sunt doar garniturile imbatranite.
                        De frica clipsurilor de la conductele de retur, am luat doar 2 oringuri, in ideea ca poate pierd una. Pana la urma mi-am facut curaj si am scos clipsurile la toti 3 cilindri si am montat 2 oringuri noi + cel mai aratos si mai putin copt dintre celelalte vechi. In primavara, cand o fi mai cald, o sa le iau si pe celelalte 4 sa fie noi. Cod Bosch BOSCH F00VP01003.

                        Clipsurile se scot doar prin tragere usoara in lungul liniei de retur a cercului din plastic(atentie ca e din plastic dur si odata plezneste daca tragi stramb). Credeam ca trebuie apasat pe cerc, strangulat si apoi tras. Nu-mi iesea asa ca am aruncat un ochi in WIS.
                        Am mai inlocuit la o conducta de combustibil care vine dinspre rezervor catre pompa de inalte colierele. Parea ca are putina motorina in marginea furtunului.
                        Sper asa ca scap de acea pornire usor greoaie, ca si cand ar avea putin aer in instalatie sau ar pierde presiunea in rampa.

                        Comment


                        • #72
                          Azi am schimbat restul o-ringurilor de la returul injectoarelor.
                          Continua odiseea pornirilor greoaie dupa ce sta mai mult de 30min. Odata cu vremea rece, a inceput sa stea si 3-4sec sa invarta pana porneste dimineata. Chiar si cu pusul contactului de 2-3 ori. Inclin sa cred ca in alta parte e problema. Cel mai bine ar fi sa merg la un coleg de pe forum cu Star si sa las masina peste noapte. Asa, la pornire ar putea sa urmareasca senzorii de presiune pe rampa si toata zona de alimentare. Poate ar trebui sa incerc o pornire dimineata si cu o baterie suplimentara, sa nu fie si bateria de vina. Am citit ca daca nu are 200-300 ture la pornire sistemul de injectie nu e actionat sau cel putin senzorii nu dau informatiile corecte.

                          Comment


                          • #73
                            Am rezolvat problema pornirilor greoaie prin repararea modulului / releului care controleaza bujiile incandescente. Pasii pe care i-am facut i-am povestit aici: https://www.clubmercedes.ro/forum/li...ow-plug-module

                            Comment


                            • #74
                              N-am mai scris pe aici de mult.
                              Ca sa nu ratez vreunul dintre punctele de pe lista cu bube a unui w211, acum vreo 2 luni incepusera sa pishe stropitorile de la faruri. Boala cunoscuta, garnituri ciufulite, oringuri imbratranite, calcar, etc.
                              N-am stat sa curat la ele, sa incerc sa le repar, am luat de la fratzii nostri chinezi 2 noi si cu asta basta. Am rezolvat problema cu scurgerile insa nu-mi prea place cum bate jetul. Nu bate exact in zona unde bate becul si nu are vreun reglaj. Pozitia pe bara e fixa iar duzele nu sunt reglabile, ca la cele de parbriz.
                              Zilele astea o sa-mi comand modulul de bujii si 2 suruburi pentru reglarea caderii rotilor. Pare ca modulul pe care l-am reparat isi face treaba, dar nu asa de bine. Adica porneste ceva mai repede ca inainte de a umbla in el insa nu porneste ca la carte, cum ar trebui si imi ramane si bujia aprinsa 1 minut pe bord. Nu pot trai cu asta!
                              450lei modulul, 40lei/bucata de surub reglabil.
                              Reglajul la roti o sa-l fac cand trec la rotile de vara si cand o sa umblu sa-mi montez discurile pe fata. Le am cumparate din toamna si nu am mai apucat sa le montez pt ca a venit frigul si a disparut si nenorocitul ala de scartzait de la roti pt care schimbam discurile.
                              Toate bune si noroace!

                              Comment


                              • #75
                                Eu am desfacut tasnitorile tare usor, si aveam ceva semering. Am desfundat si gaurile si merg stas.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF