11.9V are si a mea cand masori din meniul secret si pun contactul.
A pornit si cu 10.9V, iarna trecuta la -15C. Asa ca nu te grabi.
Rezolva alternatorul, bateria o tii pana crapa.
In primul rand masina trage vreo 10-20A chiar daca ai toate stinse. A mea cum pun contactul imi urca curentul la 20A. Am scris pe topicul meu pe undeva.
Sa crezi ca tu ca mercedesul e cuminte, suge la curent din baterie cu nemiluita.
Ia masoara tu mai bine ce tensiune ai cu toti consumatorii opriti, apoi porneste faza lunga, dezaburirea si ventilatia pe maxim.
Variatia cu turatia ai? Daca nu ai, as zice ca regulatorul e ok, ar fi diode sau cabluri/contacte, dupa mine, dar repet. Cablurile se pot masura cu voltmetru, vezi daca ai tensiune pe ele de la un capat la altul. Diodele ...e prea complicat, ori stii, ori nu e de explicat aici.
Tre pusa mana, nu mai merge cu povesti.
A pornit si cu 10.9V, iarna trecuta la -15C. Asa ca nu te grabi.
Rezolva alternatorul, bateria o tii pana crapa.
In primul rand masina trage vreo 10-20A chiar daca ai toate stinse. A mea cum pun contactul imi urca curentul la 20A. Am scris pe topicul meu pe undeva.
Sa crezi ca tu ca mercedesul e cuminte, suge la curent din baterie cu nemiluita.
Ia masoara tu mai bine ce tensiune ai cu toti consumatorii opriti, apoi porneste faza lunga, dezaburirea si ventilatia pe maxim.
Variatia cu turatia ai? Daca nu ai, as zice ca regulatorul e ok, ar fi diode sau cabluri/contacte, dupa mine, dar repet. Cablurile se pot masura cu voltmetru, vezi daca ai tensiune pe ele de la un capat la altul. Diodele ...e prea complicat, ori stii, ori nu e de explicat aici.
Tre pusa mana, nu mai merge cu povesti.

Comment