Vezi daca sunt crapaturi.
in opinia mea daca tu faci manopera si merge usor nu merita schimbate. Daca nu batea lasa asa.
Presatul e cu cantec.
Si vezi sa reglezi taleru amortizorului! Din fabrica vine sus de tot.
Cu ocazia asta verifici pivotu de sus ca mai usor scoti arcu cu pivotu desfacut.
Ai presa? Vezi ca cele normale cu gheare nu merg. Adica de exemplu cele care ar merge la passat. Vezi tu asta cand ai arcu in mana.
O sa vezi ca arcul a pleznit de la rugina.
Vezi ce alegi cauta in catalogul sachs codu care are aceeasi grosime cu a tau.
De ai peste 250k cred ca merita si telescoape noi. La mine s a simtit diferenta chiar daca masina era decenta si inainte.
Daca vrei suspensie sport, garda mai ridicata sau altceva acu e momentul.
Important e sa iei codul culorilor bine de pe arc si dimensiunile sale.
In rest da google dupa zf catalogue online si vezi care modele de arcuri sunt disponibile.
De montezi discurile sper ca vei curata butucu pana luceste.
in opinia mea daca tu faci manopera si merge usor nu merita schimbate. Daca nu batea lasa asa.
Presatul e cu cantec.
Si vezi sa reglezi taleru amortizorului! Din fabrica vine sus de tot.
Cu ocazia asta verifici pivotu de sus ca mai usor scoti arcu cu pivotu desfacut.
Ai presa? Vezi ca cele normale cu gheare nu merg. Adica de exemplu cele care ar merge la passat. Vezi tu asta cand ai arcu in mana.
O sa vezi ca arcul a pleznit de la rugina.
Vezi ce alegi cauta in catalogul sachs codu care are aceeasi grosime cu a tau.
De ai peste 250k cred ca merita si telescoape noi. La mine s a simtit diferenta chiar daca masina era decenta si inainte.
Daca vrei suspensie sport, garda mai ridicata sau altceva acu e momentul.
Important e sa iei codul culorilor bine de pe arc si dimensiunile sale.
In rest da google dupa zf catalogue online si vezi care modele de arcuri sunt disponibile.
De montezi discurile sper ca vei curata butucu pana luceste.
Comment