Am rezolvat problema starterului, am cumparat unul nou Hella, la 200lei. Fata de cel de pe masina din plastic negru, asta e metalic. Insa patesc aceeasi problema cu insurubatul starterului in suportul farului pe dreapta, nu vrea neam. Ca si cand e ciufulita prinderea pe far. Sunt 4 picioruse care intra in 4 gauri de pe far si se invart putin, pt blocare. La mine intra dar nu pot suci pt a bloca starterul pe far.
Am cautat in WIS si acolo spun la un moment dat ca starterul are in interior un inel care isi muta pozitia in momentul alimentarii cu curent si ca montajul trebuie facut cu mufa scoasa si inelul alb pozitionat in linie cu gaurile din corpul starterului. Insa nu merge nici asa. Insa norocul e ca masina nu vibreaza sau sa tzopaie, sa sara ala de pe bec, asa ca merg cu el asa.
Si cu multa veselie si bucurie in glas va anunt ca mi-a aparut un al 4-lea tip de scartait la masina. Primul a fost de la etriere, al 2-lea de la placutele de frana, al 3-lea de la bieleta antiruliu. Cel de-al 4-lea nu stiu inca de unde este.
Apare pe la 20-30km, e mult mai finutz ca celelalte tipuri experimentate si dispare in momentul calcarii pedalei de frana usor. Ieri am dat toate rotile jos si am pilit buzele discurilor, in ideea ca poate ar fi de acolo. Dar nu e de acolo.
Chiar daca pare ca e de frana, cred ca e de la un brat sau pivot care in momentul franarii isi misca pozitia si nu mai scartaie. E atat de fin ca nu sunt 100% ca e de pe fata, insa eu asa inclin sa cred. Iar buba cea mai mare e ca nu-l pot replica cand vreau eu, ca sa pot s-o iau pe incercate. apare din cand in cand, de obicei cand merg mai mult cu masina, nu pare sa faca cand e rece. Asa ca sa fie intr-un ceas bun!
O sa iau restul de componente, in afara bieletelor antiruliu de pe fata, sa le injectez cu ulei. Poate ma prind de unde este. Doamne ajuta!
Am cautat in WIS si acolo spun la un moment dat ca starterul are in interior un inel care isi muta pozitia in momentul alimentarii cu curent si ca montajul trebuie facut cu mufa scoasa si inelul alb pozitionat in linie cu gaurile din corpul starterului. Insa nu merge nici asa. Insa norocul e ca masina nu vibreaza sau sa tzopaie, sa sara ala de pe bec, asa ca merg cu el asa.
Si cu multa veselie si bucurie in glas va anunt ca mi-a aparut un al 4-lea tip de scartait la masina. Primul a fost de la etriere, al 2-lea de la placutele de frana, al 3-lea de la bieleta antiruliu. Cel de-al 4-lea nu stiu inca de unde este.
Apare pe la 20-30km, e mult mai finutz ca celelalte tipuri experimentate si dispare in momentul calcarii pedalei de frana usor. Ieri am dat toate rotile jos si am pilit buzele discurilor, in ideea ca poate ar fi de acolo. Dar nu e de acolo.
Chiar daca pare ca e de frana, cred ca e de la un brat sau pivot care in momentul franarii isi misca pozitia si nu mai scartaie. E atat de fin ca nu sunt 100% ca e de pe fata, insa eu asa inclin sa cred. Iar buba cea mai mare e ca nu-l pot replica cand vreau eu, ca sa pot s-o iau pe incercate. apare din cand in cand, de obicei cand merg mai mult cu masina, nu pare sa faca cand e rece. Asa ca sa fie intr-un ceas bun!
O sa iau restul de componente, in afara bieletelor antiruliu de pe fata, sa le injectez cu ulei. Poate ma prind de unde este. Doamne ajuta!
Comment