Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Flacar w211 270cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by grizzlee View Post
    Spune-mi te rog cat a durat toata operatia cu montat/demontat bara si montat farurile noi.
    Mersi
    Vreo 2 ore si am lucrat singur.
    Nu este mare teorie si nu este nici greu. Partea ceva mai delicata a fost la montatul barii inapoi pe masina, mai ales pentru ca am fost singur, mi-a fost cam greu.
    Trebuie sa ia rabdare si sa privesti toate detaliile, mai ales pentru ca, atat bara, dar mai ales farurile au niste reglaje care-ti permit sa urci/cobori farul, sau sa tragi inauntru sau sau impingi farul spre motor.
    Este importat ca spatiile goale marcate cu rosu si albastru in img de mai jos, sa fie egale, simetrice.


    flaX1k : home

    Comment


    • #47
      Atenție!
      Dacă se umblă la reglajul corpului farului față de bară sau capotă este nevoie de reglajul fascicolului luminos cu un reglofar.
      La mine, pentru 4 mm împins farul spre exterior îi cam deranjam pe cei care veneau din față.
      Am rezolvat-o simplu la reprezentanță în campania de reglare a farurilor.

      Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

      Comment


      • #48
        Reglajul e f ieftin la un atelier specializat.
        eu la masina mea am constatat ca doar un xenon a fost schimbat.
        Cand am pus becu bun lumina aiurea in tramvai.
        l -am reglat la perete cu ruleta conform specificatiilor gasite pe net.

        Ori am avut noroc ori e asa simplu dar la reprezentanta (aceeasi campanie) mi a spus ca doar celalat far la care nu umblasem a fost usor dereglat.
        Desi pt 20 30 lei cat e un reglaj la service, nu merita bataia de cap. Mai ales daca acu inveti cum se face.

        Comment


        • #49
          XBG & Sharky:

          Foarte corect ce ziceti voi. Dupa reglarea pozitiei farului in bara/caroserie, trebuie reglate fasciculele luminoase, fie la ceva service, fie cu metoda amintita de Sharky.
          Multumesc baieti, foarte buna precizare.
          flaX1k : home

          Comment


          • #50
            Pentru ca mi-am luat STAR-ul am scapat si de eroarea cu speedtronic-ul, pe care o aveam de ceva vreme, din cauza transplantului de ceasuri de bord.
            Tot cu STAR-ul am putut face ceva codari la ceasurile de bord si sa se incline oglinda din dreapta la mersul in R.
            flaX1k : home

            Comment


            • #51
              Problema: De ceva vreme incoace, cand motorul este rece si bag "schimbatorul de viteza" in drive, turatia motorului scade foarte mult (de 2 ori mi s-a oprit motorul) iar dupa 2-3 secunde isi revine. Trebuie sa astept vreo 5 minute si apoi sa incerc sa-l bag in drive.

              Ce credeti ca ar putea fi defect?
              flaX1k : home

              Comment


              • #52
                De obicei e convertizorul de cuplu, mergi la un mecanic bun care îți poate diagnostica corect problema.
                Stefan

                Comment


                • #53
                  Ieri am scos capacele de la motor si m-am uitat atent la injectoare si am observat ca 2 dintre ele imi curg.
                  Se poate sa fie si asta o cauza?

                   
                  flaX1k : home

                  Comment


                  • #54
                    ca e sau ca nu e, tot trebuie sa rezolvi scurgerea.
                    In opinia mea nu aia e cauza. Prea mare coincidenta cu bagatul in viteza.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Sharky View Post
                      ca e sau ca nu e, tot trebuie sa rezolvi scurgerea.
                      In opinia mea nu aia e cauza. Prea mare coincidenta cu bagatul in viteza.
                      De acord cu tine Sharky, nu scurgerea de motorina este cauza scaderii drastice in turatii a motorului cand bag in drive.
                      Probabil unu sau doua injectoare nu functioneaza corect, dar cum pot testa asta? Pot "deconecta" cumva pe rand injectoarele?
                      flaX1k : home

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF