Si un mic review al excursiei de weekend.
Asa, am plecat vineri seara, pe la 8 si ceva eram la benzinarie la Petromul de la iesirea din Bucuresti si rasuflam usurat ca am descoperit cauza pentru care se simtea ca o caruta. Presiunea din roti era cea de transport, adica 3.3 bari peste tot. Dupa ce am trecut pe rand prin toate rotile cu manometrul meu profi, am ajuns la valori mult mai apropiate de ceea ce da producatorul, adica 2.6 pe fata si 2.4 pe spate. Pe autostrada si pana la Comarnic nu m-am dat f tare la ea, fiind noapte, in rodaj si destul de aglomerat. LED-urile adaptive sunt pur si simplu incredibile. Chiar mi-au depasit asteptarile. Practic ai tot timpul iluminare maxima de "faza lunga" si fara sa incurci pe nimeni. Super tare! Pe portiunile cu serpentine am apucat de cateva ori s-o duc spre 4-5k, cu evacuarea pe modul sport. Suna DIVIN!
A 2-a zi am mers pana la Alba Iulia. Exceptionala ca si cruiser, cruise control-ul adaptiv facand mult mai relaxante drumurile cu o singura banda din Ro cand se face coloana in fata si nu prea se merge constant. Setezi o viteza maxima si te relaxezi. Si...avand undeva la 500 si ceva de km pe bord, am ajuns pe Transalpina. Fara sa abuzez de motor, dar masina este incredibila. Nu e un C normal la care au pus motor si evacuare, ci se simte ca un AMG. Pe masura ce prindeam din ce in ce mai multa incredere, maream viteza de intrare in viraje si, cand efectiv obosisem fizic, masina inca era sub limitele ei. Ca sa va faceti o idee, in fiecare viraj eram undeva intre 0.7 si 0.9g. Si cred ca mai e loc. Glorioasa. Ah, si pe S+ sunetul devine si mai spectaculos, mai ales la retrogradari. Astazi am facut restul Transalpinei impreuna cu o sesiune profi de poze si am venit acasa. Dpdv sportiv, fix aceleasi impresii ca si ieri. Oricum, mi se pare ideal programul asta, cu innoptat la Obarsia Lotrului si plecat de dimineata spre Bucuresti. Daca o iei din loc pe la 8-9, cred ca esti singur pe drum.
Per total, consumul a fost in jur de 12%, ceea ce e chiar ok avand in vedere pe unde am mers, ca inca e totul in rodaj si ca GTI-ul mi-ar fi luat in jur de 10%.
PS: Am descoperit si vreo 2 bug-uri.
O data ca manualul integrat in Comand Online este in ceha, iar al doilea ca, daca pasagerul ajusteaza temperatura climatizarii cat timp soferul butoneaza prin meniuri, partea de jos, unde se afisa in mod normal temperatura, nu mai apare pe display.
In alta ordine de idei, sunt 3 chestii la care ma gandesc acum, sunt curios si de opiniile voastre:
1. Inscriptionare oglinzi. Da/nu? Ale mele sunt doar heliomate si incalzite, fara blind spot assist, dar totusi, cat de mult se fura? As astepta macar pana dupa ce am numerele definitive pe masina.
2. Vreau sa-i fac un tratatament de protectie a vopselei. Oscilez intre un detailing exterior cu nano-coating si folie. Sau poate amandoua? Mai parchez sub copaci, e praf mult in Bucuresti si la GTI capota e plina de ciupituri in vopsea de la pietricele.
3. Odorizant de masina? Optiuni?
Asa, am plecat vineri seara, pe la 8 si ceva eram la benzinarie la Petromul de la iesirea din Bucuresti si rasuflam usurat ca am descoperit cauza pentru care se simtea ca o caruta. Presiunea din roti era cea de transport, adica 3.3 bari peste tot. Dupa ce am trecut pe rand prin toate rotile cu manometrul meu profi, am ajuns la valori mult mai apropiate de ceea ce da producatorul, adica 2.6 pe fata si 2.4 pe spate. Pe autostrada si pana la Comarnic nu m-am dat f tare la ea, fiind noapte, in rodaj si destul de aglomerat. LED-urile adaptive sunt pur si simplu incredibile. Chiar mi-au depasit asteptarile. Practic ai tot timpul iluminare maxima de "faza lunga" si fara sa incurci pe nimeni. Super tare! Pe portiunile cu serpentine am apucat de cateva ori s-o duc spre 4-5k, cu evacuarea pe modul sport. Suna DIVIN!

A 2-a zi am mers pana la Alba Iulia. Exceptionala ca si cruiser, cruise control-ul adaptiv facand mult mai relaxante drumurile cu o singura banda din Ro cand se face coloana in fata si nu prea se merge constant. Setezi o viteza maxima si te relaxezi. Si...avand undeva la 500 si ceva de km pe bord, am ajuns pe Transalpina. Fara sa abuzez de motor, dar masina este incredibila. Nu e un C normal la care au pus motor si evacuare, ci se simte ca un AMG. Pe masura ce prindeam din ce in ce mai multa incredere, maream viteza de intrare in viraje si, cand efectiv obosisem fizic, masina inca era sub limitele ei. Ca sa va faceti o idee, in fiecare viraj eram undeva intre 0.7 si 0.9g. Si cred ca mai e loc. Glorioasa. Ah, si pe S+ sunetul devine si mai spectaculos, mai ales la retrogradari. Astazi am facut restul Transalpinei impreuna cu o sesiune profi de poze si am venit acasa. Dpdv sportiv, fix aceleasi impresii ca si ieri. Oricum, mi se pare ideal programul asta, cu innoptat la Obarsia Lotrului si plecat de dimineata spre Bucuresti. Daca o iei din loc pe la 8-9, cred ca esti singur pe drum.
Per total, consumul a fost in jur de 12%, ceea ce e chiar ok avand in vedere pe unde am mers, ca inca e totul in rodaj si ca GTI-ul mi-ar fi luat in jur de 10%.
PS: Am descoperit si vreo 2 bug-uri.

In alta ordine de idei, sunt 3 chestii la care ma gandesc acum, sunt curios si de opiniile voastre:
1. Inscriptionare oglinzi. Da/nu? Ale mele sunt doar heliomate si incalzite, fara blind spot assist, dar totusi, cat de mult se fura? As astepta macar pana dupa ce am numerele definitive pe masina.
2. Vreau sa-i fac un tratatament de protectie a vopselei. Oscilez intre un detailing exterior cu nano-coating si folie. Sau poate amandoua? Mai parchez sub copaci, e praf mult in Bucuresti si la GTI capota e plina de ciupituri in vopsea de la pietricele.
3. Odorizant de masina? Optiuni?
Comment