Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W221 Mercedes S350

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W221 Mercedes S350

    Salutari, ma numesc Cristi si sunt posesorul unui S class, fabricat in 2007, motorizare 3,5, varianta cu ampatament marit.

    Sunt al doilea proprietar al autoturismului.

    Printre dotarile speciale ale masinii, enumar:

    Scaune ventilate fata, scaune incalzite fata si spate, toate cu reglaje electrice, racitor de bauturi in cotiera scaunelor spate, soft close


    Atasez cateva poze:
    Attached Files

  • #2
    Bine ai venit!
    S-o stăpânești sănătos!

    Ti-am mutat threadu' la secțiunea corectă.

    Baftă!

    L.E.: Mai multe detalii și poze nu strică .
    Last edited by Florin_WES; 05-14-2017, 18:05 PM.
    Regulament general Club Mercedes.

    Comment


    • #3
      Ce frumusete ....sa o stapanesti sanatos

      Comment


      • #4
        Foarte frumoasa!Sa o stapanesti sanatos!
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Sa o stapanesti sanatos !
          Să știi să lupți când vrei să ai.
          Să nu regreți când pierzi sau dai

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru urari si primire.

            Masina mai are un set de jante identice, cu anvelope de iarna.

            Un mare noroc al meu a fost ca a avut un singur proprietar, acesta respectand intru totul operatiunile specificate in cartea de service. Astfel, masina merge exceptional. Una din bubele acestui motor a fost rezolvata inainte sa achizitionez eu masina, respectiv acel pinion buclucas - Balance shaft sprocket, care pana intr-o anumita serie de motor, a fost de slaba calitate. Fostul proprietar a inlocuit distributia, rezolvand si problema cu acest pinion. Mai mult, pernele de aer sunt noi, la fel si compresorul. Un alt lucru important este ca si tampoanele de la motor sunt noi. Per total aceste probleme aparute in primele serii de fabricatie au fost rezolvate.

            Un mic dezavantaj mi se pare dimensiunea care nu iti permite sa gasesti parcare usor.

            Comment


            • #7
              Salutari. Scuzele mele pentru ca nu am apuc sa revin si cu alte detalii.
              Masina are in prezent 172.000 km.
              Este prima masina achizitionata sh, prima masina cu tractiune (propulsie) spate si prima al carei rulaj a ajuns sa fie atat de ridicat.
              Sper sa ma poarte mult si bine fara probleme, fie ele minore sau majore.
              Momentan singurul lucru deranjant este impozitul anual.
              Consumul de combustibil si pretul pieselor este asemanator cu al altor automobile detinute in trecut care au fost achizitionate prin Tiriac Auto.

              Va astept cu intrebari si sper sa revin cat de curand numai cu vesti bune. M-am documentat destul de mult asupra motorizarii, transmisiei si asupra sistemului electric in general.

              Va salut si sa auzim numai de bine,

              Cristi

              Comment


              • #8
                Sunt motorizari reusite care nu se rusineaza sa adune 3-4-500000 de km intretinute corect!Tinand cont ca fost proprietar ti-a schimbat deja destul de multe la ea banuies ca toate fluidele sunt la zi daca nu asta ti-ar ramne de facut si vorbim aici de absolut toate fluidele masinii!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  Da, sunt schimbate la zi. Masina a fost intretinuta ca la carte, ad litteram.

                  Cea mai apropiata operatiune de schimbare a unul lichid este a celui de frana, respectiv in august 2018, conform datelor regasite la Tiriac Auto si in caietul de service.

                  Dupa, in aproximativ 8.000 de km, uleiul cutiei de viteze.
                  Insa aici este o problema. Atat personalul mbretrofit cat si consilierul de service care se ocupa de ceva vreme de acest autoturism mi-au comunicat ca dupa un anumit rulaj, mai precis dupa ce cutia de viteze capata o anumita uzura, schimbarea uleiului este mai mult daunatoare decat benefica.

                  Motivul este uleiul combinat cu impuritati si adaptarea componentelor in miscare din cutia de viteze la contactul cu acest tip de ulei uzat.

                  O data ce uleiul proaspat este introdus, acesta curata depunerile prezente pe diversele componente si poate conduce la incapacitatea de functionare a cutiei de viteze.

                  De aceea, cei de la reprezentanta includ in procesul schimbului de ulei si o testare prealabila a parametrilor in care functioneaza cutia de viteze.

                  Sper ca la momentul la care ma voi hotarî să înlocuiesc uleiul să nu apară probleme şi, în principiu, doresc sa îl inlocuiesc inaintea implinirii celor 60.000 de km parcursi de la ultimul schimb.

                  Comment


                  • #10
                    Deobicei reprezentanta nu face spalare ca la carte si cam ce fac ceilalti gen colegul cl600.Se schimba libistit uleiul nu ii dauneaza deloc din contra trebuie schimbat sa mearga bine doar ca au si ei dreptate se misca mizeria insa sunt persoane dispuse sa curete ca la carte si bloc de valve si tot ce trebuie sa iasa treaba buna!
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Salut. Imi poti comunica, aici sau pe privat, persoanele/service-urile dispuse sa efectueze acest schimb?

                      Comment


                      • #12
                        Colegul cl600 sau colegul Popeye_pmm in Bucuresti!
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Salutari. De maine trec la jante pe 17 inch. Design-ul jantelor de 17 inch este identic cu al celor de 18 inch montate acum pe masina.

                          Jantele de 18 nu sunt potrivite pentru drumurile zilnice. Imbunatatesc mult comportamentul masinii, dar talonul mic al anvelopelor dezavantajeaza.

                          Cele de 17 sunt echipate cu anvelope de vara Dunlop Sport SP.

                          Voi reveni pe forum cu noi informatii referitoare la comportamentul masinii dupa montarea acestor jante.

                          O seara buna!

                          Comment


                          • #14
                            Buna seara. Am montat jantele pe 17 inch. Ce pot sa spun, e alta viata.Anvelopele de iarna sunt tot pe jante de 18, si sunt aproape noi. La cat de mult voi circula cu masina iarna pe zapada, le voi mentine in configuratia asta. Jantele de 17 inch si anvelopele de vara ma vor ajuta mult mai mult, avand in vedere ca in restul anotimpurilor voi circula mai des cu masina.

                            Salutari!

                            Comment


                            • #15
                              Salutari Doresc sa revigorez putin acest topic.

                              De cand am scris ultima oara, am efectuat urmatoarele operatiuni: inlocuit bratele inferioare ale suspensiei fata, un O ring de la vasul cu lichid pentru servo-directie si uleiul din cutia de viteze.

                              Uleiul din cutie nu a prezentat reziduri, pe magneti nu au fost gasite depuneri iar culoarea uleiului era deschisa, neprezentant modificari semnificative fata de uleiul proaspat introdus.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF