Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Say hello to my E200CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot ziceai ca era taxi, de acolo am ramas cu impresia pretului jos.
    Acu vezi tu, dar eu n-as baga masiv bani in ea.
    Ce e musai, restu se ignora

    Comment


    • Da vin si eu cu una si anume - sunt chiar ale tale ambele masini? Ca stiu ca la un moment dat parca mai aparea cineva pe fir. Daca da, atunci eu ti-as recomanda sa vinzi una din ele, preferabil E-ul, chiar daca te desparti greu de el. Pe termen lung probabil vei observa ca ai facut bine.

      Strict parerea mea. Gusturile, prioritatile etc nu se discuta.

      Comment


      • Masinile sunt in familie, eu si cu parintii.

        Ideea este ca e musai sa avem doua masini. Suntem o familie cu o nevoie de mobilitate ridicata.

        Cam asta urmaresc si eu, sa o mai tin câteva luni fara mari investii după care sa i dau drumul.. Primul venit, primul servit
        Să știi să lupți când vrei să ai.
        Să nu regreți când pierzi sau dai

        Comment


        • So..

          Am adus masina de la Oradea, cand am ajuns acolo, am gasit sub ea o pata mica de ulei ( dupa 7 zile de stat pe loc ) - deja eram cu nervii la pamant, pana la Cluj am bolborosit singur..
          Pe autostrada Turda - Alba Iulia s-a mai aprins si check engine cu aceleasi simptompe pe care le-am avut in vara lui 2020 de la senzorul DPF. Atunci am pus pe original senzor si mufa.... Oprit/pornit masina si mergea ca unsa cu becul aprins in bord.
          Deja luasem campii De la Sibiu, n-am mai bolborosit singur, i-am impuiat capul colegului nostru Cristi cu discutii despre teoria universului...

          A doua zi am mai gasit pe carton sub masina o picatura minuscula..

          Am ridicat masina pe elevator dupa 2 zile sa vad despre ce e vorba.. Concluzia: pe la baie nu mai pierde, pe la racitorul de ulei si bateria de filtru nu mai pierde, dar erau 5-10g de ulei din scut..e dracie.. de unde vine?!

          Si tot stateam eu asa pe sub masina.. si ma uitam si vad conductele de lichid de frana murdare de ulei, cand ma uit mai atent, un furtun ca cele de la stropgel care intra in stergatoare, venea de sus, pe langa acele conducte si se termina subit fix unde se imbina furtunele de lichid de servo cu conductele de metal... E, pe acolo dadea masinita mea picatura aia de ulei, gramul ala pe care l-am mai gasit eu sub masina.

          Am cascat eu ochii, ma gandeam sa nu fie de undeva, dar se pare ca nu are un loc, el vine de sus. Acum va intreb ca poate va pricepeti voi mai bine la OM651 ce scop are furtunul ala acolo, de unde vine si ce pisici lacrima lui Ovidiu curge pe el?

          Eu am asa 3 teorii, dar nu am cautat si nu m-am interesat datorita lipsei timpului:

          - Sa vina de la epurator uleiul pe el
          - Sa vina de la un "preaplin" al motorului pentru ca pe joja uleiul e la maxim.
          - Sa vina de la capacul motor unde mai plange garnitura de la culbutori de sus, si sa curga pe furtun jos sa nu mentina uleiul pe capac, intre injectoare

          Nu stiu, ideea e ca am mai facut vreo 1500km de atunci si e uscat uscat si scutul pe sub masina si nici jos nu a mai curs nimic. Check engine s-a stins si el la cateva zile singur, pana sa ajung sa pun STAR-ul.

          Am ajuns la ideea ca, bagand toate prostiile in seama, nu mai ai nici bani in portofel si nici somn noaptea, ca fluiera ceva, ca se aude un tac tac, ca bate la o denivelare, sunt fiare si in functie de temperaturile exterioare, de conditiile de drum, pot aparea probleme nenumarate, avem totusi 300.000km nu 30.000

          Am fost sa vad un w213 zilele trecute, inghesuit ca C-ul in interior, poate ca e mai lung dar au facut scaunele mai mari si mai confortabile. Motorul la fel de inghesuit si plin de plastice. De mers, nu am mers, nu avea bateria pusa. Joystick-ul de la command spart, parbrizul spart si un pret de-ti cadeau plombele...ca deh...Mercedes, Mercedes.

          Cred ca pana la urma o sa ne dam peste cap sa-i facem distributia si cam atat. Ne ajuta mult si cu naveta la drumuri lungi, merge cam cu 5,5%
          O sa incerc sa-i schimb si uleiul, cand vorbesti de ulei de Mercedes 229.51 parerile sunt impartite, ba ca e bun, ba ca nu e bun, ba ca se face repede praf.
          Cu ajutorului lui Cristi sper sa reusesc la urmatoarea revizie sa-i pun Mercedes 229.52 din Germania direct!!
          Daca nu, ii bag un Liquy Moly TopTec 4200, vad ca e arhi recomandat pe internet pentru Mercedes om651..

          Aventura..strigati ura!! Continuam!
          WhatsApp Image 2021-03-13 at 13.58.10.jpeg
          Să știi să lupți când vrei să ai.
          Să nu regreți când pierzi sau dai

          Comment


          • Salut,

            Singurul sfat pe care ti-l pot da (fiind patit grav de tot cu niste jeg-- pardon mecanici) este sa nu intri intr-o dinamica proasta cu masina vs bani investiti fara rost. Si aici nu doar banii conteaza cat si timpul pierdut/nervii tociti, pe astea nu ti le mai da nimeni inapoi.

            300k k nu sunt asa multi, eu am 350k la C-ul meu si am incredere sa ma urc acum in el si sa plec oriunde, fara nicio exagerare. Dar evident, conteaza enorm istoricul masinii.

            Ia o decizie, tine-te de ea si nu are ce sa fie rau la final.

            In alta ordine de idei, am mers acum o sapt cu un W213 2,2 4matic, panoramic, CB special edition, km putini etc. Ma asteptam sa ma dau jos extaziat insa nu a fost chiar asa. Evident ca "mergea" super bine dar cu exceptia scaunelor (care mi s-au parut misto) altceva nu prea m-a impresionat. Cand ma gandesc ca a dat vreo 40k euro pe ea... Dar bine, cand iti permiti asa cheltuiala nu mai pui problema cum o pun eu.

            Eu daca mi-as permite, mi-as lua un mertan mai nou dar as tine si o jucarie mica, de oras, un 4x4 mic ca sa ma joc si la munte si cand ninge etc.

            Indiferent de decizia pe care o vei lua, tine minte ca important este sa iti placa tie, ce zicem noi pe aici conteaza mai putin.

            Comment


            • MAi cauta si alte masini macar sa vezi ce gasesti.
              MAi ales daca zici ca ai primit pe asta 12mii de ce sa iti restrangi optiunile?

              Comment


              • Am facut asa un calcul, in august face 5 ani de cand este la mine, costurile de intretinere cu tot cu consumabile fiind undeva la 3.000 lei/an. Nu mi se pare mult, sincer, cand privesc in ansamblu.
                Cand duci o suma mai mare odata ti se pare WOW, dar noi romanii nu calculam si ca a mers 2 ani in continuu fara sa bagi un ban in ea.

                Am primit cadou:
                - spalare si degresare exterioara si la motor
                - polish exterior si corectie lac ( 2 maini )
                - ceara hybrid lichida - 6 luni protectie
                - punctare pietricele pe bara fata
                - degresare si tratament pentru jante si cauciucuri
                - tratament hidrofob geamuri
                - detailing interior
                - curatat scaune si mocheta cu aspirator injectie-extractie
                - decontaminare cu ozon
                - parfum de-ti pica maselele

                Reactia mea: WOW! Nu ma asteptam sa iasa asa bine, sa-ti faci parul in tabla unei masini negre..Recomand!
                Daca este cineva doritor, va astept cu un PM.

                Sa lasam pozele sa vorbeasca..
                WhatsApp Image 2021-03-20 at 08.49.56.jpeg
                WhatsApp Image 2021-03-20 at 15.28.44.jpeg

                WhatsApp Image 2021-03-20 at 15.28.48.jpeg
                WhatsApp Image 2021-03-20 at 15.28.48 (1).jpeg
                Să știi să lupți când vrei să ai.
                Să nu regreți când pierzi sau dai

                Comment


                • Ca sa o pastrezi la starea din poze , dupa polish sa o ceruiesti cat mai des . Ideal la fiecare spalare.
                  Fiecare polish iti subtiaza lacul , aia cu ceara care tine 6 luni e doar marketing
                  In teorie sta ceara pe masina atat( luni de zile) , doar daca nu prinde nici o zi/ noapte cu ploaie si fara spalat ( tinuta in garaj )
                  In practica la 2 spalari dispare.
                  Astfel incearca sa o tii ceruita la fiecare spalare si o sa-i poti mentine luciu umed mult timp.
                  Asta ar fi varianta cea mai ieftina , varianta scumpa fiind cea cu coating - protectie ceramica , care iti adauga un strat de lac .

                  Comment


                  • Eu cred ca marketing-ul tine de cel care efectueaza operatiunea si nu de produs! Vorba cantecului, "am un baiat" care lucreza la o reprezentanta auto in Galati, de prin 2006 si se ocupa de aceasta meserie : polish ! Am facut cu el zeci de operatiuni de acest gen pe masini personale, pentru vanzare sau in urma unor intamplari nefericite ( au "curs" 2 litri de vopsea rosie pe o masina alba..peste noapte )
                    Un simplu si ultim exemplu, anul trecut a facut o Skoda Fabia , berlina si pentru 3 din operatiunile descrise de tine, matuire ,polis si ceara, a avut nevoie de o zi intreaga !! A luat masina la 8 si a adus-o seara la 19 inapoi !! Culoare argintie, banala, dar dupa un an de zile, spalata 1 data pe luna, masina arata absolut identic !!!!
                    Multe din aceste operatiuni se executa strict ptr bani,eventual vanzare si de cele mai multe ori cu produse indoielnice!! Ca fapt divers, pretul ptr acea Fabie era de 600-800 de lei pentru acea operatiune !!!! Cu banii astia cred ca faci 2,3 masini, la atelierele de profil.. Dar , atata timp cat cele mai multe afaceri se desfasoara pe principiul ieftin,repede si bun... rezultatele vor fi ca atare...

                    Arata frumos jucaria...asa ca daca o pui in garaj si te uiti la ea, nu o sa se mai matuiasca, nu o sa mai curga ulei si toata lumea o sa fie fericita...
                    Asa ca, lasa jucariile si treci la invatat...
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • Marketing sau nu, am spalat-o de 4 ori si au trecut 5 ploi peste ea, si ceara e tot acolo.
                      E 100lei sticla, daca dai odata pe luna sau la 2 luni cred ca te tine 1 an fas-fasul respectiv.
                      Si procedura daca o faci odata la 2 ani tot nu e scumpa.. Ma refer la intreaga procedura.

                      Am trecut la rotile de vara.. Capacele astea din Vitan chiar m-au surprins ca nu flambeaza, nu se invart in gol, stau mult mai fixe decat cele cu care a venit masina.
                      Alea s-au umflat pe margini, s-au stricat de la spalatorie. Astea si daca se strica, 60 lei setul intr-un an de zile nu e o avere Plus ca dau foarte bine cu negru.
                      Ce regret ca nu am facut si as face treptat pana in vara: as vopsi etrieri si butucul gri, rosii, habar nu am, doar ca trebuie sa gasesc o solutie, ca eu am doua maini stangi. Am tot gasit pe olx firme.. o sa vad.
                      Vreau sa-i caut eleron pentru portbagaj, ceva mic, finut.
                      Si mai vreau sa pun capace peste prezoane pentru ca au ruginit, vopseaua nu stiu daca e o solutie iar prezoanele noi costa cat toate operatiunile enumerate mai sus
                      WhatsApp Image 2021-03-31 at 12.29.50.jpeg

                      WhatsApp Image 2021-03-31 at 12.29.50 (1).jpeg


                      Să știi să lupți când vrei să ai.
                      Să nu regreți când pierzi sau dai

                      Comment


                      • Kit foliatec , are tot ce trebuie in el . Ai nevoie de un elevator . Si un pic de timp sa se intareasca vopseaua . Plus un feon din ala industrial sa accelereze procesul.

                        La prezoane , din cate am inteles de la altii mult mai priceputi se vopsesc.
                        Am si eu varianta cu capcacele , de silicon am luat . Dar cu timpul jumatate au zburat .

                        Peste ceara aia mai aplica ceara solida , e pacat sa o pierzi pe asta . Incearca la fiecare spalare , sa-i refaci stratul de protectie.

                        ps:
                        M-am uitat la mine si e contaminata toata de la manere in jos .... o sa imi ia cel putin o saptamana doar partea de decontaminare ....

                        Comment


                        • Etriere roșii pe E Klass?? Are cineva rude pe la Țăndărei???
                          Last edited by Cristi Nazarov; 04-01-2021, 18:25 PM.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • La Tandarei se baga cu aur, bosssssss. Si comanzi stema de capota aurita de la MErcedes India ...ca sa nu uitam de unde au venit cei din Tandarei...
                            Bulibasa level +100 garantat!

                            Dupa mine etrieru ala arata cel mai bine asa stock, cum e de aluminiu, daca e curat e ce trebe.
                            Dar acu, e masina ta, tu fa cum crezi ca iti place.

                            Comment


                            • auci , atingeti un subiect sensibil

                              Comment


                              • Argintiu, stock, ei au fost vopsiti inainte sa iau masina, inclusiv prezoanele, dupa 5 ani s-au decolorat

                                Ceva trebuie sa le fac
                                Să știi să lupți când vrei să ai.
                                Să nu regreți când pierzi sau dai

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF