Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Esenta tare in pachet mic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.
    Apeși pe maneta (cum ai claxona la o dacie de obicei) sa se stingă ledul galben => ai ieșit din programul de limitare și intri în cel de cruise control.
    Accelerezi pana la viteza dorita și ridici de maneta menținând maneta in poziția ridicat 1 sec (cum ai semnaliza la dreapta) - mașina menține viteza (pana când apeși frâna) - ATENȚIE! dacă accelerezi în timp ce e pe cruise control iar apoi iei piciorul de pe accelerație (fără sa atingi frâna) mașina va reveni la viteze setata la pasul 1.
    Daca ai pus frână poți re-accelera automat pana la viteza setata anterior trăgând de maneta spre tine (la fel cum ai da flash-uri).
    Poți accelera din maneta, de la viteza setata, ridicând și ținând în sus de ea (cum ai semnaliza dreapta).
    Poți decelera din maneta, de la viteza setata, ținând apăsat în jos pe ea (cum ai semnaliza stânga).
    Daca vrei sa anulezi cruise control împingi de maneta spre bord (invers cum ai da flash-uri).
    Ca sa revii la funcția de limitator, apeși pe maneta - se va aprinde ledul galben.

    - vezi ca mașina va accelera TARE (bine, cat de tare poate accelera un 180 CDI asta e subiectiv) în momentul când vei trage de maneta spre tine, sa revii la viteza setata anterior; ATENȚIE!: mașina va avea un timp de răspuns - nu va fi o accelerare instantanee când ai tras de maneta, ci durează 1-2 secunde - pana te obișnuiești cu "feeling-ul" fa un test prima oara pe un drum oarecum liber.

    a trage de maneta = e cum ai da un flash scurt/mediu (asta ca durata, nu trebuie sa ți maneta trasa spre tine nu știu cat)

    Succes!!!

    LE
    La orice apăsare de frâna, cruise control-ul se va DEZACTIVA (cel mai rapid mod de a reveni la viteza de cruise control e sa tragi de maneta spre tine - totuși, vezi mențiunea de mai sus cu acceleratul)
    Last edited by ogo; 04-28-2017, 13:27 PM. Reason: mici adaugiri - sper ca sunt coerente explicatiile :)

    Comment


    • #17
      Originally posted by ogo View Post
      Salut.
      Apeși pe maneta (cum ai claxona la o dacie de obicei) sa se stingă ledul galben => ai ieșit din programul de limitare și intri în cel de cruise control.
      Accelerezi pana la viteza dorita și ridici de maneta menținând maneta in poziția ridicat 1 sec (cum ai semnaliza la dreapta) - mașina menține viteza (pana când apeși frâna) - ATENȚIE! dacă accelerezi în timp ce e pe cruise control iar apoi iei piciorul de pe accelerație (fără sa atingi frâna) mașina va reveni la viteze setata la pasul 1.
      Daca ai pus frână poți re-accelera automat pana la viteza setata anterior trăgând de maneta spre tine (la fel cum ai da flash-uri).
      Poți accelera din maneta, de la viteza setata, ridicând și ținând în sus de ea (cum ai semnaliza dreapta).
      Poți decelera din maneta, de la viteza setata, ținând apăsat în jos pe ea (cum ai semnaliza stânga).
      Daca vrei sa anulezi cruise control împingi de maneta spre bord (invers cum ai da flash-uri).
      Ca sa revii la funcția de limitator, apeși pe maneta - se va aprinde ledul galben.

      - vezi ca mașina va accelera TARE(bine, cat de tare poate accelera un 180 CDI asta e subiectiv) în momentul când vei trage de maneta spre tine, sa revii la viteza setata anterior; pana te obișnuiești cu "feeling-ul" fa un test prima oara pe un drum oarecum liber.

      Succes!!!

      LE
      La orice apăsare de frâna, cruise control-ul se va DEZACTIVA (cel mai rapid mod de a reveni la viteza de cruise control e sa tragi de maneta spre tine - totuși, vezi mențiunea de mai sus cu acceleratul)
      Multumesc frumos de raspuns (foarte rapid). Voi incerca astazi dupa serviciu pe motorway, acolo am mai mult spatiu de manevra.

      Comment


      • #18
        Daca tot sunt la capitolul intrebari si este lume amabila pe forum, as vrea sa mai adresez cateva:

        1. Ulei cutie viteze. Masina are aproximativ 118.000 km si nu a avut uleiul schimbat in cutie. Tocmai ce am terminat o convorbire cu in mecanic roman de aici din zona si mi-a recomandat sa mai merg pana la 140-150.000km cu ea si dupa sa fac schimbul. Cica asa e recomandat din fabrica.

        Deci ce imi recomandati sa fac?

        2. Am pomenit in prosturile anterioare cum ca am o scartiala la ansmablu role intinzatoare, iar cureaua nu a fost schimbata de cand a iesit masina din fabrica. Eu personal m-am gandit sa cumpar intreg ansamblu (brat + role) si curea noua. Din nou, acelasi mecanic, mi-a recomandat sa schimb doar cureaua. Inainte sa ma duc la el sa inspecteze rolele, exista posibilitatea sa ma uit eu cumva la ele? Se pot vedea doar radicand capota sau e ceva mai complicat?

        Din nou, ce imi recomandati, asa fara sa vedeti personal rolele, sa schimb intreg ansamblul sau doar cureaua? Sau rolele actuale de la Mercedes inca "mai au viata in ele", si sa schimb doar cureaua?

        Multumesc anticipat.

        Comment


        • #19
          Role: - joc lateral - trebuie experienta, cam orice rulment are joc, unu mai mare, altu mai mic, dupa constructie, dimensiune, etc.
          Ca amator nu iti dai seama. Eventual cumperi o rola si o tii in rezerva pana cand ai

          Ce test mai poti face e sa il invarti in gol. Un rulment nou se va opri imediat. Il opreste vaselina din el.
          Daca se invarte si nu se mai opreste inseamna ca au ramas fara vaselina si probabil vor crapa in curand.

          Rulmentii ajunsi in ultimul hal, ori huruie, ori cnad ii invarti cu mana agata in anumite pozitii, sau simti ca se invart ca si cum ar da prin gropi.
          In opinia mea ar trebui sa tina fara probleme 150mii km, dar oare merita sa risti sa ramai in pana pe undeva si sa dai dublu/triplu pt tractare?

          Multe role se schimba doar din 2-3 suruburi. Vezi si tu pe net, iei un set de chei si rezolvi problema intr-un weekend cand te plictisesti.

          Comment


          • #20
            Din nou, ce imi recomandati, asa fara sa vedeti personal rolele, sa schimb intreg ansamblul sau doar cureaua? Sau rolele actuale de la Mercedes inca "mai au viata in ele", si sa schimb doar cureaua?
            Schimba rolele si cureaua. Nu are rost sa schimbi tot intinzatorul, daca nu iti face probleme.
            Rolele se schimba individual (vezi ca au suruburi) si relativ usor. Cu intinzatorul(bratul pe care sunt rolele) e mai complicata treaba.
            Atentie, sa alegi corespunzator rolele.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF