Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Esenta tare in pachet mic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Esenta tare in pachet mic

    Mercedes Benz A180 CDI Avantgarde SE CVT

    De cand m-am dat o data cu clasa A mi-am zis ca trebuie sa detin si eu asa ceva.

    Pe scurt, modelul acesta de masina a fost croit pentru mine. Este tot ce mi-am putut dori vreodata. Mica in exterior, super spatioasa in interior. In momentul in care ma asez pe scaun ma simt ca in rege pe tron.

    Detalii scurte:

    Pret achizitionare: £1400
    Kilometraj la achizitionare: 72.000 mile (approximativ 116.000 km)
    Motorizare: 1992CMC Diesel
    An fabricatie: 2005

    Voi reveni cu mai multe poze si detalii. (ultima poza contine si vechea masina)
    Attached Files
    Last edited by andreyu30; 04-04-2017, 16:35 PM.

  • #2
    Sa te bucuri de ea!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      La cati mai multi km impreuna si fara incidente mai ales ca ai dorit masinuta asta!Se vede din text entuziasmul.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        multumesc

        Va multumesc frumos pentru urari si vorba aia "Ce-mi doriti voi mie, va doresc si eu voua" (sau pe acolo).

        Mici innoiri:

        4 x Michellin Energy Saver+ - £337 - ~1750 ron - montate
        2 x Brembo Rear Brake Discs 258mm Solid + ATE Rear Brake Pads Lucas TRW System - £44.19 + £38.24 ~ 228 ron + 197 ron (sper sa se potriveasca, asa imi recomanda site-ul conform numarului de inmatriculare) - urmeaza sa fie montate
        2 x Brembo Front Brake Discs 276mm Vented + ATE Front Brake Pads Set Lucas TRW System - £64.29 + £48.74 ~ 333 ron + 250 ron - urmeaza sa fie montate

        Plan de service:

        - ulei cutie + filtru
        - ulei motor + filtru
        - filtru polen
        - role curea de accesorii + curea (se aude foarte putin dimineata cand pornesc o scartaiala, dupa dispare, dar prezenta dimineata si conform cartii de service nu a fost schimbata niciodata)

        P.S. Se va avea grija de acestea cat de curand avand in vedere ca intentionez sa fac o plimbare pana acasa in Iunie.

        Da, sunt extreme de entuziasmat, dar cand ma gandesc ca am foarte mult de invatat despre, huh, sper sa nu ii fac rau incercand sa ii fac bine.

        Orice recomandare/sfat este primit cu caldura.

        Defecte observate:

        - asa cum am citit pe forum, asa se prezinta si la mn, luminozitatea scazuta a displayului central
        - mi se pare ca portierele nu se inchid "lin", trebuie putin trantite ca sa se inchida la suprafata, probabil un mic reglaj
        - si din nou, asa cum am citit pe forum, problema la termostat - variaza de la 75 grade pana la aproximativ 82-83 grade(daca citirea mea este corecta)
        Attached Files
        Last edited by andreyu30; 04-11-2017, 16:53 PM. Reason: gramatica

        Comment


        • #5
          Fain tare gandacul. Sa te plimbe sanatos, multi km de acum inainte!
          dar cand ma gandesc ca am foarte mult de invatat despre, huh, sper sa nu ii fac rau incercand sa ii fac bine.
          Ia-o incetisor, citesti forumul, intrebi...
          Last edited by LauLaur; 04-11-2017, 19:37 PM.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            [QUOTE=Ia-o incetisor, citesti forumul, intrebi...[/QUOTE]

            Intrebare: Unde pot afla ce uleiuri, filtre, parti component am nevoie pe masina conform codurilor?

            Ex. Am gasit ansamblu roti intinzatoare pe eBay dar nu am nici o idee daca se va potrivi la mn. Si tot asa cu uleiul recomandat si celelalte.

            Multumesc anticipat.

            Comment


            • #7
              Intra pe epiesa sau autokarma . Acolo introduci modelul masinii si motorizarea si ai tot ce vrei ca repere. Dupa iti cumperi de unde vrei ce ai nevoie.
              Last edited by Florin_WES; 04-14-2017, 00:12 AM. Reason: Reguli generale de postare.

              Comment


              • #8
                Salutare, sa o stapanesti sanatos!

                Citeam ce ai scris mai sus legat de discuri si placute si mi-am amintit ce probleme am avut legate de o combinatie "gresita" discuri - placute, ajungand sa schimb discurile de 2 ori intr-un interval foarte scurt. Placutele fiind prea tari pentru discurile Brembo pe care le luasem, le ovalizau foarte repede. Dupa aprox 10k km, am schimbat 2 seturi de discuri iar placutele aproape ca nu erau tocite, erau ca noi
                Vina a fost a mea la momentul plasarii comezii pentru piese dar si a magazinului ca nu a verificat in baza VIN-ului.
                Am schimbat pe ATE apoi (discuri si placute) si totul a fost in regula.

                Grija mare si drumuri bune!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by haro View Post
                  Salutare, sa o stapanesti sanatos!

                  Citeam ce ai scris mai sus legat de discuri si placute si mi-am amintit ce probleme am avut legate de o combinatie "gresita" discuri - placute, ajungand sa schimb discurile de 2 ori intr-un interval foarte scurt. Placutele fiind prea tari pentru discurile Brembo pe care le luasem, le ovalizau foarte repede. Dupa aprox 10k km, am schimbat 2 seturi de discuri iar placutele aproape ca nu erau tocite, erau ca noi
                  Vina a fost a mea la momentul plasarii comezii pentru piese dar si a magazinului ca nu a verificat in baza VIN-ului.
                  Am schimbat pe ATE apoi (discuri si placute) si totul a fost in regula.

                  Grija mare si drumuri bune!
                  Inteleg ce vrei sa spui. M-am lacomit ca am prins totul la oferta si am dat cu approximativ £90(450 ron) mai putin decat oricare alt magazine. Nu m-am gandit niciodata la asa ceva. In cazul asta voi merge in combinatia aceasta si in functie de cine se va uza mai repede voi schimba sa potrivesc firmele.

                  Si ca sa vezi dupa ce am comandat si le am cu mn, pregatit sa le montez, am gasit pe eBay kit complet de la ATE (din Germania) cu tot cu senzori de uzura si mai era ceva la £183 total (acu m-a ajuns £195 total fara senzori). Si ca veni vorba de senzori, trebuie neaparat schimbati sau ii pot reutiliza?

                  Multumesc de info si de urare. Cu siguranta voi tine cont pe viitor.

                  Comment


                  • #10
                    Termostatul sigur nu mai merge bine din 2005, dar din ce spui tu masina inca sta intr-o zona acceptabila asa ca nu e o urgenta. In general cu cat se invechesc nu se mai inchid decat la temperaturi din ce in ce mai mici. De deschis se deschid ok, deci nu e vreun pericol sa iti crape ceva.
                    Schimba-i si antigelul cu aceeasi ocazie.

                    Pentru inceput cu un multimetru poti masura indirect si f aproximativ aciditatea.
                    Pui o borna pe motor si alta in vas, in lichid.
                    Daca masori peste 0.2V ai o problema. Din ce am vazut pana acum la toate cele 4 masini la care am facut schimbarea, cu antigelul nou abia masori 0.03-0.05V dupa schimbare.

                    Mai poti porni motorul si sa repeti masuratoarea. DAca in acest moment creste tensiunea semnificativ ai o problema la circuitul de masa. Problema care ar fi bine sa o remediezi ca sa eviti o coroziune de natura electrochimica.
                    (Slabe sanse de asa ceva, dar testul e prea simplu si ieftin ca sa nu il faci)

                    Legat de frane, zic si eu ca probabil e mai bine sa alegi acelasi producator pt placute si discuri.
                    Eu mi-am pus placute ATE ceramic pe a mea, pare sa faca praf mai putin, dar tot face.
                    Teoretic trebuie sa menajeze discul mai mult, dar abia ce am vreo 5mii km cu ele, asa ca e neconcludent.
                    Altii sunt multumiti.
                    De franare mai slaba nu se pune problema, cel putin la mine, am gume bune si chiar si asa mi se opreste w211-le cu fluieraturi.

                    Bafta cu masina!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sharky View Post
                      Termostatul sigur nu mai merge bine din 2005, dar din ce spui tu masina inca sta intr-o zona acceptabila asa ca nu e o urgenta. In general cu cat se invechesc nu se mai inchid decat la temperaturi din ce in ce mai mici. De deschis se deschid ok, deci nu e vreun pericol sa iti crape ceva.
                      Schimba-i si antigelul cu aceeasi ocazie.

                      Pentru inceput cu un multimetru poti masura indirect si f aproximativ aciditatea.
                      Pui o borna pe motor si alta in vas, in lichid.
                      Daca masori peste 0.2V ai o problema. Din ce am vazut pana acum la toate cele 4 masini la care am facut schimbarea, cu antigelul nou abia masori 0.03-0.05V dupa schimbare.

                      Mai poti porni motorul si sa repeti masuratoarea. DAca in acest moment creste tensiunea semnificativ ai o problema la circuitul de masa. Problema care ar fi bine sa o remediezi ca sa eviti o coroziune de natura electrochimica.
                      (Slabe sanse de asa ceva, dar testul e prea simplu si ieftin ca sa nu il faci)

                      Legat de frane, zic si eu ca probabil e mai bine sa alegi acelasi producator pt placute si discuri.
                      Eu mi-am pus placute ATE ceramic pe a mea, pare sa faca praf mai putin, dar tot face.
                      Teoretic trebuie sa menajeze discul mai mult, dar abia ce am vreo 5mii km cu ele, asa ca e neconcludent.
                      Altii sunt multumiti.
                      De franare mai slaba nu se pune problema, cel putin la mine, am gume bune si chiar si asa mi se opreste w211-le cu fluieraturi.

                      Bafta cu masina!
                      Multumesc de sfaturi si de urare.

                      Mai mult ca sigur va urma o inlocuire de antigel.

                      Intamplare ciudata azi dimineata in drumul spre serviciu: Numai bine ce am intrat pe motorway ca s-a auzit in zgomot (ca o trantitura mica). Cand ma uit in stanga, ce sa vad, oglinda stanga atarna de cabluri. Mentionez ca nu aveam alt participant la traffic in raza mea cand s-a intampla asta (banuiesc vibratii). Posibil cumva ca cineva (pieton - oglinda sta pe partea cu trotuarul) sa o fi lovit/agatat? Am reusit so o montez desi habar nu aveam cum se face (incepator total in ale mecanicii - doar suruburi si piulite stiu sa montez si demontez) si pare sa stea bn.

                      Imi poate recomanda cineva in service auto bun prin zona Moldovei? Iasi, Suceava, Bacau etc? Voi veni acasa in luna Iunie si as vrea sa o verifice cineva competent si sa imi zica ce si cum trebuie facut/avut grija si posibil un schimb de role intinzator + curea si poate in schimb de ulei in cutia de viteze (daca nu reusesc sa fac aici). Am primit in pret aproximativ de la in service auto specializat Mercedes aici de £366 pentru ulei cutie+filtru si intre £500-£600 pentru role (pretul este pentru component + manopera).

                      Comment


                      • #12
                        Salut!In Iasi daca ajungi iti recomand pe colegul Cristian C.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Frumoasa jucarie.
                          Sa o stapanesti sanatos!

                          Daca crezi ca nu a fost schimbata cureaua, nu vreau sa imi imaginez cum arata dupa 12.
                          A mea curea avea 4 ani cand am schimbat-o si arata nu prea bine.
                          Tot la fel, aveam un scartait la pornire cand era umed afara.
                          Eu am w168 si nu stiu cum se verifica cureaua la w169, dar nu ar trebui sa fie greu.

                          La mine am ridicat-o pe cric si am desfacut un mic scut prins in 3 surubuiri si puteam sa vad cureaua cu o lanterna. Ma uitam dupa crapaturi si pietricele prinse in curea.
                          Dai la automat cat sa nu porneasca si te bagi sub masina sa vezi. Repeti operatiunea de cateva ori ca sa invarti cureaua sa poti vedea cat mai multe portiuni din ea.

                          Preturi, nu gluma la ce oferta ti s-a facut.
                          Eu am schimbat cureaua si rolele singur si m-a costat fix 202 Ron.

                          Comment


                          • #14
                            mic tratament

                            Tocmai ce am aflat ca uleiul folosit in ultimul schimb era cel mai ieftin de pe piata si nu m-am simtit deloc bine pana nu i-am schimbat uleiul. Si, bineinteles odata cu el si restul de filtre ca sa fie bine sa nu fie rau .

                            S-au schimbat urmatoarele:

                            - ulei motor: Petronas Syntium 5000 XS 5W30 Fully Synthetic 6L (au intrat 5.7 - maxim era 5.8 conform Mercedes, dar am preferat sa pun mai putin sa nu existe probleme. Probabil voi mai complete pe parcurs daca este necesar)
                            - filtru ulei: Mann Oil Filter Paper Element Type Mercedes-Benz A-Class
                            - filtru polen: Mann Activated Carbon Cabin Pollen Air Filter
                            - filtru aer: Mann Air Filter Insert Panel Type Engine
                            - filtru combustibil: Mann Fuel Filter Metal Type Mercedes

                            Am avut mare noroc cu in amic aici in Cardiff care m-a ajutat (el a facut tot) sa fac toate operatiile de la discuri de frana + placute pana la tot ce am enumerat mai sus.

                            Urmeaza role intinzatoare + curea. Putin mai delicat de schimbat dar sper sa reusim.

                            Pentru role am gasit asa ceva la £109 - MERCEDES A180 W169 2.0D Drive Belt Set 04 to 12 K015PK1745 Gates Quality New (contine si curea Gates). In afara de ansamblul asta, mai trebuie schimbate si alte role? Daca da, care? Din nou daca da, trebuie neaparat sau sa verific inainte, daca este posibil?


                            Deja ma simt mult mai bine fara uleiul ala de cea mai joasa calitate folosit la ultimul schimb. Si cred ca si buburuza se simte mai bine
                            Attached Files
                            Last edited by andreyu30; 04-24-2017, 09:50 AM. Reason: poza adaugata

                            Comment


                            • #15
                              tempomat

                              Am facut o decodare de VIN pe in site care l-am vazut intr-unul din posturile lui Laur.

                              Conform decodarii as avea TEMPOMAT (CRUISE CONTROL) - imagine atasata.

                              Daca e corect, cum activez? Stiu cum sa activez limitatorul de viteza dar cruise control nu am idee, desi m-am uitat putin online nu mi-a reusit.

                              Multumesc anticipat.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF