Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes-Benz C180 Sportline SV 13 DEC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc. Cred ca am inbatranit eu si mi se schimba si gusturile , un plus la cele spuse mai sus e confortul , spui ca plutesti. Astazi am dat jos si foliile de pe geamuri , erau zgariate foarte tare , toate becurile xenon , stau mai relaxat in trafic cu politia iar mie personal imi place mai mult parca e mai eleganta asa.
    http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

    Comment


    • Am si eu la Ford un pic de rugina si eram curios cum se comporta feruginolul.Poti sa imi spui te rog daca trebuie data jos rugina pana e curata tabla sau se poate da si peste rugina? Rugina e intr-un loc foarte greu accesibil si nu pot sa ajung peste tot cu schmirghel/flex sau alte unelte.De asta eram curios daca pot da feruginol , dupa aceea grund la spray si vopsea la spray.
      Mersi
      Seba

      Comment


      • Originally posted by grizzlee View Post
        Am si eu la Ford un pic de rugina si eram curios cum se comporta feruginolul.Poti sa imi spui te rog daca trebuie data jos rugina pana e curata tabla sau se poate da si peste rugina? Rugina e intr-un loc foarte greu accesibil si nu pot sa ajung peste tot cu schmirghel/flex sau alte unelte.De asta eram curios daca pot da feruginol , dupa aceea grund la spray si vopsea la spray.
        Mersi
        Seba
        Salut , legat de feruginol , ca sa isi faca efectul trebuie de curatat bine rugina inainte, este un produs ieftin ce zic eu are aceleasi propritati chimice ca alte produse antirugina.
        Daca iti permite timpul si locul iti recomand un produs foarte bun , este un gel ce il poti aplica in locurile mai putin accesibile , adera de suprafata si dat in mai multe cicluri pe o perioada de cateva zile poti ajunge la metal curat fara nici un efort , doar aplicat si curatat.
        Aici poti gasi gelul http://ingrijireauto.ro/ro/alte-supr...-deox-gel.html

        Iar aici in descrierea produsului poti gasi un link cu un review facut de colegii de pe forumul respectiv unde poti vedea rezultatele produsului dar sub forma de praf, cu un simplu search pe forumul respectiv vei gasi si review despre varianta cu gel. http://ingrijireauto.ro/ro/alte-supr...-deox-gel.html
        http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

        Comment


        • Mersi fain pentru sugestie. Am sa comand ,sa vad cum se comporta pe o bucata de tabla ruginita.Sper sa imi permita vremea sa mai fac ceva anul acesta.
          Salut

          Comment


          • Salut Lucian ! Si eu am schimbat arcurile acum o luna,castigand la fel ca tine vreo 10 cm pe fata si 2 cm pe spate. Tu ai spus ca le ai tinut pe perioada iernii. Eu unul le tin definitiv,nu mai vreau sa ma sperii de orice groapa,arcurile mele vechi fiind foarte moi. Eu vreau sa te intreb daca ai simtit vreo diferenta. Cum statea masina pe sosea la viteze mai mari ? Mie unul nu mi se pare la fel de stabila ca inainte,dar se comporta acceptabil.

            Comment


            • Salut , diferenta a fost cum am spus in confortul marit la drum. Este normal sa nu mai fie la fel de stabila ca inainte deoarece centrul de gravitatie este mai sus, eu iti recomand sa schimbi si bara de torsiune pe fata deoarece nu demult am descoperit ca din cauza arcurilor mai inalte tensiunea a fost prea mare si mi a indoit bara de torsiune. Este diferenta intre bara de torsiune sport si elegance depinde ce echipare ai , eu acum am revenit inapoi la arcurile sport.
              http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

              Comment


              • Salut colegilor de pe forum.

                Din varii motive nu am mai reusit sa fiu activ, sper ca voi si familia voastra sunt bine si in sigurtanta.

                Revin cu un update legat de masina din topicul acesta. Mercedesul nu mai circula in Romania din 2015, acesta si a gasit casa in UK unde a circulat fara probleme pe autostrazile din aceasta tara.

                Dupa ce am circulat un an cu numere de Romania am decis sa il inmatriculez aici. Multi vor intreba de ce am optat pentru varianta aceasta masinile fiind foarte ieftine in UK si nu se merita efortul.
                Raspunsul este simplu , atasarea emotionala si un calcul financiar simplu. De exemplu un C class similar ar fi costat in jur de 1000 Lire dar asigurarea ar fi costat 4000 lire/an , in schimb pentru ca eu detineam masina de 8 ani la momentul respectiv asigurarea a costat in jur de 1500 lire/an si s a injumatatit al doilea an.

                Procesul de inmatriculare nu il mai retin pas cu pas dar daca este cineva interesat pot cauta detaliile. In principiu se incepe cu o declaratie care se numeste NOVA (Notification of vehicle arrival ) care se completeaza online, dupa acest pas o persoana autorizata vine in parcare si iti verifica seria de la motor, sasiu... sa vada daca totul este legal si masina nu este furata. Umatorul pas ar fi MOT ul (ITP ul ) pe langa verificarile de baza ce se fac si in Romania vor trebui facute niste modificari ce includ schimbarea farurilor cu specificatii UK, bordul cu kilometrajul in mile si becul de ceata de la stopurile din spate sa fie activ pe partea opusa sepcificatiei Europene. Dupa ce masina a trecut MOT ul se poate aplica pentru numere de inmatriculare iar apoi platita taxa de drum si asigurarea.
                ​​​​​​​
                20160629_203811.jpg

                20160828_165148.jpg

                Intreg procesul a durat in jur de doua luni iar chelutuielile prezentate mai sus au ajuns in jur de 400 lire. Dupe ce am reusit sa pun numerele de UK masina a primit un face lift ce include o grila Avantgard si semnale luminoase US schimband aspectul masinii radical.

                Voi posta pe parcursul zilelor urmatoare ce piese au mai fost schimbate de a lungul timpului si ce drumuri au mai fost parcurse.

                Din pacate nu am poze de calitate cum v am obisnuit in paginile anterioare dar sunt relevante cu ce s a prezentat mai sus.

                20160831_150605.jpg

                20160831_150646.jpg

                20160831_150510.jpg

                20160831_150358.jpg

                20160829_185649.jpg

                Attached Files
                http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                Comment


                • Cauciucuri Dunlop Sport Blueresponse 205/60/R15 91V

                  Masina a primit un set de cauciucuri noi, model prezentat mai sus. Intotdeauna mi am dorit un set nou nefiind de acord cu cele second hand acestea prezentand riscuri crescute.

                  20160710_121843.jpg

                  20160714_174648.jpg

                  20170604_211435.jpg

                  Dupa cum vedeti mai jos cauciucul vechi se prezenta bine in exterior dar in urma unei inspectii am descoperit taietura pe interior. Dupa cum va imaginati aceasta poate avea consecinte grave la vitezele de pe autostrada.

                  20160710_123100.jpg

                  Din pacate in urma unei vizite la niste prieteni intr un cartier mai putin placut o persoana rau voitoare mi a pus un surub pe partea interioara a cauciucului. Am incercat sa merg la vulcanizare sa il repar dar am fost refuzat deoarece reparatia ar fi fost facuta intr o zona in care legal nu au voie si prezinta riscuri de siguranta asa ca am fost nevoit sa cumpar alt cauciuc nou.

                  20170326_164736.jpg

                  20170326_164700.jpg

                  20170409_163617.jpg
                  http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                  Comment


                  • Felicitari pt dedicatia cu care tratezi proiectul.
                    Rar vezi pe cineva atat de atasat de masina incat sa accepte sa o conduca cu volanul pe partea gresita, fie ea si in anglia!
                    Sper sa te duca fara probleme mai departe.

                    Comment


                    • Salut Sharky,

                      Multumesc pentru aprecieri. La masinile vechi probleme vor aparea tot timpul dar nimic grav ce nu poate fi rezolvat.

                      Am pierdut un pic sirul schimburilor de consumabile dar din ce imi amintesc acesta a fost la ​​260 000km in Aug 2016 inainte de un drum dus intors UK - RO

                      Ulei
                      Filtru aer
                      Filtru de ulei
                      Filtru de benzina
                      Filtru de carbon pentru sistemul de venitlatie
                      Cheie schimbat filtru ulei (nu recomand acest model, am achizitionat ulterior modelul gen capac)

                      20160828_174922.jpg

                      20160828_173022.jpg
                      http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                      Comment


                      • Modelul e bun, dar eu l-am completat cu un inel de cauciuc gros de vreo 10mm si aderent care vine la fix.
                        Aderenta e mult imbunatatita. ASa cum vine doar zgarii capacul mai ales daca e de plastic.

                        Comment



                        • Bine-ai revenit, Luciane! Postez si eu acuma, tot dupa o luuuunga absenta pe forum. Chiar recent am dat peste ceva poze de la o intalnire club mercedes Suceava(de prin 2011 :O) si chiar ma intrebam pe unde a ajuns C-ul tau. Felicitari pentru dedicare! Daca a stat atatia ani la tine masinuta asta nici nu cred ca mai pleaca vreodata, si nici nu ar trebui.
                          dark days are coming...
                          http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

                          Comment


                          • Salut tututor membrilor

                            Revin cu niste poze si detalii legate de masina.

                            in 2017 înainte sa merg la o inspectie MOT franele au cedat. Lichid de frana a inceput sa curga in partea din spate a masinii, din fericire am reusit sa conduc masina inapoi in parcare si am inceput investigatia. Am descoperit conducta de frana ruginita si sparta. Am gasit un articol foarte bun despre cum poti înlocui conductele singur. Am cumparat toate piesele necesare si m am apucat de treaba.

                            Conducta ruginita
                            IMG-20210616-WA0018.jpg
                            IMG-20210616-WA0041.jpg
                            Piesele necesare
                            IMG-20210616-WA0032.jpg
                            Conductele de cupru, conexiunile si furtunele de frana
                            IMG-20210616-WA0042.jpg IMG-20210616-WA0043.jpg IMG-20210616-WA0044.jpg IMG-20210616-WA0035.jpg IMG-20210616-WA0037.jpg IMG-20210616-WA0038.jpg

                            Attached Files
                            http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                            Comment




                            • Schimbat lichid de frana
                              IMG-20210616-WA0028.jpg IMG-20210616-WA0030.jpg

                              MOT test passed

                              IMG-20210616-WA0033.jpg ​​​​​​​
                              http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF