Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W209 CLK200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W209 CLK200 Kompressor

    Si eu abia astept sa vad rezultatul final! [emoji16]
    Spor la treaba![emoji1303]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • Sa ne spui si noua cum au lucrat baietii.
      Si eu am o ciobitura de cand am cumparat masina, imi pare ca nu evolueaza.
      Spor!

      Comment


      • Am reusit sa montez jantele cu anvelope noi 225/45/17 Kumho PS71 XL si 245/40/17 Nexen SU1 Nfera XL. Am schimbat si valvele jantelor, am pus unele clasice.
        Jantele au iesit decent, nu au iesit de nota 10, dar rezultatul este satisfacator.
        La o rulare de 300km, am observat ca nu bat, tremura sau altceva, viteza maxima de test fiind de 160km/h.
        Din acest proiect am invatat ca trebuie sa caut un grund filler, pentru a acoperi mai bine zgarieturile. Staturile de grund/vopsea au fost in numer de 3 fiecare, iar lacul de 5 straturi.
        La montaj, nu s-a ciupit vopseaua, lucru ce m-a bucurat. Alt lucru ce mi-a placut la vulcanizarea la care am fost, a fost ca mi-au strans prezoanele cu cheia dinamometrica.
        Intre timp m-am intalnit cu niste prieteni de pe grupul pentru w209.
        Attached Files
        Last edited by cosminflorea; 07-17-2018, 13:40 PM.

        Comment


        • Arata bine. Ceva diferente sesizabile de confort la rulare?

          Comment


          • Momentan nu am simiti diferenta mari, masina e putin mai lenta la plecare, dar in curbe se schimba total problema. Am intrat in niste curbe mai agresiv si masina nu a clintit. Acum astept sa fac un drum sa vad consumul, clar mai mare.
            Cat despre gropi, nu mi dau seama. Poate se simt putin mai accentuat, dar cat sa ma plang. Adevarul este ca am pus presiunea putin mai mare cand le-am montat deoarece urma sa mergem mai multe persoane, dar nu au mai venit.

            Comment


            • Felicutari, dau bine pe masina!

              Comment


              • Arata bine pe masina! Bravo! Un plus la design-ul masinii.[emoji1303]


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • In weekend am fost pe Transalpina cu o partea din comunitatea w209. Este al doilea meeting realizat. Desi am fost, din nou, putini, atmosfera a fost super.
                  Cu aceasta ocazie am testat si anvelopele si jantele. Ce pot spune, se tine super in curbe, aderenta e super.
                  Am mers intr-un cabrio, senzatia a fost super, parca parca mi-as dori una .
                  Attached Files

                  Comment


                  • Foarte frumos! [emoji16][emoji1303]


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • Bravo , felicitari .

                      Comment


                      • Felicitări și din partea mea!
                        E frumos când vezi pasionații la un loc
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Frumos!

                          Imi poti spune si mie te rog care este forumul comunitatii W209?
                          Poate imi fac si eu timp sa vin la intalniri.

                          Multumesc!

                          Comment


                          • Felicitari!

                            Comment


                            • Ultimele peripeții: am rămas fără baterie la mașină, subit. Cheia nu a deschis butucul, așa că am luat-o prin portbagaj. Am chemat un verișor să îmi dea curent. Am primit curent dar cu polaritate inversă, a încurcat bornele.... Ca rezultat, am primit SAM spate ars, nu am mai avut lumini pe triplele spate.
                              Lucrul ăsta se întâmpla pe la ora 23. Dimineața am luat-o din loc și am căutat pe cineva cu diagnoză, am validat că SAM este ars și am plecat la dezmembrări. Am găsit piesa, dar era de pe c-class. Am pus-o, luminile au fost ok, dar nu mergea indicatorul nivelului benzinei. Din nou stresat lumea cu tester. În final, am făcut mașina...
                              Cu ocazia asta îi mulțumesc din suflet lui XBG, fără el nu știu cum aș fi dus la capăt problema...
                              Update: am făcut cel de-al treilea schimb de ulei, de când e mașina la mine. Am trecut la Liqui Moly, ca brand de ulei. Vedem cum se comportă în următorii 10k km.

                              Comment


                              • 212000 km si masina ruleaza fara probleme. Am schimbat bateria intre timp. Am observat cand am schimbat rotile ca are arcurile de pe partea stanga(fata-spate) rupte. O sa le schimb curand. Ca viitoare investitii: schimbat arcuri si vopsit bara fata. Dupa masina, cel mai probabil o sa intre la vanzare, pentru a-mi lua ceva mai nou.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF