Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W209 CLK200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    La ce taxe va referiti ca ma gandesc ca aveti masinile inmatriculate in Ro?

    Comment


    • #92
      Noul timbru de mediu sau cum o sa se numeasca .....sunt variante ca o sa-l platim toti anual , in impozit , vignieta samd

      Comment


      • #93
        Originally posted by Sharky View Post

        Eu planuiam sa imi iau anvelope de iarna noi, dar aman pana nu se clarifica treaba.
        Ptiuuu, eu ieri le-am comandat. E drept, de buget, dupa posibilitati, dar tot am lovit cu 1400ron in ele...

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #94
          E aproape iarna . Am reusit sa schimb rotile, le-am pus pe cele de iarna, nista table urate, dar practice. Am revopsit prezoanele de la jantele de aluminiu: smilgheruit + un strat de grund + un strar vopsea. Vedem cat o sa tina.
          Un lucru ce ma supara este faptul ca noaptea cand merg cu ea(temperaturi joase) si trec peste denivelari se aude un scartait(de cauciuc cred) pe partea din spate. Am apasat pe portbagaj si se aude. Am facut programare si ma duc sa verific toata partea de suspensie. Tind sa cred ca sunt bucsile de la bara stabilizatoare.

          Comment


          • #95
            Aceeasi problema a fost si la mine. Am schimbat bucsele si a fost liniste!


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #96
              Bucsele spate, curatat de rugina bara stabilizatoare unde vin bucsele si date cu putina pasta ceramica pe inetrior inainte de montare ca sa nu mai intre apa acolo.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #97
                Originally posted by Crazyady View Post
                Bucsele spate, curatat de rugina bara stabilizatoare unde vin bucsele si date cu putina pasta ceramica pe inetrior inainte de montare ca sa nu mai intre apa acolo.


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                O sa le zic baietilor de la service, multumesc de sfat. Acum vine o mica intrebare, ce firma sa cumpar?

                Comment


                • #98
                  W209 CLK200 Kompressor

                  Dupa o mica constatare la un service am descoperit ca zgomotul vine de la bucsile de la bara stabilizatoare. Saptmâna viitoare le schimb. Pe lânga asta, pe fata o bieleta antirului are burduful crapat, în primavara o s a le schimb pe ambele, momentan nu e timp de mai multe lucruri. Referitor la marca bucsilor nu m-am hotarât, vedem ce vine mai repede si care sunt mai calitative.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Last edited by cosminflorea; 11-10-2017, 09:11 AM.

                  Comment


                  • #99
                    Update: Am luat bucsile OEM si am dat comanda si de bielete: Lemforder. Saptamana viitoare o sa vine si o sa ma duc la service sa le montez

                    Comment


                    • Baga mai bine poze cu bujiile de 65kkm si cu distanta dintre electrozi.
                      Recomand sa iti iei un set de lere, daca nu ai deja, e sub 10 lei.

                      La w211 mi-au scartait bucsele de la antiruliu fata de cand le-am schimbat. Freca guma pe guma, asa e designul, si fiind guma noua si curata scartaia tare enervant.
                      Spray de silicon si i-am inchis gura. De stiam le ungeam de la montare.
                      Tu ai alt design, nu e cazul, dar sa ai in calcul cand schimmbi bucse in care centrul joaca fata de margine si freaca guma pe guma in anumite conditii.

                      Legat de burduful rupt, daca ai acces, baga-i vaselina cu siringa pana se umfla tot si apoi trage-i un bandaj.
                      MEtoda nr 2 ar fi sa ii tragi alti burduf peste asta rupt in loc de bandaj, dar stii cum e, daca tot l-ai desfacut, mai bine altul.
                      DAca nu e deja plin de nisip, va mai tine mult si bine.

                      Nu e nici un pericol sa se rupa, pana sa ajungi acolo o sa bata urat.
                      Am avut un pivot de antiruliu asa, trancanea bine, am amanat schimbarea mai bine de un an.
                      Cand l-am scos nici nu avea joc la mana, dar misca destul de usor!

                      Comment


                      • Originally posted by Sharky View Post
                        Baga mai bine poze cu bujiile de 65kkm si cu distanta dintre electrozi.
                        Recomand sa iti iei un set de lere, daca nu ai deja, e sub 10 lei.
                        Lagat de bujii, le-am aruncat.La urmatorii 40k o sa le masor. Cat despre bucsi o sa insist sa puna vaselina ceramica acolo sa previn neplacerile. Cat despre bielete deja am comandat, e putin important acum dupa ce am dat comanda sa ma gandesc la alternative. Ce e nou e nou, dar nu neaparat mai bun. Sper sa nu fie probleme.
                        Plus ca nu prea am unde sa ma ocup de ea. Asa le luam si le schimbam eu. Ideea e sa nu mai scartaie si sa fie totul sub ea. Imi e o rusine cand merg cu ea scartaind.

                        Comment


                        • Am schimbat cele mentionate, pret 420 lei. Piese + constatare + manopera. Un pret foarte bun. Astept sa ma duc acasa sa vad cum se comporta. Legat de uzura incepusera sa se toceasca la unul din capete, una mai putin, alta mai rau, iar la bieleta cu problema burduful era destul de uzat.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • Da, un pret bun!!! Sa fie intr-un ceas bun!


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment



                            • A venit iarna...Din pacate, zilele astea la spalatorie, s-a decojit o parte din vopseaua de pe bara fata, unde a avut o jdrelitura mai zdravana. Astept primavara si mergem la vopsit. In rest facem kilometrii.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • Sa mai scriem si noi... Au mai aparut ceva probleme pe la masina, chestii ce ma scot din sarite. Sa o iau in ordine:

                                1. Cand virez, stanga dreapta se aude un zgomot ca de cauciuc. Nu reusesc sa-mi dau seama de unde vine. Am schimbat uleiul la pompa servo, am dat volanul jos( cu multe peripetii, si cu ocazia asta ii multumesc din tot sufletul lui XBG) si am incercat sa vad daca e de acolo, am gresat ce era de gresat. Dar zgomotrul continua sa se auda. De precizat este ca incepe sa scartaie cand se incalzeste masina. Nu-mi pot da seama ce este. Am sa atasez si un video.

                                2. Atunci cand trec peste denivelari se aude un scartait, cand apas pe spatele masinii pot reproduce zgomotul. Bucsile de la bara stabilizatoare le-am schimbat. Sper sa se rezolve.

                                In rest, masina ruleaza maxim 40 de km pe saptamana(in weekend).

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF