If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
De la BMW la Mercedes C-Class
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Da, m-ar interesa o putere mai mare dar in limita sigurantei masinii pentru ca nu sunt genul care sa mearga cu 180+, sunt genul care are grija de masini. Daca se poate scoate limitarea este suficient pentru mine, daca nu, raman la cam este acum. O sa le spun sa dea si din tester, macar o curiozitate asa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
@OctavAndrei Suna sau du te pana acolo , spune le masina si daca ti se spune ca se poate , atunci se poate si inseamna ca au mai facut . Despre marire putere , softurile sunt custom nu copy/paste, se masoara masina inainte si la sfarsit pe dino si dureaza cam 3 ore in medie , deci nu prea merge cu "O sa le spun sa dea si din tester, macar o curiozitate asa "
Am cautat pe google si am gasit ca in anumite tari se pune un "power reduction" pentru ca impozitul se plateste la kw, gen limitare. Si daca se scoate aceasta limitare din soft ea ajunge la puterea normala de 143 cp.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Motorul tau are ceva de genul asta , posibil mai mici cifrele ca este de belgia : Hubraum: 2143 cm³, Leistung: 88 kW (120 PS) bei 2800–4600/min, Drehmoment: 300 Nm bei 1400–2800/min
Din punct de vedere legal in reprezentanta nu cred ca sunt de acord cu modificarea calutilor" din soft daca ar fi posibil,chiar daca in romania nu prea influenteaza taxele,caii putere(KW)ca in alte tari !
@ b97dmt
Inteleg ce spui legat de gradul de imbacsire al filtrului de aer si treaba cu testerul, dar filtrul de aer este tot un filtru de aer din hartie. Daca pe tester zicea ca este imbacsit de praf 46% , nu se schimba filtrul? Oricum daca filtrul de aer nu are cip nu este prea exacta masuratoarea respectiva [emoji38][emoji38][emoji38]. Probabil ca masurarea se face cu debitmetrul de aer care masoara cate grame de aer pe secunda intra in motor la ralanti si compara cu un chart stabilit in functie de debitul masurat. Nu este totusi mai simplu sa schimbi filtrul de aer la revizie ?
Revenind la subiect legat de resetarea intervalului de revizie ceea ce faci din butoane poti face si din tester strict pentru asta.
Bine ca ne ai luminat ,dar nu ne ai luminat corect pentru ca e vorba de kw ( sau cai putere mai pe intelesul tau ) .
@OctavAndrei Suna sau du te pana acolo , spune le masina si daca ti se spune ca se poate , atunci se poate si inseamna ca au mai facut . Despre marire putere , softurile sunt custom nu copy/paste, se masoara masina inainte si la sfarsit pe dino si dureaza cam 3 ore in medie , deci nu prea merge cu "O sa le spun sa dea si din tester, macar o curiozitate asa "
Nu prea ma pricep eu cum e cu caii putere , kewe-uri si din astea , recunosc .
Ma ierti ca nu iti imparatsesc ideea cu " tiunerii " de la noi din RO , asta e doar parerea mea.
Nu prea ma pricep eu cum e cu caii putere , kewe-uri si din astea , recunosc .
Ma ierti ca nu iti imparatsesc ideea cu " tiunerii " de la noi din RO , asta e doar parerea mea.
Nu era vorba de nici un tuner, nu trebuie sa fim ironici , era vorba de o detunare din fabrica a unui motor si revenirea la puterea initiala sau revenirea la harta originala , mai degraba il numim update de soft care se poate face si la reprezentanta sau mai ieftin la alte persoane . Deci nu e nevoie sa fim sceptici .
Niciodatã nu se va compara Mercedes-Benz cu BMW, niciodatã!
Nici ca firmã, nici ca mașinã.
Ca firmã vorbind, produce toate genurile/tipurile de autoturisme, adicã mașisi, autobuze, autocare, TIR-uri, bãrci, camioane, etc. și a luat in divizia sa Maybach, ceea ce înseamnã cã la nivel mondial are mai multe uzine, angajati, fabrici și mult mai multe vânzãri.
Toți sefii de state ,,se plimbã,, la Mercedes pentru cã exprima eleganțã, rafinament, precizie, confort, viteza și opulențã.
Lucreaza pentru ei AMG, Brabus și Carlsoon.
P.S. Luați acest comentariu ca fiind ,,off-topic,, și voiam sã spun cã sunt mândru ca ai ales Mercedes și cu siguranțã te va încânta, mult mai mult decât ceea ce ai avut tu înainte, din toate punctele de vedere.
Sunt deja mai mult decat incantat din toate punctele de vedere. Cu siguranta pe viitor voi ramane pe Mercedes pentru ca am simtit pe propria-mi piele diferenta foarte mare dintre ele.
Salut Andrei! Si eu tot de pe forum BMW vin. In primul rand felicitari pentru achizitie. Maine sper sa intru si eu in clubul detinatorilor de MB.
Pana atunci voiam sa iti spun ca eu am avut masina cu power reduction, ce-i drept BMW, dar aceasta s-a putut rezolva la reprezentanta fara probleme cu un cost de 200 de lei. Eu cred ca si la MB se poate rezolva.
Cat despre Powertech nu te sfatuiesc sa mergi cu masina. Eu sunt buzoian, nu sunt asa buni pe cat ii lauda lumea.
Mercedes Benz W212 E220CDI AMG
ex. Audi A4 B8 2008
ex.Bmw 520d LCI 2009
ex.Bmw 318d LCI 2003
Salut. Iti multumesc frumos pentru feedback, cred ca am avut aceeasi motorizare pe bmw cu power reduction (318d de 136 cp ). Esti primul pe care il aud ca spune de ei ca nu sunt chiar pe cum ii lauda lumea. Nu sunt genul sa dau in masina pana nu mai poate sau sa fac liniute cu ea, e totusi o masina de lux (as spune eu). Daca ar fi sa fac o marire de putere as face-o doar pentru a ma ajuta mai mult la depasiri, in rest imi place masina, e ok. O sa incerc sa vb la reprezentanta sa vad ce-mi spun baietii.
Nu am avut aceeasi motorizare. Eu am avut un e60 LCI cu power reduction de la 177 la 163cp.
Din punctul meu de vedere nu merita sa faci soft. Masina este facuta sa functioneze perfect in parametrii dati de fabrica. Daca tu mergi si o fortezi, automat v-a scadea fiabilitatea.
Mercedes Benz W212 E220CDI AMG
ex. Audi A4 B8 2008
ex.Bmw 520d LCI 2009
ex.Bmw 318d LCI 2003
Intr-adevar, masini si motorizari total diferite ) masinile sunt facute sa functioneze in anumiti parametrii ok dpdv tehnic. Mi-a recomandat cineva Exelisis Motorsport Bucuresti. Cica i-a dus masina de la 136 la 194 cp doar din soft si e safe masina. Mi se pare ft mult pt soft, fara sa modifici alte componente si masina sa fie ok. Cred ca la capitolu soft voi sta cuminte. Daca se poate scoate power reduction e mai mult decat ok, daca nu...nu. Nu vreau sa risc.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment