Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E220 cdi W210 - road companion

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    De la Promotor am luat si eu preturile.
    Inclin si eu spre Kumho. Se pare totusi ca Maxxis-urile sunt un brand destul de tare. Mai sap pe net.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #47
      Maxxis sunt produse in Italia si sunt anvelope reconstruite.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #48
        Nu stiu ce sa zic. Astea sunt in China facute .
        Asta o fi si mai rau?
        Zilele astea totul e facut in China...inclusiv Volvo.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #49
          MAxxis e 100% chinezesc.
          Nu inseamna mare lucru. Si conti produce in india anumite chestii, nu inseamna ca-s rele.

          Comment


          • #50
            O prima postare pe 2017. In general masina se comporta foarte bine fara probleme.
            Ce este destul de clar este faptul ca nu-i place frigul .
            Astazi a pornit destul de greu desi era parcata in curte unde este destul de ferita de intemperii. In garaj sta alta masina.
            Cam pe la a 5-a cheie a pornit si de fiecare data am tinut pe bujii. Suspectez ca a mai decedat vreo bujie.
            O alta chestiune suparatoare este faptul ca dimineata la prima pornire ambreiajul e tare greoi. Servodirectia cam tot pe-acolo. Din cate stiu cilindrul de ambreiaj se alimenteaza cu lichid de frana nu?
            Are cineva vreo explicatie pentru fenomenul asta? Cand e cald nu se simte asa tare dar acum la frig apas ambreiajul iar pedala revine inapoi greoi. Cutia nu agata si treptele le pot schimba cu usurinta dar parca as face ceva daca s-ar putea .
            Un an nou cat mai bun va doresc.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #51
              Am gasit o solutie "de sezon" pentru problema descrisa mai sus.
              Am pasaportat E320-ul din garaj la sat si am parcat peste noapte E220-ul in garaj.
              Am alimentat (plin) cu motorina aditivata si masina porneste la prima cheie cu urmatoare mentiune, pe care o sa o descriu mai jos.
              Pun contactul si tin pana se stinge martorul de la bujii.
              Iau contactul si scot cheia de tot dupa care imediat pun din nou. Martorul ramane aprins continuu pentru o perioada mult mai lunga de timp. Eu am crezut initial ca ramane asa din cauza bujiei rupte in chiulasa, dar ce sa vezi...se pare ca la al doilea contact bujiile incalzesc mai mult (sau cel putin asa intuiesc) pentru ca la a doua cheie dupa ce tine o perioada mai lunga masina porneste "la sfert".
              Poate mai ajuta pe cineva.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #52
                Originally posted by adidc View Post
                Din cate stiu cilindrul de ambreiaj se alimenteaza cu lichid de frana nu?
                Da, așa este!

                Originally posted by adidc View Post
                Am alimentat (plin) cu motorina aditivata si masina porneste la prima cheie cu urmatoare mentiune, pe care o sa o descriu mai jos.
                Pun contactul si tin pana se stinge martorul de la bujii.
                Iau contactul si scot cheia de tot dupa care imediat pun din nou. Martorul ramane aprins continuu pentru o perioada mult mai lunga de timp. Eu am crezut initial ca ramane asa din cauza bujiei rupte in chiulasa, dar ce sa vezi...se pare ca la al doilea contact bujiile incalzesc mai mult (sau cel putin asa intuiesc) pentru ca la a doua cheie dupa ce tine o perioada mai lunga masina porneste "la sfert".
                Poate mai ajuta pe cineva.
                Asta cu încălzitul mai tare sau mai puțin a bujiilor la ”a 2-a cheie” n-ar trebui să fie așa, în mod normal ar trebui ca la fiecare ”cheie” să ”țină pe bujii” o perioadă egală de timp... Dar poate greșesc, la al meu hoit nu am electronică NASA...
                Ce aș vrea să adaug este că, motorina la noi e cum e (poveste veche, arhidiscutată, nici nu intenționez să mă scufund în subiect)... Eu circul cam 2 luni cu un rezervor (100 litri) în regim de oraș. 90% alimentez de la Luk-ul de lângă mine. Am încercat în decursul anilor (de aproape 6 ani mă plimbă Lord) diferite benzinării, diferiți aditivi, draci-laci... Mare diferență n-am simțit (poate sunt eu nesimțit ), așa că am rămas să alimentez ”la colț că-i mai aproape”. Acum 1 lună jumate însă am alimentat tot la Luk, dar la o altă stație, făcând plinul cu motorină normală, cum făceam de obicei, și ce să vezi? Cum scădeau temperaturile sub -10, nu-i mai plăcea... idem și la fel ca atunci când circulam cu ulei de gătit și venea ”frigul de +10” și se făcea uleiul piftie...
                Așa că ieri am zis că mă duc și-i fac un plin de fotoghin aditivat, mai având în rezervor fix un sfert. Să nu vă povestesc că m-am rugat de Lord o juma de oră până a luat-o, afară fiind -14. Pornea la sfert (cu o ”singură cheie” pe bujii), dar după câteva secunde începea să bâlbâie și se oprea... Mai lăsam 2-3 minute, îi mai dădeam o cheie, pornea, stătea ce stătea, se oprea... Am repetat operațiunea de vreo 5 ori (cu pauze de câteva minute), intervalele de funcționare fiind tot mai lungi, motorina începând să se încălzească un pic... La un moment dat a început, ca și copilul mic, să treacă de la bâlbâială la vorbit... L-am lăsat cu motorul pornit vreo 20 de minute, apoi m-am dus și am alimentat, am făcut 2-3 ture de străzi în jurul casei să se amestece cât de cât, iar în dimineața asta a pornit la sfert, afară fiind aceleași -14 grade...
                Scuze de povestea lungă, sănătate și noroc!
                Last edited by Levi; 01-09-2017, 14:23 PM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #53
                  Acum sincer sa fiu eu sunt sigur ca la mine pornirea mai greoaie este din cauza bujiilor. Am pus motorina aditivata (Rompetrol) pentru ca deh...nu e asa mare diferenta si daca mai fug la un munte sau o zapada sa fie "d-aia buna" .
                  Cert este ca azi dimineata a pornit super bine. Si tot in garaj a stat si ieri si tot frig a fost.
                  Am tinut mai mult insa pe bujii.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by adidc View Post
                    eu sunt sigur ca la mine pornirea mai greoaie este din cauza bujiilor.
                    Da, sigur, este o posibilă și plauzibilă cauză!
                    Prin asta am trecut eu acum fix doi ani: http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=342
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #55
                      E o idee buna sa tii mai mult bujiile.
                      Motorul e trecut de prima tinerete. Da-i 2-3 click-uri si apoi imediat cum se stinge martorul da-i cheie. Sa fie bujia si aerul din camera cat mai cald, sa se produca aprinderea. E mai lejer pt baterie asa, decat sa invarti ca disperatu.
                      Tot asa fac si la passatul 1.9 PD din 98 si o ia instant, dar el are toate bujiile in regula.

                      Sa vezi un 1.6tdci cum porneste la sfert dupa 3 secunde de bujii, dar na, ala e alt motor, astea lenese tre momite cu frumosul.

                      Comment


                      • #56
                        Confirm procedura de mai sus.
                        Merge si porneste fara probleme in varianta descrisa. Cheie, se stinge martorul, pun din nou contactul si tin vreo 10 secunde (martorul ramane aprins la a doua cheie). Masina porneste in toti cilindri din prima de mi-e mai mare dragul, cu tot cu bujia rupta. Azi dimineata au fost -16 grade la noi.
                        E ok.
                        Legat de alte motoare mai noi no comment. La Ford in general sunt motoare bune si elastice...pana se strica .
                        Ziceam mai sus de Octavia 1.6 TDI. A luat un cumnat de-al meu una si toate bune pana a cazut cutia automata...la 120 de mii. Se pare ca au fost multe probleme cu seria aceea de cutii. Este inclusiv rechemare in reprezentanta cu service gratuit pt ele dar tot nu e ok si celebra DSG pierde ulei.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #57
                          Un accesoriu care astazi a devenit util.
                          Sunt mirat de cat de bine arata si de greutatea utila suportata: 100kg.
                          Attached Files
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #58
                            Te-am vazut ieri parca,erai la spalatoria de pe Rebreanu pe colt.Apropo de 1.6tdci porneste la -16 fara stres si fara bujii si alte prostii.

                            Comment


                            • #59
                              Poate am trecut pe acolo in drum spre casa. Nu am mai spalat fe mult masina acolo. De fapt pe asta nu am dus-o niciodata.
                              1.6-ele ala e genial ca motor dar 1.8 e si mai bun. La 1.6 te mananca dpf-ul.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #60
                                Nu ma manca ca am fara dpf.1.8 e clasicul motor de ford nu ca astea de 1.6 si 2.0 de peugeot.La ala de 1.8 e vre o 200 ron distributia.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF