Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina tot pe butuci.

    Scopul final al operatiunii va fi
    - arc+armotizoare+aparatori+guma impact,
    - bucse brate principale (sunt cele originale) si bucse bielete antiruliu
    - pivot antiruliu pasager, e tare liber
    - furtunuri frana fata, discuri fata, reconditionat si etrierul pasager (nu e nevoie, dar daca tot il dau jos...)
    - curatat si acoperit petele de rugina (de suprafata) din zona oalei telescopului. Irelevant dar nu imi place sa o stiu asa.

    Flansa are doar rugina de suprafata, curatat si revopsit.
    Pt ce le schimba unii, nu stiu. Se pot rupe?
    Guma de suport arc e in stare f buna.

    Pivotu mare nu iese, am rupt filetul presei, el sta tot acolo si rade de mine.
    Asa ca am desprins pivotul superior, bratele de jos din suruburi, etrierul (oricum schimb discul), senzorul de uzura placute si abs(grija sa acoperiti gaura).
    Vaselina siliconica tine f bine la cuiele de glisare a etrierilor. https://products.liqui-moly.com/sili...sparent-3.html
    Am facut testul temperaturii cu niste pagini in urma.
    Acum a trecut testul timpului. A ramas vascoasa si clara, nu s-a branzit/intarit.

    Pivotul de sus e f solid, fiind schimbat de vreo 30kkm. Idem cel de jos si capatul de bara.
    Bieletele sunt cam moi, dar inca nu au joc, schimbarea lor nu are legatura cu ce fac acum asa ca le mai las.

    Avand in vedere ca mi s-a cerut 200 lei doar pt manopera telescoape, plus piese cu 100lei mai scumpe fata de pretul pietei, e clar ca nu imi pare rau ca fac toate astea.
    Plus restul de operatiuni, cred ca se strangea de vreo 400-500lei in total.
    Nu stau in masina asta, lucrez cand am timp si chef. Macar stiu ca nu intra masina pe mainile vreunui ciocanar.
    Vezi poza cu bucsa, semn clar ca a fost stransa cu rotile in aer, nu in pozitia lor naturala.

    Avand in vedere ca de ceva vreme tot sta, am pus-o la incarcat, dar mare lucru nu a intrat.
    5A la inceput dupa o ora scazuse la 1.

    De vineri plec din tara sigur nu termin pana atunci, ramane sa continui dupa ce ma intorc.
    Attached Files

    Comment


    • "Vezi poza cu bucsa, semn clar ca a fost stransa cu rotile in aer, nu in pozitia lor naturala"

      Faci referire la a 3 a poza , cu bucsa de la brat , cu crapaturi ?
      Poti dezvolta afirmatia ta ? Am inlocuit de curand si eu bratele la w204 si s-a lucrat cu ea suspendata .

      Ceva geometrie dupa ?

      Felicitari ca iti faci operatiunea singur .

      Comment


      • Mesteritul la masina e distractia mea, dar cateodata ma cam satur...
        Au trecut aproape 2 ani si e departe de a fi gata. Abia ce o sa bifez fata.

        Evident ca va urma o geometrie dupa, pt verificare si ajustare, daca e cazul.
        Eu cum fac o parte, circul vreo 2 zile, apoi alta parte, in caz ca volanul se stramba in stanga sau dreapta, il reglez din partea in care am lucrat.
        Ultima data, cand am dat intr-o groapa de am indoit usor bieleta am aplicat acest procedeu si a iesit perfect la verificare.
        Vedem si acum, la final!
        Am inteles ca telescoapele au suportul de arc ajustabil, plus ca ma tem ca arcurile noi imi vor urca masina un pic.
        Imi placea cum era usor lasata, probabil din cauza vechimii arcurilor.
        Am mai vazut un elegance si era cam ridicat, cam cat era intre roata si prag, atat era si deasupra. La a mea puteai baga degetul intre aripa si roata, doua degete nu.
        Pana nu le pun pe toate la punct nu ma duc la reglaj.

        Uite-te la pozitia bucsei si la urmele de pe material. Se vede sensul de rotatie, si ma indoiesc ca a ajuns asa doar de la gropi.
        Sau uite la cea scoasa anul trecut de pe bratul simplu. Cum crezi ca a ajuns asa?
        Ceva meserias a aranjat-o.

        Ideea e ca poti lucra cum vrei la masina, DAR cand strangi surubul la final, bucsa trebuie sa fie in pozitia ei naturala.
        Adica masina sa stea pe roti, sau sa impingi cu cricul bratul pana cand pozitia e aia care trebuie si doar apoi strangi.
        Altfel prinzi bucsa intr-un fel si cand masina se aseaza, o torsionezi.
        Valabil pt toate bratele cu bucse de pe masina.
        De ar fi fost pivoti, era alta poveste.
        Attached Files

        Comment


        • Multumesc de raspuns , mai invat si eu una alta.
          Ce pretentii la fiabilitate cand nu se respecta un banal lucru , sa strangi suspensia cu masina pe roti.

          Offtopic:
          Cand o faci tu sau un prieten , nu mi se pare atat de rau ....dar sa platesti ore de manopera pe la reprezentanta , "avem procedura dom'le facem cum spune fabrica " si de fapt le monteaza la fel ,ca amatorii , pe bani seriosi , nu este ok.

          Comment


          • Hmm, ciudat la mine la W203 schimb bratetele inferioare cu totul se lucreaza cu rotile in aer, dar niciodata nu am avut bucsa uzata, rupta sau rasucita ca in poza ta. Bucsele pe bratele vechi erau impecabile la mine s-au uzat pivotii bratelor de la drumurile patriei.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • Si la w203 trebuie stranse suruburile cu masina pe roti sau cu ajutorul unui cric.


              Stima si scuze de offtopic.

              Comment


              • Off topic : Daca e vorba , de cricul ala rosu la mine a folosit asa ceva.

                Comment


                • Da cricul acela se foloseste in mod curent. Este cricul pentru cutii de viteza de la care se scoate suportul metalic care tine cutia.
                  Dar masina este tot cu rotile in aer pe elevator cand se strang suruburile [emoji38].


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • Pe partea teoretica stau mai bine vs partea practica .

                    Comment


                    • Și mie imi place să lucrez la mașini și o fac chiar cu placere, insa ma bag doar atat cat ma duc sculele , daca trebuie sa stau sub ea sa schimb brațele mai bine fac un pas in spate și las pe alții sa manance si ei o pâine .
                      Spor la meșterit !
                      Stefan

                      Comment


                      • Da, stai ca n-am ajuns la arcuri.
                        Acolo o sa fie distratie. Am imprumutat niste prese si nu se potrivesc.
                        ASa ca...chingi de 2 tone.

                        Mai grav e ca telescoapele noi se simt la mana exact ca alea vechi. Idem si revenirea, au aceeasi viteza de revenire.
                        Sper sa nu le fi luat degeaba, sa vedem la drum cum stau.
                        Ce sa zic, macar am de rezerva.

                        Azi am scos bucsa de la brat. Bucsa parea ok, dar...na, asa e cand te manca.
                        Presa n-a dovedit-o, ori de la jeg, ori de la gripare. La 10 tone m-am oprit ca imi era frica sa nu deformez bratul. Poate daca mai curatam bucsa iesea mai usor.
                        Asa ca, bormasina si bomfaier.
                        In cealalta parte asa fac, ca pivotul antiruliu l-am schimbat deja. MAcar nu mai dau jos ansamblu de pe masina. lucrez acolo si presez bucsa cu bara filetata, pahare si rulment e presiune.
                        Am incercat asta la celalalt brat. Iesitul e greu, intratul e usor.

                        Ah, alta faza, multi s-au plans ca masina s-a ridicat de bot dupa schimbare de telescoape.
                        Sper ca la service-ul respectiv s-au reglat telescoapele. Cel putin sachs-urile mele au talerul arcului reglabil, iar din fabrica bine setat sus de tot!

                        Legat de strans brate, am scris ca pozitia e cea importanta. Masina poate sa stea si cu capul jos, cat timp bucsa e stransa in pozitia ei normala cand rotile sunt pe jos.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Ai muncit ceva .

                          Comment


                          • Chiar deloc. Merge repede si usor, nu cere atentie!
                            In cealalta parte asa abordez problema, ca pivotul antiruliu l-am schimbat deja, prost am fost atunci ca n-am schimbat bucsa, daca tot dadusem bratul jos.
                            Mai grav a fost ca am pierdut mai bine de 2 ore (adaptat presa, incercari, etc) si n-am reusit desfac pivotul, pe cand era mai simplu sa desfac tot ansamblul din suruburi.

                            Mai mult mi-a luat sa gasesc o metoda sa tin tot ansamblul ala asa incat bratul sa stea calumea pe presa.
                            Plus sa il spal, sa nu il duc la om in atelier plin de jeg.

                            Apropos, protectie anti SBC self test merge, am testat-o ieri, nu s-a intamplat nimic rau.
                            Lemn de fag si o placa de fier groasa, plus niste saibe bagate fortat.

                            Comment


                            • De obicei trebuie presa de 100 tone forta, asa am vazut prin service-urile serioase. E greu si cu presa de 50 de tone forta, s-au chinuit la bucsele de bascula la un Ford Mondeo destul de mult.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • Intors din concediu, inapoi la lucru.

                                - Depanez pompa de spalare faruri:
                                - Curatat rugina, nimic grav, doar inflorituri de suprafata.

                                - M-am jucat cu un arc, l-am comprimat fara probleme cu 3 chingi, nu cred ca va fi o problema sa il montez.
                                Nu dau detalii in privinta asta ca n-am chef cineva care nu isi stie ce face sa isi rupa degetele.
                                MAi frustrant e ca la mana telescopul nou se simte ca ala vechi. Comprimate au aceleasi viteze de revenire.
                                Deci se pare ca un telescop original tine fara probleme 200kkm+ de drumuri de Romania.
                                Cel original e sachs si pe masina mea a venit reglat jos de tot. Si da, e reglabil, dar la mine era reglat jos de tot.

                                Discutii despre arcuri si amortizoare aici:


                                Scurgerea din zona de sub bateria mica era infundata de pamant. Deci ar fi bine sa o verificati.
                                De baltit nu baltea, dar nici bine nu era.

                                Cum pot schimba si bucsa de la telescop, cea cracanata care trebuie adunata inainte.
                                Ceva idei? As putea sa o strang in universal si apoi sa o prind cu un colier puternic pana sa o presez.
                                Nu e musai nici asta, bucsa veche e buna, dar daca tot am luat piesa (20lei).

                                Urmeaza RK etrier si furtun frana (nu e nevoie dar daca tot am desfacut zona).
                                Apoi sa pun totul la loc, si partea cealalta, doar schimbat discul, restul dupa pasti.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF