Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W204 C200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • b97dmt
    replied
    Si acolo avem nituri ? Nu puteau sa puna suruburi ?

    Leave a comment:


  • broscutza2001
    replied
    Schimb incuietoarea la sofer...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Probleme la geam usa ?

    Leave a comment:


  • broscutza2001
    replied
    Cand vrei sa iti pui limitele rabdarii la incercare incearca asta!








    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • AlinMarius
    replied
    Nu am vrut sa fiu inteles gresit !!

    Nu am nimic cu anvelopele tale broscutza, nici cu ale voastre, fiecare are experienta proprie ... chiar nu stiu , o sa ma uit maine in garaj daca mai sunt cele de la Michellin sa le fac niste poze. Am avut vreo 30.000 km de la 15 octombrie la 15 martie +/- zile . Mi s-a intamplat cu aceste " chinezarii " sa imi fie taiata fata pe mazga pe autostrada la 110 la ora , s-au comportat minunat . Parerile sunt impartite aici pentru ca fiecare face cum si in ce fel il taie capul.. Nu am vrut sa jignesc cu nimic , e parerea mea personala, aderenta s-a comportat bine si " fluieratul " ce cauciuc mi-a disparut de la Michellin la astea. Sunt chiar foarte silentioase.

    Si acum sa fim sinceri , suntem inconjurati de chinezarii... Noile masini MB vin cu plasticaraie din china.. eu nu am nimic cu oamenii cu ochi mici ) + ca eu le folosesc pe masina daily, pe mercedes am Bridgestone.. la fel , nimic de reprosat.

    Inca odata , parerile sunt impartite si fiecare stie ce patanie a trecut , iar cand vorbim de cauciucuri pe mine m-a durut inima cand am taiat unul de 420 lei , nu vreau sa ma gandesc sa fi taiat unul din Michellin-uri .

    Leave a comment:


  • Crazyady
    replied
    Colegii Sharky si Adidc au dreptate. Pe langa ceea ce au spus colegii, mai spun si ca anvelopele Tigar, Taurus, Kormoran si Strial sunt anvelope economice si sunt produse la fabrica din Serbia care face parte din grupul producatorului de anvelope Michelin dar nu au nici o legatura cu avelopele Michelin. Tot la fabrica din Serbia se fabrica o parte din anvelopele BF Goodrich pe o alta linie de productie si cu o calitate mediu spre premium.Asa cum si Continental detine brandul si fabrica de anvelope Fulda, sa nu confundam anvelopele si diferentele de calitate.
    Eu tocmai am schimbat anvelopele de iarna dupa 7 sezoane din cauza ca incepea uneori sa rupa putin aderenta la plecarea de pe loc de la mazga de zilele acestea de pe asfalt. Anvelopele erau Michelin Pilot Alpin MO 225/45 R17 Made in Germany [emoji1303] si mai aveau profil 4,5-5 mm. Ce pot sa spun este ca au avut o aderenta pe umed, uscat etc si o stabilitate in viraje extraordinara.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Poluam topicul aiurea , se poate face un versus separat in alta sectiune , sa ne dam cu parerea.
    Tot ce vine de fabrica pe masina e MO , fie ca este Continental , Pirelli , Hankook etc..

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    DAca singurul test care il faci e sa pui niste chinezarii, sa ii dai talpa si apoi frana pe o suprafata rugoasa si aderenta atunci esti indus maxim in eroare. Cred ca si cauciucurile facute la danubiana s-ar comporta rezonabil.

    Concluzia e ca si evaluarea uleiului prin frecarea lui intre degete. Westlake = goodride = chinezarie. Fain nume goodride, din aceeasi categoria cu adibas sau somy.
    Am avut pe opel stiu ce vorbesc. PE uscat e ok, in rest praf. Pe asfalt incins sau cu prea mult bitum prea putine pietricele, iar, praf. Fluierau la pornirea de pe loc la un motor de 1.6 de 75cai, singurele care faceau asta.
    LE foloseam doar iarna, pt spate, ca aveau M+S pe ele desi profilul era de vara. Pluso faza f "misto" profilul din interior era mult mai mic decat profilul din exterior!

    Mai veche dar.. http://money.cnn.com/2007/06/26/autos/tire_recall/

    Ce spui cu gume care te-ai tinut o iarna e o duma. Iti place tie sa exagerezi, dar e pacat sa induci oamenii in eroare, doar ca sa te dai sfatos. Nu vei gasi o guma sa te tina o iarna decat daca parcurgi peste 40kkm in iarna aia.

    O fi epoca globalizarii si firma mare cumpara firma mica, Tigar nu e singurul, Sebring, BF goodrich si alte subbranduri produc sub umbrela firmei mama. Dar una produce unu, alta produce altul.
    Si de te uiti la eticheta deja iti da cu virgula.

    O fi smartu mercedes, dar parca e cam mare diferenta intre el si S.
    Last edited by Sharky; 02-01-2018, 21:25 PM.

    Leave a comment:


  • adidc
    replied
    Alin aici te contrazic.
    Diferența este exact in componenta cauciucului. Posibil sa aibă același profil și multe cauciucuri din astea entry-level copiază profilul unor cauciucuri mai "celebre".
    Totuși componenta gumei e diferența.
    Ai odată profilul și apoi cum reacționează pneul pe lateralul suprafeței de contact.
    Diferența o simți când ești pe gheata sau când frânezi pe zăpadă. De-asemenea și în viraje pe zapada/gheață.
    Ce este interesant este cât de mult contează sa fie cauciucul nou. Eu am testat anul asta și Nexxen noi pe fata și Michelin cu profil super dar DOT 2015 pe spate, fața reacționează muuiult mai bine. Și am câteva urcări la munte cu mașina plină și goala.
    Last edited by adidc; 02-01-2018, 20:40 PM.

    Leave a comment:


  • broscutza2001
    replied
    Sa clarificam cateva lucruri:
    -oferta la Good Year a fost de nerefuzat si la un pret absolut foarte mic
    -am testat si eu cauciucuri no name dar si premium insa nui chiar aceeasi mancare de peste se vede clar diferenta in spatiu de franare aderenta etc.
    -faptul de cauciucuri MO ar trebui sa fii chiar tacanit ori sa ai prea multi bani sai arunci asa aiurea deci absolut contra +1 ca fac doar ce ma taie capul!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • AlinMarius
    replied
    Asta cu anvelopele M.O si O.E. deja mi se pare o prostie !! Toata lumea cauta Michellin , Bridgestone ... si alte marci super evaluate . Am facut si eu parte din clanul asta al vanatorilor de marca , insa e o prostie. E ca si cum ai da 500 lei pe tenesi pentru ca scrie pe ei Lacoste sau NewBalance .

    Eu am avut Pirelli , Continental , Bridgestone si multe alte marci.. Insa majoritatea cauciucurilor astea overrated au fost doar niste prostii cu brand!! Am dat 750 lei/buc Michellion Alpine Pillot sau ceva de genul si m-a tinut o iarna ( tocite uniform ) nu din probleme ale directiei , acum am din octombrie 4 bucati WestLake de 200 lei si parca zici ca-s noi.. si masina acelasi rulaj are.

    Si pentru cine nu stia Michellin produce si cauciucurile Tigar care sunt in jur de 200-400 lei in functie de marime , ce credeti ca pun pe alea de scrie Michellin si pe cele Tigar? Va spun eu ca acelasi cauciuc e doar diferit inscriptionat!

    Sa le porti sanatos domnule ! Si asteptam sa vedem update la interior , m-ai facut curios!

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Sa cumparam anvelope de la reprezentanta gen

    Leave a comment:


  • Jiovany
    replied
    Perfecta dreptate acordata colegului Sharky!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Barbologie. Anvelopele sunt un compromis intre nspe variabile, nu exista vreo combinatie castigatoare. Cred ca MO e doar un alt motiv de a cere bani in plus sau a gasi o scuza cand ceva nu merge bine.

    Leave a comment:


  • broscutza2001
    replied
    Sunt oricum din categoria celor care sfideaza regulile si la cauciucuri iau ce mi se pare mie interesant urmarind totodata si parerile celor ce au testat deja.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF