Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C220cdi (w204)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C220cdi (w204)

    Buna tuturor,

    Ma numesc Bogdan, sunt nou pe forum si m-am gandit sa va prezint noua mea masina.

    c220cdi 2007 elegance
    91000km
    istoric service complet mercedes
    masina cam saracacioasa in optiuni.
    ca defecte optice are 3 jante putin zgariate.

    Precizez ca este a2a masina marca mercedes in posesia mea, prima fiind un A class (2001)
    in afara de "bestia" mentionata mai sus mai detin un BMW 525 2006 si un renault master 2001.

    Am citit cate ceva pe forum, pareti oameni de treaba si bine informati si abia astept sa impart informatii cu voi si sa primesc sfaturi cu privire la masini si nu numai.

    Attached Files

  • #2
    Bine ai venit!
    Sa le stapanesti sanatos!
    http://www.w204.ro

    Comment


    • #3
      Originally posted by Mr.M View Post
      Bine ai venit!
      Sa le stapanesti sanatos!
      Multumesc!

      Comment


      • #4
        Chiar si asa,tot frumoasa si elganta este,sa stapanesti sanatos atat C'ul cat si restul masinilor!

        Comment


        • #5
          Originally posted by andrei.tba View Post
          Chiar si asa,tot frumoasa si elganta este,sa stapanesti sanatos atat C'ul cat si restul masinilor!
          Multumesc!

          Comment


          • #6
            Imi poate recomanda cineva un cauciuc bun "all season"?
            205 55/16
            Indice de greutate:91 sau mai mult
            Indice de viteza: minim H

            Incep service-urile classice dupa cumparare:
            -Schimb ulei si filtre
            -cauciucuri
            -verificat nivele si pierderi

            Comment


            • #7
              azi am desfacut usa soferului pentru a repara un "scartait" cand ma lasam cu cotul pe dansa, intre timp am descoperit ca cablurile masinii mele sunt produse in romania, si ca usa are ditamai placa metalica in spatele ornamentului de plastic ( de asta cantareste 1500 si ceva de kilograme probabil)
              daca vroiam o masina produsa in romania probabil cumparam un logan #dissapointed

              lucrari ce au ramas de facut: curea accesorii+rola si intinzator
              reconditionat jante
              un schimb prematur,preventiv de ulei si filtre (inclusiv cutie si diferentia)

              Comment


              • #8
                Nu doar cablajul de la w204 se face in Romania.Mai este si turbo...Pentru Sprinter am aflat ca si cutiile de viteza tot in Romania se fac.Dar asta nu trebuie sa intristeze pentru ca sunt standarde destul de ridicate in procesul de fabricatie!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  Electric, electronic, volane, cutii de viteza, faruri, cauciucuri - cam tot e facut in Ro.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by stanb1991 View Post
                    azi am desfacut usa soferului pentru a repara un "scartait" cand ma lasam cu cotul pe dansa, intre timp am descoperit ca cablurile masinii mele sunt produse in romania, si ca usa are ditamai placa metalica in spatele ornamentului de plastic ( de asta cantareste 1500 si ceva de kilograme probabil)

                    daca vroiam o masina produsa in romania probabil cumparam un logan #dissapointed



                    lucrari ce au ramas de facut: curea accesorii+rola si intinzator

                    reconditionat jante

                    un schimb prematur,preventiv de ulei si filtre (inclusiv cutie si diferentia)

                    Nu prea esti patriot colegule, ar trebui sa intelegi si sa apreciezi faptul ca producatori precum Mercedes, Bmw, Ford care au standarde ale calitatii ridicate, produc elemente si subansamble mecanice, electrice si electronice in Romania.
                    Acest lucru pentru Romania inseamna ca s-au facut investitii financiare importante in fabrici, s-au generat locuri de munca in zonele respective, o economie nationala mai puternica si nu in ultimul rand romani(oameni) calificati, bine pregatiti, care sunt capabili sa concureze la acelasi nivel cu alti angajati din orice tara unde acesti producatori auto au fabrici. Pentru producatori inseamna profit mai mare deoarece aici sunt salarii mai mici decat in germnia sau franta de exemplu, pastrand aceeasi calitate.
                    P.S daca pe elementele din usa ta, nu scria made in Romania, si scria Ungaria, Polonia, Turcia, China sau chiar Germania crezi ca erau calitativ mai bune?


                    Sent from my iPad using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Faptul ca are "ditamai placa" nu e un lucru rau , dimpotriva e mai bine izolata fonic.

                      In ziua de azi cand fabricantii ne baga pe gat tot felul de piese din ce in ce mai usoare , din tot felul de plastice si inlocuitori , made in china , e de apreciat cand gasim piese fabricate in Ro , FR , De , Polonia etc.

                      PS: de curiozitate inchide/deschide o usa de MB si compara zgomotul facut cu alte marci , o sa ai surprize.

                      PS1 : Imi plac tare mult jantele si grila , ma gandesc si eu sa trec la o grila si steluta pe capota la w204.

                      Comment


                      • #12
                        Placa respectiva este chiar subtire si f usoara, este din aluminiu si are un rol f important pt sistemul SRS - airbag.

                        Acea placa este prinsa de panoul usii cu niste nituri speciale din otel, greu de gasit aftermarket si pt care tinichigii neexperimentati gasesc diverse solutii, care duc la nefunctionarea corecta a sistemului SRS.

                        Astfel, daca ati demontat panoul de aluminiu si nu l-ati pus inapoi correct, atunci poate ar fi bine sa reveniti asupra lui.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Crazyady View Post
                          Nu prea esti patriot colegule, ar trebui sa intelegi si sa apreciezi faptul ca producatori precum Mercedes, Bmw, Ford care au standarde ale calitatii ridicate, produc elemente si subansamble mecanice, electrice si electronice in Romania.
                          Acest lucru pentru Romania inseamna ca s-au facut investitii financiare importante in fabrici, s-au generat locuri de munca in zonele respective, o economie nationala mai puternica si nu in ultimul rand romani(oameni) calificati, bine pregatiti, care sunt capabili sa concureze la acelasi nivel cu alti angajati din orice tara unde acesti producatori auto au fabrici. Pentru producatori inseamna profit mai mare deoarece aici sunt salarii mai mici decat in germnia sau franta de exemplu, pastrand aceeasi calitate.
                          P.S daca pe elementele din usa ta, nu scria made in Romania, si scria Ungaria, Polonia, Turcia, China sau chiar Germania crezi ca erau calitativ mai bune?


                          Sent from my iPad using Tapatalk
                          Locuiesc in satu mare, unde exista o uzina care produce cabluri pt mercedes, un prieten care lucreaza acolo imi spunea ca daca un cablu este abimat, il lipesc bine cu scoci si trece mai departe.
                          de asta eram dezamagit de calitate, in afara de micile defecte, greu observabile pentru un utilizator normal, dar care pe mine ma scot din sarite, nu prea am nimic sa ii reprosez.
                          o sa o vedem la un drum de romania mai in detaliu..

                          PS: bmw-ul e60 are 300 000 de km.... nu scartaie nici un plastic... nici nu fluiera nici o curea de accesorii.
                          diferenta de calitate de asamblare oare?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by b97dmt View Post
                            Faptul ca are "ditamai placa" nu e un lucru rau , dimpotriva e mai bine izolata fonic.

                            In ziua de azi cand fabricantii ne baga pe gat tot felul de piese din ce in ce mai usoare , din tot felul de plastice si inlocuitori , made in china , e de apreciat cand gasim piese fabricate in Ro , FR , De , Polonia etc.

                            PS: de curiozitate inchide/deschide o usa de MB si compara zgomotul facut cu alte marci , o sa ai surprize.

                            PS1 : Imi plac tare mult jantele si grila , ma gandesc si eu sa trec la o grila si steluta pe capota la w204.
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Placa respectiva este chiar subtire si f usoara, este din aluminiu si are un rol f important pt sistemul SRS - airbag.

                            Acea placa este prinsa de panoul usii cu niste nituri speciale din otel, greu de gasit aftermarket si pt care tinichigii neexperimentati gasesc diverse solutii, care duc la nefunctionarea corecta a sistemului SRS.

                            Astfel, daca ati demontat panoul de aluminiu si nu l-ati pus inapoi correct, atunci poate ar fi bine sa reveniti asupra lui.
                            toate piesele au rolul lor desigur, singurul lucru ce ma zgarie pe creier un pic este ca la un w202... plasticurile din interior nu fac zgomot, dc la w204 fac.. ?

                            PS: toti prietenii mei imi urasc jantele ), dar sincer si mie imi plac, ofera un aspect clasic, caracteristic pt un mercedes din punctul meu de vedere.

                            PS2:aluminiul nu a fost atins, am constatat doar prezenta dumnealui.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by stanb1991 View Post
                              Locuiesc in satu mare, unde exista o uzina care produce cabluri pt mercedes, un prieten care lucreaza acolo imi spunea ca daca un cablu este abimat, il lipesc bine cu scoci si trece mai departe.

                              de asta eram dezamagit de calitate, in afara de micile defecte, greu observabile pentru un utilizator normal, dar care pe mine ma scot din sarite, nu prea am nimic sa ii reprosez.

                              o sa o vedem la un drum de romania mai in detaliu..



                              PS: bmw-ul e60 are 300 000 de km.... nu scartaie nici un plastic... nici nu fluiera nici o curea de accesorii.

                              diferenta de calitate de asamblare oare?

                              Ce inseamna cablu abimat? Am cautat pe dex online si dictionar explicativ, dar nu am gasit acest cuvant. La ce te-ai referit?


                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF