Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

S300 W140 - noul proiect *multe poze*

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Zeus View Post
    Ia spune-mi, pentru S210 exista perdelute, ai idee?
    Din cate stiu eu, 210(sedan sau t modell) a avut pe spate doar perdelute roll up, nu draperie. Insa ma pot insela...


    Originally posted by mer_se280 View Post
    Felicitari inca odata, arata splendid!

    In paranteza...parerea mea e ca ''minibarul'' ar arata mai bine in ''spate'' decat pe bord!


    Bafta si drumuri fara cuie
    Masuta din fata se numeste VIP front tray si e parte din tot filmul asta VIP pe care vreau sa il fac...pe spate o sa vina masute OEM sper....si daca nu gasesc voi pune unele de jaguar xj...
    Low Mercedes Benz w202 C180 Classic

    Comment


    • #47
      Originally posted by costinbv View Post
      Masuta din fata se numeste VIP front tray si e parte din tot filmul asta VIP pe care vreau sa il fac...pe spate o sa vina masute OEM sper....si daca nu gasesc voi pune unele de jaguar xj...

      Asa se explica treaba...bafta in continuare !
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #48
        SUPER!!!

        Felicitari pentru tot, mai putin rotile. Le prefer totusi pe cele cu balonul normal, nu asa îngust.

        Totusi te urmãresc cu interes.

        Comment


        • #49
          Nu stiu ce vip uri mai merg acum cu o masina ca asta care e mai ieftina ca o Dacie , da in fine poate il vad si apreciez modelul asta altfel fata de altii .
          Honda.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Kay View Post
            Nu stiu ce vip uri mai merg acum cu o masina ca asta
            DA, corect: nu mai merg (că doar nu se mai merge nici cu S600-le - W100, care este și în ziua de azi mama-tata-unchiu'-bunicu' tuturor limuzinelor, și aici nu accept să fiu contrazis - deoarece pe măsură ce apar modelele noi, e logic să se reînnoiască parcul auto VIP) ... Dar au mers, și încă cam toți liderii planetei Terra, cu foarte mici excepții (SUA, Franța, Marea Britanie, și încă câteva) !

            Spor la meșterit în continuare !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #51
              Originally posted by Kay View Post
              Nu stiu ce vip uri mai merg acum cu o masina ca asta care e mai ieftina ca o Dacie , da in fine poate il vad si apreciez modelul asta altfel fata de altii .
              1. este o mare diferenta dintre masinile VIP de fabrica (maybach rolls etc) si VIP style, un stil de "tuning" provenit din japonia....sunt 2 chestii total diferite..

              2. la faza cu pretul, intereseaza-te de cat costa un w140 in starea cele de fata si mai discutam...

              In afara de asta, multumesc celor care apreciaza.
              Low Mercedes Benz w202 C180 Classic

              Comment


              • #52
                Cum spuneam , poate il vad si apreciez eu altfel acest model sunt mai de mode veche si n am auzit de acest gen de tuning ,dar vip style tuning , mafia style tuning ma impresioneaza cu nimic . Eu vad mai mult show off decat vreo pasiune .

                La fel cum iti ureaza si colegul cu limuzina diesel aspirat Spor la mesterit' !
                Honda.

                Comment


                • #53
                  Off topic

                  Originally posted by Kay View Post
                  colegul cu limuzina diesel aspirat
                  Ce să-i faci ... la toți ni-i greu ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #54
                    Un topic pe care il urmaresc cu placere , spor la modificari

                    Comment


                    • #55
                      Un nou filmulet cu vaporu...

                      Song name: Sofia Karlberg - Writing's On The Wall (Cover)Check out my Facebook Page: https://www.facebook.com/alexferariufilmsIf you want to support me: http...
                      Low Mercedes Benz w202 C180 Classic

                      Comment


                      • #56
                        un mare "like" !
                        1963 Simson SR2E
                        1990 Mercedes W124 250d
                        2001 Mercedes W210 200K
                        2005 Mercedes W211 220cdi
                        2018 Suzuki Baleno

                        Comment


                        • #57
                          Like și de la mine, dar cu o mică observație: ești perfecționist, așadar rezolvă brațul ștergătorului de far din stânga ! Ridică-l, deoarece dă urât asimetria.
                          P.S. La începuturi și eu am fost certat de către prietenul Jan pt. ștergătoarele de parbriz la W126, care stăteau prea sus, ele trebuind de fapt să se disimuleze după capotă, din față fiind invizibile ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #58
                            Felicitari Costin, arata superb "tancul" mai ales suspensia reglabila este fabulos.

                            Sa ne auzim numai de bine.
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF