Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W211 E200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ceva disperare este pentru ca sunt programat deja in tara pentru schimbat arcuri, inlocuit instalatie gpl, rar, etc.
    Baia de sudat aici sigur nu!Spun asta ca ai de demontat de iti vine rau sa o dai jos.
    Ceea ce am facut eu tot tiganie este dar nu am alternative:

    Am pus silicon rosu de 350 grade pe filetul surubului

    Exesul de silicon rezultat l-am folosit in ai bloca capul pe baie asta ar trebui sa il impiedice sa iese afara din vibratii

    Intai am umplut fisura cu un bicomponent special pentru motoare si chiuloase apoi pe deasupra pe o surafata mai mare am dat cu silicon o pelicula mai groasa ca sa infunde eventual extinderea fisurii.
    Astazi dupa amiaza pun ulei si dau cheie vedem cum se comporta.Daca tine rulez cu ea 3-400 de km aici abia apoi plec la drum fara scuturi puse sa o pot urmari pas cu pas.Si daca plec la drum plec cu un "stoc" de circa 20 litri de ulei.


    Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • Dupa 30 de minute la relanti si 5-6 km condusi "tigania" rezista.De maine iese pe strada in probe vedem ce se intampla.Daca rezista miercuri plec spre Romania.Am vazut ca pierde pe la noua garnitura la capacul axelor insa voi comanda suruburi noi la schimb si abia dupa strang.
      To be continued...

      P.s.: nu o las pana nu revine la gloria de alta data!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • Ce garnitura ai pus?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Oem...Si cea a capacului si cele din jurul bujiilor...Si cea veche pierdea dar mai putin plus de asta se vedea ca prin locurile unde puerdea efectiv garnitura era mancata/deformata.Solytia suruburi noi si stranse bine, chiar daca intre timp face baie sal ia naiba ca mi-a pus capac nu mai pot misca gatul deloc...Si asa estimez ca saptamana ce vine si cea dupa cheltuielile care le fac cu ea depasesc 2500 de euro...(fara drum, carburant, etc.)
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • Lasa ca pasiunea nu se masoara in bani ....Doamne Ajuta sa tina "tigania ".

            Comment


            • Succes Catalin, sa ajungi cu bine in tara!
              Ai grija pe drum, opriri cat mai dese, verificare cu atentie.
              Sa aveti drumuri line si concedii dese !

              Comment


              • Opriri dese vor fi...Ulei plec cu peste 20 de litri, fara scuturi pe masina...
                Vedem cum se comporta in probe si o sa va tin la curent.Intre timp caut baia de ulei daca pana luni pe dupa amiaza nu apare nimic sh o iau noua am primit oferta oem 1500 ron in Bucuresti.Daca cineva poate sa ma ajute cu vreun pont din dezmembrari fac o cinste!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • Iti urla bordul daca ai prea putin ulei incat sa fie pericol.

                  Buna treaba, tine mai bine ca originalul
                  Eu zic ca daca nu faci multe cicluri cald-rece ma indoiesc ca o sa crape.

                  Comment


                  • @broscutza2001
                    Cand schimbi garniturile capacului pune Elring sunt putin mai groase decat cele OEM ( sau Vitor Reinz care le produce pe cele OEM) si nu mai ai probleme. Eu asa am montat ultima data anul trecut, dupa ce am avut numai oem, am pus Elring Germania cu surburile vechi, si nu mai am ulei in jurul bujiilor [emoji2].


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • Pai o sa aiba parte pana la plecare cam de 20 de cicluri cald rece...Si pe drum vreo 3 ore cred ca ma opresc sa dorm.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • Originally posted by Crazyady View Post
                        @broscutza2001
                        Cand schimbi garniturile capacului pune Elring sunt putin mai groase decat cele OEM ( sau Vitor Reinz care le produce pe cele OEM) si nu mai ai probleme. Eu asa am montat ultima data anul trecut, dupa ce am avut numai oem, am pus Elring Germania cu surburile vechi, si nu mai am ulei in jurul bujiilor [emoji2].


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Pai in jurul bujiilpr e uscat acuma...Deci jumate de problema e rezolvata...
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • Bun.Facut 200 de km in toate conditiile de mers: oras bara in bara, mers blana incalzit motor peste 90 de grade etc.Tigania rezista.Mai probam maine apoi miercuri la amiaza pornim doar eu cu ea spre Romania!
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Drum bun fara cozi si multa bafta in ceea ce priveste reparatia de la baia de ulei. Curiozitate daca imi permiti: de obicei la schimbul de ulei, cum preferi sa golesti uleiul vechi ? Desfacand surubul cu pricina sau pe sus pe la joja sau filtru ulei , prin absorbtie ?

                            Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Doar cu surubul de golire scos si adaug 1 litru de ulei sa mai spele prin motor chiar daca il arunc!Asta e singurul si cel mai sanatos mod de a schimba uleiul din punctul meu de vedere.Multumesc tuturor pentru urari!
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • Cred ca si prin absortie rezolvi problema destul de bine, dar...nu am incercat pana acum.
                                Am folosit metoda la fordul fratelui meu, unde de 2 ori la rand, odata la un service, apoi la reprezentanta, a primit ca super oferta 1L in plus fata de nivelul maxim!
                                Dar printr-un sorb generos eu zic ca se pot scoate jegurile destul de usor.

                                Eu zic ca ce ai tu acolo se poate suda daca o duci unde trebuie.
                                Sudezi fisura calumea, gauresti ca sa refaci scurgerea, in caz ca se infunda si apoi sudezi alta piulita in care sa prinda surubul.

                                La 1500 lei o baie de ulei, merita sa experimentezi.
                                Ce se poate intampla in cel mai rau caz?
                                Sa se deformeze baia? O mai indrepti, plus oricum de curburi are grija garnitura, sau in cel mai rau caz siliconul.
                                Oricat s-ar deforma, cel mult musteste, nu curge de nebun.
                                E drept ca in frana de motor se aduna ceva vacuum care trage de garnitura, dar totusi, nu e baia ta asa stramba.
                                Last edited by Sharky; 03-15-2017, 22:26 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF