Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 280CE, o noua aventura!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Bataia de cap continua.....

    Noroc, am ajuns la sistemul de alimentare la pornirea la rece. Din ce am citit pe net este format dintr-un injector electronic, care cand primeste curent pulverizeaza benzina in sistemul de admisie; de un releu si de o sonda de temperatura numita thermotime switch a carei functionalitate am inteles-o in proportie de 75%. Ce e clar e ca acest thermotime switch comanda injectorul de pornire la rece. Cand temperatura este scazuta, aceasta sonda tine inchis circuitul cu releul si injectorul de pornire la rece, care pulverizeaza benzina pana cand temperatura motorului ajunge la 20 grade C (sau circa 9 sec., insa aici e putin neclar...). Dupa ce temperatura motorului creste, sonda intrerupe circuitul iar ''injectorul ajutator'' inceteaza sa pulverizeze benzina.
    Eu am verificat injectorul si functioneaza atat mecanic (pulverizeaza perfect) cat si d.p.d.v. electric (bobina intrerupe trecerea benzinei, se aude click-ul din interior). Mai departe am trecut la acest thermotime switch pe care l-am demontat si incercat sa vad daca e functional. Cu un multimetru simplu am verificat continuitatea circuitului la rece (dupa ce a stat la -2 grade vreo juma' de ora) si circuitul intre pinul W si masa sondei, cel care din ce am citit comanda injectorul nu e intrerupt (e normal). Am pus sonda la incalzit si am verificat din nou, rezultand o valoare mai mare ca la rece insa normal era ca circuitul sa fie intrerupt ca la randul lui, injectorul sa opreasca alimentarea cu benzina. Asta ma face sa cred ca acest thermotime switch nu inchide circuitul iar injectorul pulverizeaza continuu benzina, de unde s-ar explica consumul mai mare si mersul strangulat, gatuit.
    Ce e curios si neclar pentru mine e ca pinii W si G ai sondei (din ce imi dau eu seama din pozele de mai jos) nu sunt cei care transmit informatia despre temp. motorului mai departe ci doar pinul W si masa acesteia. Pinul G contine in interior o bobina care la trecerea curentului prin ea dilata bimetalul (cam ca la WUR) si intrerupe circuitul.
    Intrebarea e cine sau ce intrerupe circuitul: 1-temperatura motorului, 2-bobina de pe pinul G care probabil e comandata de releul Cold Start Relay si care are un timer sau 3- ambele in functie de......
    Va rog sa ma corectati daca nu am inteles bine si cine stie, sa ma limpezeasca.
    As cumpara si aceasta sonda insa m-am saturat sa tot cumpar si sa nu rezolv nimic. Prefer sa verific mai bine inainte.
    Attached Files
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

    Comment


    • #47
      Mare grija, ultimele 4 poze sunt pentru injectia KE-Jetronic, care difera un pic fata de K-Jetronic!!! Eu nu m-as baza pe documentatia respectiva.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #48
        Originally posted by mer_se280 View Post
        Mare grija, ultimele 4 poze sunt pentru injectia KE-Jetronic, care difera un pic fata de K-Jetronic!!! Eu nu m-as baza pe documentatia respectiva.
        Salut Feri, stiu, de fapt e de pe un 350 sl insa principiile de functionare a sistemului de alimentare la pornirea la rece sunt la fel, difera injectia in sine doar.
        Azi noapte ma gandeam ca daca sonda nu decupleaza sistemul pot scoate simplu mufa si atunci circuitul este intrerupt. Dupa cum am mai zis in ceva post de mai sus, motorul sta putin turat iar ca sa vad daca intradevar aceasta sonda lucreaza cum trebuie, o sa-i scot mufa in timpul mersului iar daca turatia scade pot sa incerc sa o schimb. La fel de simplu pot verifica intreg sistemul de alimentare la pornirea la rece scotand mufa injectorului ajutator si astfel elimin cu siguranta alimentarea continua a acestuia (daca aceasta are loc) iar daca sunt diferente la turatie si mersul rotund al motorului inseamna ca problema e de aici.
        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

        Comment


        • #49
          Ti-am explicat si la telefon, verifica cu un multimetru daca dupa pornirea motorului pe mufa ijectorului ajutoator vine 12V pana la atingerea temperaturii de 20+ grade (cand ar trebui sa decupleze injectorul)...daca nu se intampla acest lucru inseamna ca sonda iti da de furca!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50
            Originally posted by Lucian_kel View Post
            Aventura curului....ma duce la ruina. Dupa ce am schimbat toate astea am iesit cu ea sa vad cum merge si sunt dezamagit. Consuma in continuare mult si nici nu sunt multumit de cum merge. Dupa cum am mai zis a trebuit sa inchid la maxim surubul din plastic de unde se regleaza aerul pentru a avea un relanti decent intrucat statea turata. Azi am incercat sa umblu la avans (stiu ca nu se face dupa ureche insa am incercat...). Am deschis inapoi aerul cum era si am redus relantiul de la avans, rezultand un relanti bun, fara intreruperi si balbaieli dupa care la drum. Un drum cam scurt, avand in vedere ca am facut 72km cu 13,8litri de benzina, rezultand un consum de perste 19%. Asadar, avansul la locul lui cum era si surubul de aer strans la maxim inapoi. Ma doare capul, nu stiu ce ar putea fi... m-am uitat la distribuitorul de benzina si surubul de reglaj nu pare sa fi fost atins vreodata. Am mai incercat si cu spray de pornire in jurul galeriei de admisie insa de data asta motorul nu a avut nici cea mai mica fluctuatie. O sa ma informez prin zona unde ma pot duce cu ea sa ii regleze avansul cu stroboscopul si si elimin si asta. Cuiul cu sageata rosie din poza pentru ce o fi?
            Aceste reglaje se fac cu o sonda bagata in toba si in functie de ce iese pe toba se fac reglajele necesare...
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • #51
              Originally posted by GoguL View Post
              Aceste reglaje se fac cu o sonda bagata in toba si in functie de ce iese pe toba se fac reglajele necesare...
              Stiu Gogule, insa cand am luat masina din cauza ca nu tinea relantiul pe benzina (din cauza unui furtun crapat) un amic a venit si a reglat avansul dupa ureche, ca ''baga el mana in foc ca e de acolo''. Am mai tras o urma de speranta ca poate la dereglat el si mi-am bagat si eu nasul putin. Acum l-am adus la pozitia initiala cum era cand am luat masina, se vede semnul vechi. Oricum o sa il reglez la un service cu stroboscopul insa acum nu prea am timp, lucrez mult. Au mai ramas putine lucruri care mai trebuiesc verificate cum ar fi reglarea avansului sau masurarea amestecului de CO insa astea nu mai depind de mine si tre sa imi fac timp.
              Am incercat sa schimb sau sa verific tot ce tinea de puterile si cunostintele mele (sau ale voastre) pentru ca imi e greu sa ma duc la service, costurile sunt foarte mari iar ora de manopera incepe de pe la 50-60 euro. In plus satisfactia este mult mai mare cand ii dai tu de capat.
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • #52
                Stiu in Mantova un mecanic care cunoaste foarte bine motoarele astea.Daca ai nevoie iti trimit un numar de telefon.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by broscutza2001 View Post
                  Stiu in Mantova un mecanic care cunoaste foarte bine motoarele astea.Daca ai nevoie iti trimit un numar de telefon.
                  La Mantova o sa vin in curand insa pentru o partida de pescuit. Am un amic ce vine des acolo si ma amaraste mereu cu monstri ce ii prinde. Tre sa vin cu ceva mai mare ca se sta cam 2-3 zile si suntem vreo 3-4, deci coupe-ul exclus.
                  Attached Files
                  Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                  Comment


                  • #54
                    Salutare, in weekend am reusit si am scos instalatia GPL, urmeaza ca luna viitoare sa imi fac timp sa merg la un service sa reglez injectia si avansul dupa care....sper sa nu mai am motive sa continui cu investigarea problemelor si sa ma bucur cu adevarat de masina asta. Mi-a cam ajuns tipul asta de 'aventura', vreau ceva mai altfel.
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      Mi-a cam ajuns tipul asta de 'aventura', vreau ceva mai altfel.
                      Asa sa fie
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #56
                        Astazi m-am oprit la un service unde ma cunosc cu mecanicii si mi-au imprumutat pistolul stroboscopic sa ma joc cu el. Avansul era decalat si cu ajutorul pistolului l-am adus la pozitia zero. Ori e efectul placebo ori masina chiar merge mai bine. Am ajuns la 100km/h in 10,2 sec. Sincer, nu sunt sigur daca avansul optim e reprezentat de pozitia cuiului de pe blocul motor la semnul 0 de pe volanta (mecanicul de aici asa zicea) insa se pare ca merge mai bine, parca si sunetul exploziilor e altul, mai aerisit, mai usor si cu ceva ecou fata de dinainte.
                        Am cautat pe net care ar fi pozitia insa nu am gasit nimic, in plus inca nu am inteles cam cine este nenea Dwell si unghiul lui si daca si eu am de-a face cu dumnealui.
                        In fine, imi ramane sa reglez injectia si sa verific consumul. Daca e ok pot incepe aventura cu adevarat.
                        Attached Files
                        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Lucian_kel View Post
                          cine este nenea Dwell si unghiul lui
                          Are colegul altho un topic, eventual să te consulți cu el ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #58
                            Unghiul dwell reprezinta durata in grade din ciclul motor in care bobina de inductie este efectiv cuplata la 12v. Se poate regla doar la msinile cu aprindere cu platina deoarece putem regla distanta contactelor. La masinile cu AEI dwell nu se regleaza.
                            1991 R129 300SL-24
                            1991 w124 300CE-24
                            1993 w202 C280
                            1978 w116 450SEL 6.9
                            1987 w201 190E 2.0
                            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Ford_V6 View Post
                              Se poate regla doar la msinile cu aprindere cu platina deoarece putem regla distanta contactelor. La masinile cu AEI dwell nu se regleaza.
                              Multumesc pentru raspunsuri.
                              Si intrebarea mea de o suta de puncte e: Cum imi dau seama daca masina mea e cu aprindere cu platina sau cu ''AEI"?
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment


                              • #60
                                Simplu: Scoti capacul delcoului si te uiti daca ai platina.
                                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                                - Bond - James Bond.
                                - `Dullah - Abdullah.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF