Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz W123 230E Automatik

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Benz W123 230E Automatik

    Salutare tuturor,

    Sunt din Republica Moldova, țara vecină și dețin și eu un Mercedes cam bătrînel dar care doresc să-l recondiționez. După cum am găsit informație pe acest forum, în România W123 este numit Cobra, pe cînd în țările membre CSI el este numit ”Crocodil”.

    Dețin această mașină din luna mai al acestui an, dar înnainte am deținut un W123 300D care din păcate nu avea șanse mari la viitor.

    Despre mașină,
    A fost fabricată în 1982 exact înnainte de al 3lea Restyle din păcate. Motorul M102.980 cu sistem de alimentare K-Jetronik și transmisie automată. Din uzină a venit înzestrat cu oglinda dreaptă, difuzoare în spate, trapă mecanică, antenă electrică automată și lacăt centralizat prin vacuum.

    Adăugător am găsit și am procurat opțiuni adăugătoare. Trapă electircă, geamuri din față electrice, cotieră pentru șofer, faruri Euro cu reflector dreptunghiular, grile nichelate a canalelor de admisier a aierului pentru salon, elemente chrom de sub luminele STOP, sistem complet ABS de la celălalt W123.

    Cîteva poze cînd am procurat această mașină.




    Last edited by VStefan; 10-16-2014, 09:38 AM.

  • #2
    Primele îngrijiri și baie

    În decurs de o săptămînă am încercat să înlătur cît mai multe neajunsuri. Desigur o baie bună a fost cel mai necesar, deoarece mașina a stat în ogradă mai bine de doi ani.
    Deci iată rezultatul...


    Ceva mai devreme, am reușit să achiziționez 2 faruri Restyle sau din cele ce erau instalate la modelele TOP și Coupe. Care cu mare effort le-am recondiționat.


    Comment


    • #3
      Restyle

      În rezervă aveam 3 grile cu ajutorul cărora am reușit să asamblez una frumoasă și întreagă.


      Comment


      • #4
        Oglindă oglinjoară...

        Au ajuns mînele și la oglinzile laterale, care la fel am reușit să le recondiționez doar 2 din 6. Starea pieselor nichelate și mecanismului de corectare a unghiului era uzat la majoritatea. Dar! Am reușit să asamblez 2 oglinzi practic ideale.





        Comment


        • #5
          Styling

          Cele mai recente achiziții și styling, a fost faptul că am achiziționat jante ușoare R16 ET11 care sunt replică la AMG. Plus pentru confortul meu și a pasagerilor, am renunțat la fotoliile originale W123 care erau deja complet deteriorate iar altele în stare ideală erau de negăsit. Am decis să merg la un Upgrade și am achiziționat fotolii de Mercedes Benz W124 din 1994, care au fost recondiționate împreune cu celelalte elemente de interior pentru a nu fi diferență de materiale și culori. Doar că la moment sunt finisate doar fotoliile, restul elementelor sunt în așteptare.



          Last edited by VStefan; 10-16-2014, 10:25 AM.

          Comment


          • #6
            Barca pe valuri plutește ușor...

            Deoarece un Mercedes nu înseamnă doar insigna pe capotă el trebuie și să meargă ca un Mercedes. Așa că suspensia va fi practic toată nouă inclusiv și sistemul de frînare.
            LEMFORDER 10959 01 — 4buc 10$
            LEMFORDER 11000 01 — 4buc 30$
            LEMFORDER 10762 — 2buc 29$
            LEMFORDER 10719 — 1buc 35$
            LEMFORDER 10718 — 1buc 42$
            MOOG ME-DL-6061 — 1buc 28$
            TRW PHB125 — 2buc 17$
            BOSCH 1 987 476 396 — 1buc 8$
            TRW GDB101 — 1buc 15$
            TRW GDB264 — 1buc 22$
            TRW DF1573 — 2buc 75$
            TRW DF1574 — 2buc 87$
            LEMFORDER 10959 01 — 2buc 5$
            MOOG ME-ES-0213 — 2buc 15$
            MOOG ME-ES-6129 — 2buc 15$

            Comment


            • #7
              Dezmembrare

              Însfîrșit am apucat să recondiționez caroseria mașinii. Pentru aceasta mașina a fost dezmembrată practic în întregime, în afară de suspensie de care mă voi ocupa mai tîrziu...


              Last edited by VStefan; 10-16-2014, 10:39 AM.

              Comment


              • #8
                Salutare ! .
                Bine ai venit ! .
                Vad ca "esti contaminat de microbul Cobra" si dispus la efort financiar .
                Felicitari si Succes ! .

                Ps :
                In Romania , W123 este denumita Cobra din cauza celor doua faruri rotunde .
                Pss :
                Daca ai inceput o restaurare , forumul are sectiune separata pentru asa ceva .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Salutare ! .
                  Bine ai venit ! .
                  Vad ca "esti contaminat de microbul Cobra" si dispus la efort financiar .
                  Felicitari si Succes ! .

                  Ps :
                  In Romania , W123 este denumita Cobra din cauza celor doua faruri rotunde .
                  Pss :
                  Daca ai inceput o restaurare , forumul are sectiune separata pentru asa ceva .

                  Mersi cîndva îmi doream să merg pe cale de restaurare, dar am nevoie nu de o mașină care o voi ține pentru zile cu soare. Am nevoie de o mașină pentru toate zilele. La moment mai am Skoda Octavia 2003 (1.6) care folosesc pentru fiecare zi. Dar vreau o mașină adevărată. Însă pentru comfort merg la cîteva Upgrad-uri pe plan de comfort și siguranță. Pentru asta am scos sistema ABS de pe W123 mai vechi.

                  ps: Voi fi foarte recunoscător de ajutor, în MD situația cu piesele pentru W123 e foarte tristă. Majoritatea magazinelor refuză să aducă la comandă ceia ce nu au în stock. La moment am nevoie mare de 4 uși în stare ideală dar și de ocularul drept în care se ține farul drept. Însă nu pot găsi la noi

                  Comment


                  • #10
                    Îmi place ce văd ! Bravo !
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Levi View Post
                      Îmi place ce văd ! Bravo !
                      Mă bucur

                      ps: Curînd ( 2 max 3 săptămîni) va fi gata lucrările de sudare, căci tare multe găuri s-au descoperit. Acum sunt în căutarea unor piese pentru caroserie, din păcate în RM nu le pot găsi și nici commanda.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by VStefan View Post
                        Daca o sa am o cobra, sigur asa o sa arate!
                        Felicitari, si bine ai venit Frumos sa mai vedem fani si peste granita dar oricum suntem tovarasi intr-un fel.
                        "The wife should always be "legally" younger than the car"
                        W124 200D
                        W123 240D
                        Prezentare W124
                        Prezentare W123

                        Comment


                        • #13
                          Cobra este frumoasa ; jantele , discutabil . Opinia mea ! .

                          Comment


                          • #14
                            Nașule, știu că ”de gustibus non est disputandum”, dar jantele Penta dau bine pe Cobra. Opinia mea ... (bine, în opinia mea BBS-urile sunt ”fruncea”, dar nici Penta nu-s de lepădat ...)
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nstoe View Post
                              In Romania , W123 este denumita Cobra din cauza celor doua faruri rotunde

                              Nu este tocmai asa...

                              Mercedes W123 "Cobra" – nu prea are legatura cu sarpe cum este Cobra, cu o limuzina mare, veche si greoaie, cum este modelul acesta de Mercedes, NU? Ei bine da si nu. Legenda spune ca Nicolae Ceausescu a avut ca masina de protocol, cand erau ocazii mai speciale, un astfel de Mercedes. Insa era luat la mana a doua, probabil din Germania. Si mai avea pe portbagaj vopsita sigla firmei care transforma masini normale in unele blindte. Asa cum ati ghicit, sigla era un sarpe Cobra. Iar cei de la SPP-ul de atunci, varianta comunista, aveau nume de cod pentru masina prezindentiala de ‘Cobra’ si de aici provine porecla Cobra”
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF