Salut tuturor
Atasez aici poze mai multe cu noua mea masinuta.
Este un SLK200 R171, coupe hard-top in doua locuri care a plecat pe portile din Bremen in 2006. Am achizitionat-o cu 80,000km la bord si in stare aproape perfecta.
Are transmisie spate facilitata de o cutie automata si un motor 1.8 Kompressor de 163CP. Este destul de infometata dupa benzina, mai ales daca o conduci pe modul sport. In oras consuma intre 9-11L/100km in medie, in functie de trafic. Pe autostrada nu am scos-o inca, dar intuiesc ca ar consuma undeva pe la 7L/100km.
Avantajul major pentru autonomie este un rezervor maricel pentru dimensiunea masinii, de 70L.
Ca optionale are interior din piele, faruri Xenon automate, senzori parcare, senzori ploaie, anvelope runflat, jante aliaj usor de 17.
Nu am facut nicio modificare asupra ei, desi ma gandesc sa ii fac remapping, ca sa ajung de la 163 la 183 CP, echivalent cu puterea de pe R171 post 2006.
Imi este frica sa nu apara uzura suplimentara la motor (desi se jura orice proprietar de atelier de chip tuning ca nu se intampla asta) si de posibilitatea cresterii consumului, desi teoretic la mers in oras efectul ar trebui sa fie invers. Ma mai gandesc.
Cheers!
Atasez aici poze mai multe cu noua mea masinuta.
Este un SLK200 R171, coupe hard-top in doua locuri care a plecat pe portile din Bremen in 2006. Am achizitionat-o cu 80,000km la bord si in stare aproape perfecta.
Are transmisie spate facilitata de o cutie automata si un motor 1.8 Kompressor de 163CP. Este destul de infometata dupa benzina, mai ales daca o conduci pe modul sport. In oras consuma intre 9-11L/100km in medie, in functie de trafic. Pe autostrada nu am scos-o inca, dar intuiesc ca ar consuma undeva pe la 7L/100km.
Avantajul major pentru autonomie este un rezervor maricel pentru dimensiunea masinii, de 70L.
Ca optionale are interior din piele, faruri Xenon automate, senzori parcare, senzori ploaie, anvelope runflat, jante aliaj usor de 17.
Nu am facut nicio modificare asupra ei, desi ma gandesc sa ii fac remapping, ca sa ajung de la 163 la 183 CP, echivalent cu puterea de pe R171 post 2006.
Imi este frica sa nu apara uzura suplimentara la motor (desi se jura orice proprietar de atelier de chip tuning ca nu se intampla asta) si de posibilitatea cresterii consumului, desi teoretic la mers in oras efectul ar trebui sa fie invers. Ma mai gandesc.
Cheers!
Comment