Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Resuscitare Mercedes w124 200D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am verificat..ET e 23..

    Comment


    • #47
      Uite aici jantele (și caucioacele aferente) care se potrivesc pe un W124, cu aprobarea MB (MB approval):
      Legendă - Diametru x Lățime ET Cauciuc

      În lista de mai jos văd într-adevăr și o jantă cu ET de 25 pe 15”, dar cu lățime de 7 și furnizat de AMG (l-am făcut cu bold roșu). Înseamnă că trebuie să-mi retrag cuvintele: jantele tale se pare că se vor potrivi (însă nu știu dacă cauciucurile care sunt în poză, de 195/85, nu sunt prea înalte și nu-ți vor bate în aripă - în mod normal, la ET-ul de 23 ar trebui să intre pe spate sub aripă, dar să nu-ți creeze probleme pe față, la viraje ; dacă ating, pui ceva mai late, dar cu talon mai subțire, gen cum zice și neamțul mai sus : 205/60).

      Baftă în continuare !

      E Class (W/C/S/A124)

      15x6 49 185/65R15
      Mercedes-Benz

      15x6.5 44/48/49 195/65R15
      Mercedes-Benz

      15x6.5 44/48/49 205/65R15
      Mercedes-Benz

      15x7 41/42 205/60R15
      Mercedes-Benz

      15x7 25 205/60R15
      AMG


      15x7 35 205/60R15
      AMG

      16x7 46 215/55R16
      Mercedes-Benz

      16x7.5 31 205/55R16
      AMG

      16x7.5 37 205/55R16
      AMG

      16x7.5 42 205/55R16
      AMG

      16x8 34/35 225/55R16
      Mercedes-Benz

      17x7.5 42 235/45R17
      AMG

      17x8 28 235/45R17
      AMG

      17x8 30 235/45R17
      AMG

      17x8 30 235/45R17
      Carlsson

      17x8.25 34 245/45R17
      Mercedes-Benz 500E/E500 only 17x8.5 30 245/45R17

      AMG wide wheelarch 18x8.5 35
      Last edited by Levi; 05-19-2014, 19:54 PM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #48
        Am inteles..multumesc pentru informatii !..in continuare : am da jos totul din portbagaj ca sa curat mizeria ( mult praf si gainat) care era imbibata si mirosea intr-un hal.. am spalat dopurile si platicele din inauntru,printre care si filtru aer.. am vazut si zonele de rugina:
        Attached Files

        Comment


        • #49
          Plus am adaugat un parasolar in partea dreapta care era lipsa.
          Attached Files

          Comment


          • #50
            Intrebare: cum se demonteaza tapiteria plafonului ?
            Attached Files

            Comment


            • #51
              Răspuns: greu !
              Sfat: nu te ocupa !
              Dacă te-ai gândit s-o dai jos doar ca s-o cureţi, uită de ea. Ca s-o dai jos, trebuie scoase chederele de la uşi, parbriz şi lunetă (la ultimele 2 trebuie scoase implicit şi geamurile, aşa că ... ) Dacă n-ar fi de scos parbrizul şi luneta, ar merita, dar aşa mai bine te apuci cu ceva soluţii de curăţat şi o "freci la faţa locului".
              Spor !
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #52
                Da, am cautat pe net si eu, Levi are dreptate, nu te incurajeaza nimeni la manopera asta, doar daca chiar ai de gand sa desfaci tot masina bucatele.
                Cauta ceva solutie buna de curatat carpit, si multa bafta !
                "The wife should always be "legally" younger than the car"
                W124 200D
                W123 240D
                Prezentare W124
                Prezentare W123

                Comment


                • #53
                  Ideea e ca daca era doar murdara nu era problema,o curat chiar un vecin mi-a recomandat o solutie care curata si inlatura mirosurile..insa nu e intr-o stare prea buna..incepe sa stea atarnata, dar chiar si asa nu merita atata munca..revin maine cu poze.Va multumesc mult !!
                  Last edited by marius_oct; 05-31-2014, 23:26 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Levi View Post
                    Ca s-o dai jos, trebuie scoase chederele de la uºi, parbriz ºi lunetã (la ultimele 2 trebuie scoase implicit ºi geamurile, aºa cã ... )

                    Eu inca nu am auzit asa ceva...cum adica sa dai jos parbrizul si luneta?...tapiteria intra sub luneta si luneta si este lipita de ea?...NU as crede!



                    Eu cand mi-am schimbat interiorul nu m-am intalnit cu problema asta!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #56
                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      Eu inca nu am auzit asa ceva ... cum adica sa dai jos parbrizul si luneta? ... tapiteria intra sub luneta si este lipita de ea? ... NU as crede!
                      Cum să intre sub lunetă/parbriz ? Dar intră sub cheder, deoarece tapiţeria este lipită pe buza lunetei/parbrizului, chiar "întoarsă" peste acea buză, şi chederul o ţine îmbrăţişată, să zic aşa ...
                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      Eu cand mi-am schimbat interiorul nu m-am intalnit cu problema asta!
                      Fericitule ! Înseamnă că tu ai băgat marginile tapiţeriei doar sub cheder. Dar când ai scos tapiţeria veche, a ieşit uşor ? nu a trebuit să tragi de ea ? nu s-a rupt marginea ? Eu la Lady nici nu am forţat problema (trebuie să am mare grijă de tapiţerie, vine pusă la loc, că alta n-am), am scos luneta şi parbrizul, am desprins uşor marginile tapiţeriei (au fost întoarse spre exterior şi lipite bine - se vede în partea de sus a primei poze de aici http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=155 ) şi am dat-o jos din aproape-n aproape ...
                      Last edited by Levi; 06-01-2014, 12:11 PM.
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #57
                        Originally posted by Levi View Post
                        Dar intrã sub cheder, deoarece tapiþeria este lipitã pe buza lunetei/parbrizului, chiar "întoarsã" peste acea buzã, ºi chederul o þine îmbrãþiºatã, sã zic aºa ...

                        Tin sa cred ca nu ne intelegem...

                        La W124 ambele geamuri prbriz/luneta sunt lipite ci nu in chedere si asa ca nu are cum sa intre tapiteria sub cheder...oare gresesc?

                        Marginile da...asa era si la W126! La mine sunt cele doua tapiterii (pe latima) la parbriz si luneta, asa ca tapiteria nu se intinde pana la geamuri!

                        La W123 Coupe intradevar este asa...marginea tapiteriei sunt prinse sub chedere!
                        Last edited by mer_se280; 06-01-2014, 15:51 PM.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #58
                          Ca sa clarificam, am facut poze la tapiteria de la masina donatoare, care are luneta sparta.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #59
                            Sunt ceva cleme de prindere daca vad eu bine...nu?
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #60
                              Da...sunt.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF