Fac si eu o mica prezentare, a masinii, ce o am de aproape 2 ani...si am trecut prin multe impreuna, foarte multe bune dar si putine urate...tot din cauza mea si alea.
311, an 2005, km oficiali 254000, neoficiali...s-ar putea sa fie chiar 350mii, pt ca dupa ce am adus-o acasa, si m-am uitat prin cartea service, ultima rezivie depasea km din bord
)
Ca experienta si utilizare sunt foarte multumit si impresionat de acest model. De cum se comporta la drum, motorul, suspensii...totul, isi merita banii. Mai demult am avut un TRansit 2004...nu e comparatie...tractor pe langa Sprinter.
Eu cu Zuf....am facut si Transfagarasan, si alte plimbari de genul asta. Stiu ca e o masina pe care ma bazez oricand, si cand ma intorc acasa, chiar am o mare multumire, ca si-a facut treaba, inca o data si inca o data....
De-a lungul timpului, pot spune ca a fost si este intretinuta obsesiv de mine, si s-a schimbat cam tot ce se poate schimba pe ea (in afara de a umbla in motor), tocmai ca sa stiu, pe ce merg, si sa fie tehnic impecabila la orice ora.
Ca recomandare as putea spune, ulei Mobil 1,filtre Man, cauciucuri Michelin, discuri si placute Ate (acum am Brembo...dar nu ma multumesc), amortizoare Sachs...si lista poate continua..pt cei interesati va pot da oricand detalii si informatii.
Ce "imbunatatiri" i-am facut eu:
- am placat tot interiorul dubei cu polistiren gros de 8 si 5mm, inclusiv podeaua. Si apoi am pus tego la podea (din cauza pretului), si osb pe peretii laterali. La plafon si usile spate am folosit niste lambriuri din mdf....aspect frumos, functionalitate zero....s-au ondulat,trebuie schimbate. Osb e cel mai bun.
- am schimbat jantele. Singurul model de jante care se potrivesc direct, fara alte modificari sunt cele de G Classe. Eu am pus pe 16" si schimbat cauciucuri, ca la modelul 2007+, 235/65/16, Michelin e cea mai buna alegere. Nu ating nicaieri, nu am nici o problema, rezista la greutate. Au schimbat aspectul total.
- i-am pus un mp3 player cu bluetooth, si am scapat de problema cu vorbitul la tel...chiar am vreo 2 amenzi pe treaba asta. Recomand, chiar merita investitia.
- recent am cumparat o statie cb President Jackson, model mai vechi, dar foarte laudat din punct de vedere calitativ si fiabilitate. Astazi am reusit sa o montez si sa trag toate cablurile.
Am multe planuri, mai am de facut niste investitii si din punct de vedere tehnic..discuri si placute,frana de mana pe spate, si de multa vreme ma tot gandesc sa-i schimb arcurile spate. Acum ca a venit primavara si am si ceva banuti, vreau sa ma hotarasc cum fac. Trebuie retusata si cred ca va fi revopsita integral. Si inca o chestie de aspect estetic....accesoriile de inox. Bullbar,praguri...etc...vreau sa le fac eu singur, fata de preturile din magazin ies cel mult la jumatate de pret.
Nevoi multe...bani limitati, astazi i-am platit asigurarea, si chiar daca e pe numele tatalui...oricum s-a scumpit, 430lei/6luni, in cateva zile expira si rovineta, la fel 400 si ceva de lei...dati aiurea ca sa am in ce gropi si hartoape sa rup jantele....
Pun si cateva poze....si daca e nevoie, mai revin cu detalii.
311, an 2005, km oficiali 254000, neoficiali...s-ar putea sa fie chiar 350mii, pt ca dupa ce am adus-o acasa, si m-am uitat prin cartea service, ultima rezivie depasea km din bord

Ca experienta si utilizare sunt foarte multumit si impresionat de acest model. De cum se comporta la drum, motorul, suspensii...totul, isi merita banii. Mai demult am avut un TRansit 2004...nu e comparatie...tractor pe langa Sprinter.
Eu cu Zuf....am facut si Transfagarasan, si alte plimbari de genul asta. Stiu ca e o masina pe care ma bazez oricand, si cand ma intorc acasa, chiar am o mare multumire, ca si-a facut treaba, inca o data si inca o data....
De-a lungul timpului, pot spune ca a fost si este intretinuta obsesiv de mine, si s-a schimbat cam tot ce se poate schimba pe ea (in afara de a umbla in motor), tocmai ca sa stiu, pe ce merg, si sa fie tehnic impecabila la orice ora.
Ca recomandare as putea spune, ulei Mobil 1,filtre Man, cauciucuri Michelin, discuri si placute Ate (acum am Brembo...dar nu ma multumesc), amortizoare Sachs...si lista poate continua..pt cei interesati va pot da oricand detalii si informatii.
Ce "imbunatatiri" i-am facut eu:
- am placat tot interiorul dubei cu polistiren gros de 8 si 5mm, inclusiv podeaua. Si apoi am pus tego la podea (din cauza pretului), si osb pe peretii laterali. La plafon si usile spate am folosit niste lambriuri din mdf....aspect frumos, functionalitate zero....s-au ondulat,trebuie schimbate. Osb e cel mai bun.
- am schimbat jantele. Singurul model de jante care se potrivesc direct, fara alte modificari sunt cele de G Classe. Eu am pus pe 16" si schimbat cauciucuri, ca la modelul 2007+, 235/65/16, Michelin e cea mai buna alegere. Nu ating nicaieri, nu am nici o problema, rezista la greutate. Au schimbat aspectul total.
- i-am pus un mp3 player cu bluetooth, si am scapat de problema cu vorbitul la tel...chiar am vreo 2 amenzi pe treaba asta. Recomand, chiar merita investitia.
- recent am cumparat o statie cb President Jackson, model mai vechi, dar foarte laudat din punct de vedere calitativ si fiabilitate. Astazi am reusit sa o montez si sa trag toate cablurile.
Am multe planuri, mai am de facut niste investitii si din punct de vedere tehnic..discuri si placute,frana de mana pe spate, si de multa vreme ma tot gandesc sa-i schimb arcurile spate. Acum ca a venit primavara si am si ceva banuti, vreau sa ma hotarasc cum fac. Trebuie retusata si cred ca va fi revopsita integral. Si inca o chestie de aspect estetic....accesoriile de inox. Bullbar,praguri...etc...vreau sa le fac eu singur, fata de preturile din magazin ies cel mult la jumatate de pret.
Nevoi multe...bani limitati, astazi i-am platit asigurarea, si chiar daca e pe numele tatalui...oricum s-a scumpit, 430lei/6luni, in cateva zile expira si rovineta, la fel 400 si ceva de lei...dati aiurea ca sa am in ce gropi si hartoape sa rup jantele....
Pun si cateva poze....si daca e nevoie, mai revin cu detalii.
Comment