Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inca un Sprinter....ZUF

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inca un Sprinter....ZUF

    Fac si eu o mica prezentare, a masinii, ce o am de aproape 2 ani...si am trecut prin multe impreuna, foarte multe bune dar si putine urate...tot din cauza mea si alea.

    311, an 2005, km oficiali 254000, neoficiali...s-ar putea sa fie chiar 350mii, pt ca dupa ce am adus-o acasa, si m-am uitat prin cartea service, ultima rezivie depasea km din bord )

    Ca experienta si utilizare sunt foarte multumit si impresionat de acest model. De cum se comporta la drum, motorul, suspensii...totul, isi merita banii. Mai demult am avut un TRansit 2004...nu e comparatie...tractor pe langa Sprinter.
    Eu cu Zuf....am facut si Transfagarasan, si alte plimbari de genul asta. Stiu ca e o masina pe care ma bazez oricand, si cand ma intorc acasa, chiar am o mare multumire, ca si-a facut treaba, inca o data si inca o data....

    De-a lungul timpului, pot spune ca a fost si este intretinuta obsesiv de mine, si s-a schimbat cam tot ce se poate schimba pe ea (in afara de a umbla in motor), tocmai ca sa stiu, pe ce merg, si sa fie tehnic impecabila la orice ora.
    Ca recomandare as putea spune, ulei Mobil 1,filtre Man, cauciucuri Michelin, discuri si placute Ate (acum am Brembo...dar nu ma multumesc), amortizoare Sachs...si lista poate continua..pt cei interesati va pot da oricand detalii si informatii.

    Ce "imbunatatiri" i-am facut eu:
    - am placat tot interiorul dubei cu polistiren gros de 8 si 5mm, inclusiv podeaua. Si apoi am pus tego la podea (din cauza pretului), si osb pe peretii laterali. La plafon si usile spate am folosit niste lambriuri din mdf....aspect frumos, functionalitate zero....s-au ondulat,trebuie schimbate. Osb e cel mai bun.
    - am schimbat jantele. Singurul model de jante care se potrivesc direct, fara alte modificari sunt cele de G Classe. Eu am pus pe 16" si schimbat cauciucuri, ca la modelul 2007+, 235/65/16, Michelin e cea mai buna alegere. Nu ating nicaieri, nu am nici o problema, rezista la greutate. Au schimbat aspectul total.
    - i-am pus un mp3 player cu bluetooth, si am scapat de problema cu vorbitul la tel...chiar am vreo 2 amenzi pe treaba asta. Recomand, chiar merita investitia.
    - recent am cumparat o statie cb President Jackson, model mai vechi, dar foarte laudat din punct de vedere calitativ si fiabilitate. Astazi am reusit sa o montez si sa trag toate cablurile.

    Am multe planuri, mai am de facut niste investitii si din punct de vedere tehnic..discuri si placute,frana de mana pe spate, si de multa vreme ma tot gandesc sa-i schimb arcurile spate. Acum ca a venit primavara si am si ceva banuti, vreau sa ma hotarasc cum fac. Trebuie retusata si cred ca va fi revopsita integral. Si inca o chestie de aspect estetic....accesoriile de inox. Bullbar,praguri...etc...vreau sa le fac eu singur, fata de preturile din magazin ies cel mult la jumatate de pret.
    Nevoi multe...bani limitati, astazi i-am platit asigurarea, si chiar daca e pe numele tatalui...oricum s-a scumpit, 430lei/6luni, in cateva zile expira si rovineta, la fel 400 si ceva de lei...dati aiurea ca sa am in ce gropi si hartoape sa rup jantele....

    Pun si cateva poze....si daca e nevoie, mai revin cu detalii.
    Attached Files

  • #2
    Cateva poze in plus, si ce am mesterit astazit toata ziua cu montarea statiei cb.
    Din cauza dimensiunilor foarte mari, singura modalitate de montare a fost pe bord.si mare bataie de cap sa trag firele prin bord, ca sa arate totul curat.
    Am si un difuzor extern, pus intre parasolare, sper sa-si faca treaba bine.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Foarte bine arata, are linie, decat sa te complici cu vopsitul parerea mea e sa o retusezi pe la bandaje si usi spate putin ca sa nu o scapi in rugina si sa o lasi asa deocamdata, e mare investitia sa o vopsesti integral si o lucrare adevarata iti ia mult timp. Statia nu incapea undeva jos? parca e nasol asa pe bord cu ea. In rest multi km fara evenimente.

      Comment


      • #4
        Are linie...dar inainte sa o cumpar eu, cred ca a fost vopsita de mantuiala, si pe la pasajele rotilor, partea de jos a usilor, a prins ceva rugina/s-a cojit vopseaua. Chiar aceiasi expresie am auzit-o acum 2 zile, sa ii fac ceva...ca sa nu ajunga sa o ia rugina rau.

        Statia e cam mare....daca m-a mancat....sa iau acest model, na..scoate 40W ...o sa-i caut cumva alt loc, pe bord se va incalzi/topi lipiturile din interior.

        Maine merg sa ridic arcurile spate de 4,6t. Lesjofors,3 foi....pret 1300lei. Sa le vad, daca sunt "Made in Germany" le iau...altfel...Din ce am auzit eu, ca firma asta, ar echipa Sprinterul si din fabrica, acum ramane de vazut.

        Si tot maine...o nebunie de-a mea, iau niste difuzoare ovale, si le fac cutii...nu neaparat sa faca zgomot, ci pt calitatea sunetului. Desi pe cele din bord de 10cm,le-am schimbat cu unele bunicele, Hertz, tot o iau pe aratura.

        Comment


        • #5
          Foarte frumos. Sa te duca cat mai multi km fara probleme.
          Eu pe modelul acesta am avut montata statia in locul acela din stanga volanului. A incaput fara probleme si nu am avut probleme nici cu incalzitul excesiv. Acu nu stiu cat de mare e statia ta.
          Stima
          Transport marfa intern si international
          Lerint Calin 0742873198
          kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

          Comment


          • #6
            Noutati

            Statia mea e mai mare decat un cd player,sau formatul 1DIN...President Jackson 40W si antena President Dakota. Alt loc, fara sa incurce nu i-am gasit, momentan....

            Arcurile spate, nu m-au convins...nu stiu de ce. Le-am facut si o poza. Vanzatorul nu stia exact tara de provenienta, si am auzit eu pe undeva, ca gri ar fi "facaturi"...nu m-am hotarat. Mai stau cateva zile, si apoi le trimit retur daca nu le iau...Incurcata treaba.

            Sistemul audio, primeste intariri serioase Azi am cumparat 2 difuzoare ovale,pe 3 cai, Hertz...bestiale. Si am gasit si cutie, gata facuta de cineva. Nu stiu daca ii mai trebuie ceva modificari, as vrea sa o montez sus,pe panoul despartitor.

            Poate vede cineva, si isi da cu parerea despre arcuri...chiar nu stiu ce sa fac.

            Drumuri bune colegii!
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Arcurile ce sa zic ce sunt noi sunt noi oricum duc o perioada, era mai bine ca a2-a foaie sa imbrace cu totul arcul principal, sunt si arcurile mele cumparate si azi cel tarziu maine ajung si le postez la rugina mea ), sa iti faci o idee. Oricum multa bataie de cap cu arcurile astea.

              Comment


              • #8
                Am mesterit eu jumatate de zi...dar a meritat

                Am terminat cutia si montat difuzoarele. Se aud foarte, foarte bine...avand in vedere dimensiunile cutiei. Le fac o proba, la sistemul din casa, si e foarte clar si frumos sunetul.
                Difuzoarele sunt Hertz ECX 690,5 iar cutia are 80x22x20cm.
                Sa vad cum o agat de panou...acolo e beleaua ))

                Nu ma mai grabesc cu arcurile....mai bine fac o treaba bine, o singura data, decat sa arunc niste bani aiurea.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Cu ceva intarziere, dar vin si poze, dupa montajul "boxei". Conectate la mp3 player-ul din masina se aud excelent, muuuult mai bine decat la proba pe sistemul din casa.
                  Nu mai e vorba de imbunatatirea sunetului, ci de transformarea lui. Iar fidelitate sunetului, si basulsunt foarte bune. Au costat si o gramada de bani

                  Practic, alta solutie nu ai pt un sunet decent, sau bun, intr-un Sprinter. Eu desi in bord, am niste difuzoare tot Hertz de 10cm,foarte bune si scumpe, nu aveau bas si claritate.
                  Acum e cu totul alta poveste...nu-mi vine sa mai cobor din masina
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Primim cadouri

                    Si de acum, ma ocup de estetic.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Intrebare: de ce ulei la litru si nu bidon de 4 sau 5 litri?Nu era pe stoc sau exista alta explicatie? Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Am citit mai multe chestii despre ulei. Chiar am schimbat Mobil pe Castrol, nu stiu daca e legenda sau adevar chestia aia cu, calitatea mai buna in recipiente mai mici.
                        Oricum unde repar eu masina, la o firma cu 60 de maxi-taxi Sprinter, iau la butoie uleiul. Acum am trecut si la Castrol sa vad daca e vreo diferenta.

                        Comment


                        • #13
                          Am facut revizia...si am prins forte proaspete. Cat de mult conteaza discurile+placute noi pe spate. Ma ga deam ca fata franeaza in proportie de 70% sau si mai mult...dar acum am alte frane Am si frana de mana(inainte aveam doar becul din bord) )
                          Reusit sa scot si prezonul care era rupt la o roata pe spate...si am mers aproape 2ani fara el.

                          Inca mai am problema arcurilor, nu stiu ce sa fac, ce arcuri sa pun...si mecanicii au zis ca ale mele sunt cam moi, si spatele dar si fata. Desi pe fata sunt 2 foi. Daca rezolv si arcurile...nu mai duc grija masinii pana in iarna.

                          Comment


                          • #14
                            De azi am terminat prietenia cu Michelin....Din senin, masina goala, nu canicula, nu viteza...explozie! Si un cauciuc de toata frumusetea. Adevarul ca sunt allseason, dar chiar si asa..iar de batrane, parca 2012 din ce tin eu minte(o sa verific).

                            Invatatura de minte....na, nu am mai facut pana de 5,6ani, suruburile mai lungi pt jante de aliaj, nu merg cu jante de tabla ) si sa vezi cum am stat in camp o ora, si am asteptat suruburile de acasa... Sa vad cum dracu fac sa le schimb pe toate, mi-e frica la caldura,incarcat....sa nu o ia pe rand.

                            Michelin....Te pup! Pa,PA!

                            Comment


                            • #15
                              Ai fãcut treaba buna cu mașina!Frumoasa.Iar cât despre explozie si eu sunt patit pe 410 d pe autostrada încãrcat si 120 la ora pe spate loc!Noroc ca e punte dubla,cauciucul sa "feliat" si era Agilis tot de la Michelin.Solutia mea e sa umplu cauciucurile mereu cu azot cel puțin e o protecție in plus si costa relativ puțin.Mentionez ca din teste personale cauciucurile umplute cu azot rãmân mai reci fata de cele umplute cu aer in aceleași condiții de exploatare!
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF