Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

New Toy - C117 - CLA

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am avut placerea sa conduc si eu un CLA la un eveniment Mercedes , mi s-a parut foarte compacta la interior , un picut cam rigida pt gustul meu.

    Foarte frumoasa bijuteria , pe alb da foarte bine . La modelul asta, parca o cutie manuala i se potriveste mai mult , mai sportgen.


    PS: care e treaba cu 7g-ul? Ce ai impresia ca nu poti avea probleme si cu cutia manuala ?O volanta ceva , ca e plin in service la MB ,de masini cu volante bulite.

    Comment


    • #17
      Poate merita corectata eroarea din primul post, si anume ca pe CLA se ofera noua cutie automata cu dublu ambreiaj "7G-DCT", si nu cutia automata longitudinala clasica "7G-TRONIC".

      Comparand-o cu DSG (atat -6 cat si -7) din grupul VW, DCT-ul se prezinta cam la acelasi nivel, cu mici ezitari la retrogradare in modul eco dar fara a fi deranjante (opinie strict personala!).
      Ramane de vazut fiabilitatea in timp... Sunt cunoscute multitudinea de probleme cu VW's DSG-7, varianta cu ambreiaje uscate pentru motoare pana in 250 NM.
      [city]: Silver Smart ForTwo Coupe MHD | Pulse | Navi | Leather

      [open roads]: Designo Selenite Magno Grey AMG C43 4matic | AMG Ride Control | AMG Performance Exhaust/Seats/Steering wheel | LED ILS | Command online | HUD | 360-degree camera | Driving assist plus | Keyless-go comfort | Webasto | Panoramic sunroof | Burmester Surround

      Comment


      • #18
        @wert : Am luat-o din stoc, aveam nevoie de masina repede. Cat despre comenzi cred ca dureaza la fel de mult. Din ce mi-a spus reprezentantul ei primesc maxim 5 CLA pe an ( nu face fata fabrica la cerere ). Cutia 7G-DCT nu vine cu padele pentru schimbarea vitezelor ? Sau este optional ? O sa incerc sa corectez greseala dar vad ca nu ma lasa sa mai editez.

        @b97dmt : Da, mai ales cu suspensia sport si cu jante pe 18 cam iti dardaie dintii in gura dar si cand intri in curbe la viteze mai mari nu ai nici o jena. Probleme la masini sunt de toate natiile la toate marcile si modelele, inca nu am auzit sa existe masina la care sa nu se strice ceva. Adevarata provocare este ca o masina sa cedeze mai greu decat alta.

        Azi am tras o mica sperietura cand am vazut pata neagra sub ea de dimineata, am sa urmaresc sa vad daca e de la mine sau de la alta masina.
        Last edited by dem0; 03-04-2014, 13:27 PM.

        Comment


        • #19
          Asa este, daca optezi pentru 7G-DCT (sau iei o motorizare care vine default cu ea, cum a facut eu), masina va veni standard cu padele pentru schimbarea vitezelor de la volan si selectarea modului de conducere (E-M-S) indiferent de nivelul/pachetul de echipare ales.

          Trebuie sa recunosc ca este prima manuala pe care o vad si se integreaza bine schimbatorul in design, desi recunosc ca m-am obisnuit cu spatiul degajat de lipsa acestuia.

          Tot ca si opinie personala, amplasarea display-ului central sus pe bord mi se pare foarte inspirata - dovada este ca si celelalte marci premium au ales sa-l amplaseze in partea superioara a bordului - iar lipsa touch-screen-ului nu este un punct negativ.
          In primul rand ca nu trebuie sa cobori privirea in partea inferioara a bordului pentru a vedea ecranul si in al doilea rand un touchscreen amplasat acolo ar fi inutil fiind prea departe pentru a-l utiliza confortabil.
          [city]: Silver Smart ForTwo Coupe MHD | Pulse | Navi | Leather

          [open roads]: Designo Selenite Magno Grey AMG C43 4matic | AMG Ride Control | AMG Performance Exhaust/Seats/Steering wheel | LED ILS | Command online | HUD | 360-degree camera | Driving assist plus | Keyless-go comfort | Webasto | Panoramic sunroof | Burmester Surround

          Comment


          • #20
            Bag-o intr-o parcare subterana , sa verifici . Am patit-o si eu cu C -ul , cand a doua zi dupa ce am adus-o acasa avea o pierdere de la baia de ulei , masina nou nouta.
            Sper sa nu fie cazul la tine.

            Comment


            • #21
              Originally posted by wert View Post
              Asa este, daca optezi pentru 7G-DCT (sau iei o motorizare care vine default cu ea, cum a facut eu), masina va veni standard cu padele pentru schimbarea vitezelor de la volan si selectarea modului de conducere (E-M-S) indiferent de nivelul/pachetul de echipare ales.

              Trebuie sa recunosc ca este prima manuala pe care o vad si se integreaza bine schimbatorul in design, desi recunosc ca m-am obisnuit cu spatiul degajat de lipsa acestuia.

              Tot ca si opinie personala, amplasarea display-ului central sus pe bord mi se pare foarte inspirata - dovada este ca si celelalte marci premium au ales sa-l amplaseze in partea superioara a bordului - iar lipsa touch-screen-ului nu este un punct negativ.
              In primul rand ca nu trebuie sa cobori privirea in partea inferioara a bordului pentru a vedea ecranul si in al doilea rand un touchscreen amplasat acolo ar fi inutil fiind prea departe pentru a-l utiliza confortabil.
              Stiam de selectarea modului de conducere dar nu eram sigur de padele, e bine de stiut pentru o viitoare achizitie.
              Perfecta dreptate cu lipsa touch-screen-ului, am facut test drive cu mai multe masini ce aveau aceasta functie ( Range Rover, Porsche, Infiniti etc. ) si stand pe loc este intradevar placut si relativ confortabil. In mers se schimba un pic datele problemei mai ales daca ai si niste maini mai butucanoase. Am si eu o intrebare, la tine evacuarea se aude mai tare decat la o masina normala ? Sau este tot silentioasa cu mici scapari la acceleratii ?

              Originally posted by b97dmt
              Bag-o intr-o parcare subterana , sa verifici . Am patit-o si eu cu C -ul , cand a doua zi dupa ce am adus-o acasa avea o pierdere de la baia de ulei , masina nou nouta.
              Sper sa nu fie cazul la tine.
              Dar teoretic daca ai pierdere de ulei nu ar trebui sa se aprinda ceva in bord ? Un martor de motor, o atentionare sau te lasa sa mergi ca bou pe camp pana ramane pe 0 ? Pentru ca eu am observat pata de cateva zile ( zile in care am circulat cu ea ) dar abia azi am vazut ca nu era chiar uscata.

              Si acum ca o impresie despre masina, imi place la nebunie motorul pe benzina , sa stiu ca pot sa ma turez pana in 6000 RPM fara probleme iti pune un zambet pe fata .
              Last edited by dem0; 03-04-2014, 14:36 PM.

              Comment


              • #22
                Nu se aprindea nimic la mine ca picura usor , dar fiindca am garaj am observat imediat.
                Hai sa nu fim pesimisti ,ai garantie , etc .

                Comment


                • #23
                  Daca e sa compar sunetul evacuarii cu ce imi amintesc din testul cu CLA200 cred ca se aude aproape la fel. Este posibil sa fie o idee mai zgomotoasa, dar cel mai probabil datorita diferentei de cc. si nu pentru ca ar fi mai "sport".
                  In general la turatii ridicate in interior se aude mai mult motorul decat evacuarea, iar zgomotul in regim de croazeira vine mai mult de la anvelope/vant decat de la evacuare.

                  Avertizarea in legatura cu nivelul uleiului se produce daca acesta scade sub nivelul minim, nicidecum daca scade fata de nivelul initial, fara a ajunge la nivelul minim. Asa ca daca are pierderi mici nu vei fi avertizat decat dupa ce nivelul scade suficient de mult. In general ca sa scazi sub limita critica intr-un interval scurt ar trebui sa gasesti o balta cam de dimensiunea masinii sub ea asa ca, daca e o pierdere, probabil este minora.
                  Daca se confirma, mergi neaparat la service. Avand garantie cred ca poti sa mergi pentru o verificare si fara sa astepti confirmarea, ar trebui sa fie gratis.

                  Asa e! Nu degeaba aveau posesorii de Honda i-VTEC un slogan frumos: "life starts at 6000 RPM"
                  Last edited by wert; 03-04-2014, 15:27 PM.
                  [city]: Silver Smart ForTwo Coupe MHD | Pulse | Navi | Leather

                  [open roads]: Designo Selenite Magno Grey AMG C43 4matic | AMG Ride Control | AMG Performance Exhaust/Seats/Steering wheel | LED ILS | Command online | HUD | 360-degree camera | Driving assist plus | Keyless-go comfort | Webasto | Panoramic sunroof | Burmester Surround

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by wert View Post
                    Daca e sa compar sunetul evacuarii cu ce imi amintesc din testul cu CLA200 cred ca se aude aproape la fel. Este posibil sa fie o idee mai zgomotoasa, dar cel mai probabil datorita diferentei de cc. si nu pentru ca ar fi mai "sport".
                    In general la turatii ridicate in interior se aude mai mult motorul decat evacuarea, iar zgomotul in regim de croazeira vine mai mult de la anvelope/vant decat de la evacuare.

                    Avertizarea in legatura cu nivelul uleiului se produce daca acesta scade sub nivelul minim, nicidecum daca scade fata de nivelul initial, fara a ajunge la nivelul minim. Asa ca daca are pierderi mici nu vei fi avertizat decat dupa ce nivelul scade suficient de mult. In general ca sa scazi sub limita critica intr-un interval scurt ar trebui sa gasesti o balta cam de dimensiunea masinii sub ea asa ca, daca e o pierdere, probabil este minora.
                    Daca se confirma, mergi neaparat la service. Avand garantie cred ca poti sa mergi pentru o verificare si fara sa astepti confirmarea, ar trebui sa fie gratis.

                    Asa e! Nu degeaba aveau posesorii de Honda i-VTEC un slogan frumos: "life starts at 6000 RPM"
                    Am inteles. Multumesc pentru informatie. Intre timp am descoperit ca pata nu era de la mine si deci pot sta linistit. "VTEC Kicked in yo" . Cam asta e consumul urban al masinii daca ma dau la ea. Daca merg mai domol mai scade cu aproximativ un litru. Apropo de ECO Display, a reusit cineva sa umple la maxim cele 3 bari ? Mie mi se pare imposibil. Cel mai mult am reusit sa le umplu pe cel de la acceleration si constant pe autostrada.
                    Attached Files
                    Last edited by dem0; 03-05-2014, 17:13 PM.

                    Comment


                    • #25
                      O bijuterie de masina!Sa o stapanesti sanatos,arata destul de bine si probabil isi merita pe deplin pretul.Am mers si eu ca pasager intr-un CLA cu pachetul RACE sau cel putin cred ca asta ar fi denumirea corecta si intr-adevar este o masina super vioaie,ideala pentru mersul in oras sau concediu.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by dem0 View Post
                        Am inteles. Multumesc pentru informatie. Intre timp am descoperit ca pata nu era de la mine si deci pot sta linistit. "VTEC Kicked in yo" . Cam asta e consumul urban al masinii daca ma dau la ea. Daca merg mai domol mai scade cu aproximativ un litru. Apropo de ECO Display, a reusit cineva sa umple la maxim cele 3 bari ? Mie mi se pare imposibil. Cel mai mult am reusit sa le umplu pe cel de la acceleration si constant pe autostrada.
                        Orice ar spune lumea, masinuta ta merge mai bine si consuma cel putin la fel ca un diesel de aceeasi putere.

                        Ideal ar fi ca prima linie - acc- sa fie mai mica decat urmatoarea si tot asa. Ultima reprezinta 'recuperare de energie', care este strict legata de managementul energetic foarte agresiv al masinii tale si care se foloseste de frana de motor si mai ales de situatiile in care masina coboara o panta, etc.
                        Cat timp accelerezi - umpli prima linie - adica nu mergi macar constant, alternatorul si compresorul de clima nu baga aproape deloc ( asta vorbind asa generic...), astfel pt a conduce ECO si integrat cumva in noul management va trebuiu sa o lasi mai mult in viteza la decelerare pt a recupera ce nu a bagat in timp ce accelerai sau sa alegi rute ECO ...
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #27
                          Eu am reusit un 82% , cu "liniutele verzi " dar mers pe afara , viteza constanta fara sa depasesc 140km/h, sa zic ca era un drum cu serpentine si la coborare putine frane ( luam piciorul de pe acceleratie la coborare , astfel incat cutia facea frana de motor , cred ca asta ar fi "liniuta-coasting").

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Unlimited View Post
                            O bijuterie de masina!Sa o stapanesti sanatos,arata destul de bine si probabil isi merita pe deplin pretul.Am mers si eu ca pasager intr-un CLA cu pachetul RACE sau cel putin cred ca asta ar fi denumirea corecta si intr-adevar este o masina super vioaie,ideala pentru mersul in oras sau concediu.
                            Multumesc ! Probabil te referi la pachetul AMG.


                            Originally posted by cl600
                            Orice ar spune lumea, masinuta ta merge mai bine si consuma cel putin la fel ca un diesel de aceeasi putere.

                            Ideal ar fi ca prima linie - acc- sa fie mai mica decat urmatoarea si tot asa. Ultima reprezinta 'recuperare de energie', care este strict legata de managementul energetic foarte agresiv al masinii tale si care se foloseste de frana de motor si mai ales de situatiile in care masina coboara o panta, etc.
                            Cat timp accelerezi - umpli prima linie - adica nu mergi macar constant, alternatorul si compresorul de clima nu baga aproape deloc ( asta vorbind asa generic...), astfel pt a conduce ECO si integrat cumva in noul management va trebuiu sa o lasi mai mult in viteza la decelerare pt a recupera ce nu a bagat in timp ce accelerai sau sa alegi rute ECO ...
                            Multumesc, este intradevar cu totul diferit fata de un motor diesel.
                            Multumesc si pentru informatii, voi tine cont de ele. Nu tin musai sa fie verzi pana la capat dar eram curios.


                            Originally posted by b97dmt
                            Eu am reusit un 82% , cu "liniutele verzi " dar mers pe afara , viteza constanta fara sa depasesc 140km/h, sa zic ca era un drum cu serpentine si la coborare putine frane ( luam piciorul de pe acceleratie la coborare , astfel incat cutia facea frana de motor , cred ca asta ar fi "liniuta-coasting").
                            Pei in afara ca in oras este o cauza pierduta sa incerci sa treci de 50%, cel putin pentru mine.

                            Comment


                            • #29
                              Masina a avut un incident cu un copac cazut pe ea. Din fericire nu a fost foarte grav. O poza ca sa o rasfat :-D.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Este FWD masina nu ? Daca da: Cum se simte ? Nu e cumva ciudat sa mergi in Mercedes cu tractiune pe fata ?
                                1991 R129 300SL-24
                                1991 w124 300CE-24
                                1993 w202 C280
                                1978 w116 450SEL 6.9
                                1987 w201 190E 2.0
                                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF