Salutare, vin si eu cu povestea mea si asa e Duminica si e plictiseala mare, cel putin la mine. Din Noiembrie 2013 sunt ''fericitul'' posesor al unui Sprinter 311 cdi maxi din 2002, pe care l-am achizitionat de la niste ciuciurii, in schimbul a 2500 euroi, masina e cu volanul pozitionat gresit
), dar la noi pe zona e ceva normal, iar pe mine nu ma deranjeaza cu nimic. Am vazut masina pe timp de zi pretul fiind de 3000e dar arata jalnic mai mult de 2500 nu le dadeam, seara m-au sunat baietii ca accepta. Am mers dupa masina am luat-o in probe, mergea de rupea pamantul, numai ca ii curgea pompa de apa, am batut palma am completat cu apa si bice pana acasa cu 140 km\h, m-am speriat, de cum mergea si cum tragea.
A doua zi dimneata ma urc in ea si era ''sa dau la rate'' ce miros era in ea, am simtit si seara asa un iz de ciuciuriu da parca nu era asa tare, masina era cu geamurile deschise, am lasat-o la aerisit si eu dupa care am inceput sa o desfac pentru ai schimba pompa de apa.
Am dat masca si radiatoarele jos, dau pompa jos dupa care bag mana la turbo care avea un joc de ma mir ca nu a luat-o pe ulei, am inceput sa caut si turbo pe la dezmembrari dar nu se potrivea nici unul cu al meu, pana cand am fost la un nene si m-a lamurit ca e turbo de 2.7. I-am cumparat din dezmembrari turbo de 2.2, am schimbat uleiul, i-am pus Repsol, filtre, pompa noua, antigel, ma urc in ea acelasi miros intepator, ii dau cheie o i-a la sfert cand dau sa fac o tura nu a mai avut acelasi nerv.
Din nou am parcat-o si am inceput sa o dezmembrez pentru a scapa de miros am dat jos tot din ea, inclusiv am desfacut bordul bucatica cu bucatica, am pus mana pe tot felul de solutii si am inceput sa curat, duba am dus-o la spalatorie si a spalat-o baietii cu presiune, iar bodul l-am curatat tot cu periuta intr-un lighean
), cel mai interesant la toata treaba asta a fost cand nevastamea a sters bancheta cu doua locuri si am descoperit ca materialul avea niste dungi pe el, asa e modelul
)) dungile alea albe nu se mai vedeau din cauza jegului
)). Scaunul de la sofer nu a mai putut fi salvat si de aceia l-am schimbat cu un scaun Recaro de pe un A6 C4. Dupa panouri a avut vata minerala care tot mirosea
).
Am asteptat sa treaca sarbatorile si am inceput sa lucrez la el, la partea de tinichigerie, la un prieten, problema e ca nu are hala asa de inalta sa incapa si trebuie sa lucreze cate un element, in tineretea mea am lucrat si eu putina tinichigerie asa ca il ajut si eu in timpul liber. Portierele din fata le-am pregatit si portiera laterala, acu urmeaza portierele din spate, capota si incet incet daca se incalzeste restul.
I-am luat portiere spate second deoarece ale mele erau varza, incuietoarea lor e cea mai tare incuietoare posibil realizata vreodata eu o numesc eroincuietoarea
), bara fata noua, bara spate+coltare second, aripa dreapta second. Ce m-a enervat foarte tare e ca o bara second e 300 de lei iar una noua 200, o fi ea originala dar cand e sa dai peste ceva se duce si una si alta.
Si acum sa bagam si niste foto cu agregatul care usor usor o sa arate a Sprinter in mintile lui.

A doua zi dimneata ma urc in ea si era ''sa dau la rate'' ce miros era in ea, am simtit si seara asa un iz de ciuciuriu da parca nu era asa tare, masina era cu geamurile deschise, am lasat-o la aerisit si eu dupa care am inceput sa o desfac pentru ai schimba pompa de apa.
Am dat masca si radiatoarele jos, dau pompa jos dupa care bag mana la turbo care avea un joc de ma mir ca nu a luat-o pe ulei, am inceput sa caut si turbo pe la dezmembrari dar nu se potrivea nici unul cu al meu, pana cand am fost la un nene si m-a lamurit ca e turbo de 2.7. I-am cumparat din dezmembrari turbo de 2.2, am schimbat uleiul, i-am pus Repsol, filtre, pompa noua, antigel, ma urc in ea acelasi miros intepator, ii dau cheie o i-a la sfert cand dau sa fac o tura nu a mai avut acelasi nerv.
Din nou am parcat-o si am inceput sa o dezmembrez pentru a scapa de miros am dat jos tot din ea, inclusiv am desfacut bordul bucatica cu bucatica, am pus mana pe tot felul de solutii si am inceput sa curat, duba am dus-o la spalatorie si a spalat-o baietii cu presiune, iar bodul l-am curatat tot cu periuta intr-un lighean




Am asteptat sa treaca sarbatorile si am inceput sa lucrez la el, la partea de tinichigerie, la un prieten, problema e ca nu are hala asa de inalta sa incapa si trebuie sa lucreze cate un element, in tineretea mea am lucrat si eu putina tinichigerie asa ca il ajut si eu in timpul liber. Portierele din fata le-am pregatit si portiera laterala, acu urmeaza portierele din spate, capota si incet incet daca se incalzeste restul.
I-am luat portiere spate second deoarece ale mele erau varza, incuietoarea lor e cea mai tare incuietoare posibil realizata vreodata eu o numesc eroincuietoarea

Si acum sa bagam si niste foto cu agregatul care usor usor o sa arate a Sprinter in mintile lui.
Comment