Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes w124 250 turbo diesel Wolfi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Azi am achizitionat pentru Wolf un acumulator original Mercedes de 100 Ah si 760 A de pornire, si mototrasul de la temponat




    Comment


    • #32
      Hello!! Frumos frumos "inbracat" in negru, bafta la montarea pieselor noi
      "The wife should always be "legally" younger than the car"
      W124 200D
      W123 240D
      Prezentare W124
      Prezentare W123

      Comment


      • #33
        Mersi mult

        Comment


        • #34
          Suportul de la motorasul pentru tempomat il ai?
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #35
            Inca nu am dar facem rost si de suport

            Comment


            • #36
              Ieri am schimbat diuzele de la injectoare si sajbele de foc, dupa care am montat si un filtru pentru gazele de carter. Masina a primit si o baita si o mana de ceara. Azi am facut vreo 50 de km sa vad cum comporta si pana acum sunt fericit deoarece toarce bine si am scapat si de fum
              Din pacata poze nu am facut cand am schimbat diuzele. Cateva poze facut azi.


              Comment


              • #37
                Frumos, arata bine...vad ca si antena electrica functioneaza .
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #38
                  In ultima vreme am avut si eu timp liber si am mai facaut cate ceva la Wolf, am avut si un pic necaz cu el care pot sa multumesc pentru mecanucul unde a fost dusa de fostrul proprietar.
                  In primul rand am reusit sa reconditionez stema de MB care acum a primit inapoi culorile cu care a iesit din fabrica :mrgreen:




                  Comment


                  • #39
                    Necazul desper care am vorbit mai inainte a fost ca am trezit cu punctul de fixare al jugului rupta care pot sa mutumesc meseriasului care a tajat 80% din el cu flexul si a mascat frumos cu tabala subtire ca sa nu se vada interventia reusita. Binenteles ca intre timp piesa a ruginit si in final nu a mai suportat greutataea si miscarile
                    Deci a trebuit sa dau jos tot jugul cardanul esapamentul arcurile spate etc.
                    Piesa nu am reusit sa gases numai pe partea stanga si eu am avut problema pe partea drepta intrun final am facut unu din tabla de 2,5 mm origoinalau era din 2m care dupa o gramade de masuratori am sudat la loc cu CO. Daca totusi am dat jos jugul am schimbat bucsele mari care fixeaza jugul la caroserie, bucse din brate la care a fost cazul, doua brate falansa de cardan (hardy) rulmentul intermedial etc. Cu acesta ocazie am reparat si esapamentul unde am avut o gaura de 1 cm pe toba din spate care am sudat cu CO si am curatat taoatre esapamentul dupa care a fost vopsit.

                    Asa arata suportul dupa ce am dat jos de pe el tabala pe care a fost sudat pe el, tabla respectiva a avut o grosime undeva la 0,50 daca a fost deci tabla pentru burlane si jgheburi

                    Cu jugul demontat se vede de unde lipseste piesa


                    Jugul demontat


                    Comment


                    • #40
                      Sablonulonul pentru piesa


                      Piesa facute de mine




                      [/url

                      Piesa sudata la loc



                      Dupa sudura vopsit spray de zinc, mastic pensulabil dupa care antifon

                      Comment


                      • #41
                        Esapamentul reconditionat




                        Piesele schibate

                        Si cele noi


                        Am scimbat uleiul, filtru si kitul K1 la cutia de viteza automata sunt foarte multumit schimba mai bine nu tranteste nu patineaza deci din fericire functioneza foarte bine
                        Uleiul scos din cutie, care dupa fostul proprietar a fost schibat recent, sincer nu cred



                        Am montat si sistemul de pilot automat inca nu am probat deoarece lipseste partea care leaga motorasul cu clapeta de acceleratie
                        Nici suport pentru motor nu am avut dar acela am rezolvat, am facut din tabla de inox de 2,5, daca gasesc unul original schimb pana atuncea asa ramane


                        Am montat si perdeluta electrica pentru luneta dar momentant nu am poze o sa revin cu poze. :P

                        Comment


                        • #42
                          Nu te-ai plictisit deloc. După cum ţi-am spus şi la telefon la vremea respectivă, cine a făcut mişcarea aia cu mascarea suportului rupt, e pasibil de pedeapsă pentru crimă premeditată ! Puteai s-o păţeşti rău de tot ... Bine că ai descoperit buba şi cu ocazia asta ai rezolvat şi celelalte probleme din zona aia.
                          Aşteptăm poze cu perdeluţa !
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #43
                            Salutare,frumoase lucrari!Pune ceva poze cu montarea perdelutei,urmeaza si la mine aceasta operatiune si as vrea sa stiu cum scot tetierele si ce cabluri tre sa am!

                            Comment


                            • #44
                              Din pacate nu am avut aparatul de fotografiat la mine cand am montat perdeluta

                              Comment


                              • #45
                                Nu am postat de ceva vreme deoarece nu prea am avut noutati, Wolfi comporta bine in afara ca am ceva zoale pe traseu de vacum de la turbosuflant dar sper ca rezolv si acea. Intre timp nu am stat degeaba am mai facut niste cumparaturi ca sa am de rezerva (sper ca niciodata nu o sa am nevoie de ele), am facut rost de un turbosuflant, de o chiuloasa si de niste ghidaje de la lantul de distributie.





                                Intre timp a venit si prima zapada :P


                                A venit mosu si la Wolfi, a intarziat o saptamana dar a venit si-a adus o coloana electrica ca sa mai bifan una din dotari mult dorita


                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF