Incep printr-un simplu salut pentru ca asa se cuvine.
Numele meu este Alex sau Bobu cum imi zic unii prieteni. De cateva saptamani sunt mandrul posesor al unui Mercedes W124 Coupe facelift, si m-am gandit sa ii dedic si ei o mica pagina pentru ca merita. E primul Mercedes pe care il detin, eu fiind mai mult pasionat de gama VAG, dar nu a durat foarte mult pana m-am atasat de ea. Si acum despre masina.
Mercedes C124 E200, an de fabricatie 1995 luna aprilie, undeva la 212000 km, import Germania, masina a avut 3 proprietari in Germania. A fost adusa pe roti din D fara absolut nici un fel de problema, desi masina statuse vreo 4 luni inainte sa o cumpar eu. Ca si consum undeva la 7l/100, ceea ce zic ca e mai mult decat acceptabil, pentru gabaritul masinii, si avand in vedere ca am venit constant la viteza de autostrada (cu mici scapari
).
Serie sasiu: WDB1240401C253703. Daca ma poate ajuta cineva cu o decodificare a seriei, as fi recunoscator.
Ca si dotari, ce pot sa zic...primul proprietar nu a fost prea generos in momentul in care a configurat masina...dar eu cel putin nu m-am nascut in aere conditionate si geamuri electro-batante
.
Asa ca masina are doar geamuri electrice fata, trapa, si inchidere centralizata cu telecomanda. Optiuni care cred ca sunt standard oricum.
Jantele sunt ceva model de Borbet pe 16" care nu arata rau, dar nici nu sunt originale, desi in brief sunt trecute ceva jante originale de AMG, care au disparut de-a lungul timpului.
Ce am de gand sa fac in continuare...lista e lunga, chiar foarte lunga:
- inmatriculare. valoare timbru de mediu 860 eur, plus RAR si restul de taxe
- retusare elemente afectate. poate in poze nu se observa atat de bine, dar nu sta prea bine la capitolul tablarie, dar nu e chiar atat de grava problema. Aripa fata stanga trebuie schimbata, iar restul arcadelor reconditionate, plus ca lacul e sarit in multe locuri si trebuie retusat. Plus o ceara aplicata pe dedesubt
- Amortizoare si arcuri. Un amortizor pe spate dreapta e curs complet, iar cel de pe stanga nu mai are multa viata ramasa. Asa ca le voi inlocui pe toate patru. Si vreau sa trec la un set de arcuri mai joase, la pachet cu amortizoare sport OEM.
- Bucse si rotule, tot ce inseamna. Inca nu stiu ce trebuie schimbat si ce nu. Nu am facut o inspectie pe dedesubt.
- Tampoane motor si cutie
- Ceva flansa cardan sau cruce cardanica. Nu pot schimba fin din a 1-a in a 2-a fara sa scuture, si are un sunet de cruce cardanica slabita.
- Tije actionare clapeta acceleratie. Prezinta uzura destul de avansata si exista cursa moarta la pedala de acceleratie, chiar daca am intins cablul aproape de maxim.
- Bujii si fise. Motorul nu merge rotund la ralanti, are un zvacnit.
- Schimb ulei si filtre
- Trapa. E blocata pe inchis, motorasul merge, dar nu actioneaza nimic. Am incercat si manual, dar e blocat mecanismul, si pe la 140 km/h se ridica un colt al trapei, rezultant un suierat enervant. Din ce am observat e rupta sina din dreapta.
- Farul din stanga abureste din cand in cand
- Stopul dreapta spate ia apa la spalare
- la interior, unul din blocajele scaunului soferului nu functioneaza, mai am de schimbat becul de la gurile centrale de ventilatie (pe restul le-am rezolvat, ca nu mergeau destul de multe becuri)
Deocamdata incerc sa rezolv problemele astea...daca nu vor aparea altele pe parcurs, si dupa aia mai vedem ce va fi. Las pozele sa vorbeasca, ca fac mult mai mult decat am scris eu aici.
Numele meu este Alex sau Bobu cum imi zic unii prieteni. De cateva saptamani sunt mandrul posesor al unui Mercedes W124 Coupe facelift, si m-am gandit sa ii dedic si ei o mica pagina pentru ca merita. E primul Mercedes pe care il detin, eu fiind mai mult pasionat de gama VAG, dar nu a durat foarte mult pana m-am atasat de ea. Si acum despre masina.
Mercedes C124 E200, an de fabricatie 1995 luna aprilie, undeva la 212000 km, import Germania, masina a avut 3 proprietari in Germania. A fost adusa pe roti din D fara absolut nici un fel de problema, desi masina statuse vreo 4 luni inainte sa o cumpar eu. Ca si consum undeva la 7l/100, ceea ce zic ca e mai mult decat acceptabil, pentru gabaritul masinii, si avand in vedere ca am venit constant la viteza de autostrada (cu mici scapari

Serie sasiu: WDB1240401C253703. Daca ma poate ajuta cineva cu o decodificare a seriei, as fi recunoscator.
Ca si dotari, ce pot sa zic...primul proprietar nu a fost prea generos in momentul in care a configurat masina...dar eu cel putin nu m-am nascut in aere conditionate si geamuri electro-batante

Asa ca masina are doar geamuri electrice fata, trapa, si inchidere centralizata cu telecomanda. Optiuni care cred ca sunt standard oricum.
Jantele sunt ceva model de Borbet pe 16" care nu arata rau, dar nici nu sunt originale, desi in brief sunt trecute ceva jante originale de AMG, care au disparut de-a lungul timpului.
Ce am de gand sa fac in continuare...lista e lunga, chiar foarte lunga:
- inmatriculare. valoare timbru de mediu 860 eur, plus RAR si restul de taxe
- retusare elemente afectate. poate in poze nu se observa atat de bine, dar nu sta prea bine la capitolul tablarie, dar nu e chiar atat de grava problema. Aripa fata stanga trebuie schimbata, iar restul arcadelor reconditionate, plus ca lacul e sarit in multe locuri si trebuie retusat. Plus o ceara aplicata pe dedesubt
- Amortizoare si arcuri. Un amortizor pe spate dreapta e curs complet, iar cel de pe stanga nu mai are multa viata ramasa. Asa ca le voi inlocui pe toate patru. Si vreau sa trec la un set de arcuri mai joase, la pachet cu amortizoare sport OEM.
- Bucse si rotule, tot ce inseamna. Inca nu stiu ce trebuie schimbat si ce nu. Nu am facut o inspectie pe dedesubt.
- Tampoane motor si cutie
- Ceva flansa cardan sau cruce cardanica. Nu pot schimba fin din a 1-a in a 2-a fara sa scuture, si are un sunet de cruce cardanica slabita.
- Tije actionare clapeta acceleratie. Prezinta uzura destul de avansata si exista cursa moarta la pedala de acceleratie, chiar daca am intins cablul aproape de maxim.
- Bujii si fise. Motorul nu merge rotund la ralanti, are un zvacnit.
- Schimb ulei si filtre
- Trapa. E blocata pe inchis, motorasul merge, dar nu actioneaza nimic. Am incercat si manual, dar e blocat mecanismul, si pe la 140 km/h se ridica un colt al trapei, rezultant un suierat enervant. Din ce am observat e rupta sina din dreapta.
- Farul din stanga abureste din cand in cand
- Stopul dreapta spate ia apa la spalare
- la interior, unul din blocajele scaunului soferului nu functioneaza, mai am de schimbat becul de la gurile centrale de ventilatie (pe restul le-am rezolvat, ca nu mergeau destul de multe becuri)
Deocamdata incerc sa rezolv problemele astea...daca nu vor aparea altele pe parcurs, si dupa aia mai vedem ce va fi. Las pozele sa vorbeasca, ca fac mult mai mult decat am scris eu aici.
Comment