Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

500 sec ,1984

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Zambesc cand ma gandesc cati colegi se vor bucura de piese de pe masinutele astea .
    Spor la munca domnule.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #62
      Numai de pe masinoaia cu patru usi, celelalte le complectez cu piese si subansamble de pe ea.
      Astazi am incercat si am reusit dupa vreo doua ore de incercari sa-i aud glasul motorului V8 560. Suna teribil ,mai ales ca nu are tobe de esapament. M-am chinuit cu aprinderea electronica fiindca nu dadea scanteie iar electromotorul nu cupla de la contact asa ca a trebuit sa ii dau curent direct. M-am tot chinuit eu prin instalatia aia electrica a motorului care are numa vreo jumate de km si ma tot gandeam ce mama dracu are de nu da scanteie, ca masina o fi stat ea vreo 6 ani dar aprinderea electronica nu se duce stand.
      Cum stateam eu in masina si ma uitam " ca viteaua la poarta ai noua", iaca ca bag de seama ca nici pe bord nu se misca nici un indicator ,nici un bec, nimic, inafara de un led micut pe un patratel de plastic negru aflat pe tapiteria de sub volan , care led imi facea cu ochiul smechereste din 2 in 2 secunde.
      Ma gandesc: Ce dracu e asta ca eu nu am vazut asa ceva pe nici una din SEC-urile in care mi-am bagat manutele si sa tot fie vreo 4 bucati ,totate cu motoare V8. Cand ma uit mai aproape vad in mijlocul patratelului o gaura de vreo 5 mm. Ce sa fie,ce sa fie? Ma ,parca am vazut eu ceva pe aici care se potriveste cu gaurica asta. Si intradevar in fata mea pe legatura de chei de contact vad o cheita pe care scrie VDO,cheita vorba vine ca nu este defapt decat un cilindru de 5mm lung de vreo 3 cm si cu un suport in capat.
      Cum stiam ca respectivii produc componente electronice pt masini, ia sa vezi,ma gandesc eu, ca jucaria asta e cheia sistemului de alarma si imobilizare ,asa ca introbag eu cheita in orificiu ,ca sa nu ii zic gaura si iaca surpriza, pun contactul si incep a prinde viata toate becurile, si nu sunt putine,si indicatoarele, si ma gandesc: sa vezi ca acum merge si electromotorul. Intradevar se aude invartind si demarorul dar din pacate bendix-ul nu cupleaza decat atunci cand vrea el adica cam o data la 10 incercari.
      Acum aveam si scanteie asa ca nu mai stau pe ganduri si ii torn putintica zama deaia de-o vand smecherii cu 7 lei litrul si iata ca motorasul se rasteste la mine. Nu va mai spun ca am incercat de vreo 30 de ori sa cuplez electromotorul . Benzina de la pompe nu vine ca am desfacut turul si....nimic, dar le-am alimentat separat si functioneaza, asa ca maine scot releul si ii dau pe direct sa vad daca functioneste.
      Dati dracu nemtii astia ce sistem aveau pe masina asta din 1987 si eu m-am chinuit si am tot masurat fire si componente sa vad de ce nu am curent la aprindere. Pe geamul lateral este un abtibild ( asa vreu eu ,deadracului sa nu ii zic americanismul:sticker) , care zice" Bosch alarm system". Maine pun si ceva fotografii. Cu ocazia asta l-am deranjat si pe Feri sa-mi zica ce pini trebuie sa unesc sa scot releul pompelor de benzina, din circuit.
      Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

      Comment


      • #63
        Inseamna ca masina a fost echipata cu alarma din fabrica...e destul de rar aceasta 'optiune'.

        Bine ca ai randuit-o !
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #64
          Si aceasta optiune va fi transferata pe SEC fiindca acum are o alarma moderna cu telecomanda ce nu ma satisface fiind.... prea moderna.
          Puteam sa schimb eu tot motorul ca tot nu pornea, am mai facut o verificare a cablurilor elecrice din jurul motorului si cand am verificat senzorul de oxigen , respectiv sonda lambda ,am constata ca nu mai are asa ceva , ci doar cablul care atarna pe sub masina. In functie de ce transmite respectivul senzor,unitatea centrala deschide sau inchide EHA , adica mareste sau micsoreaza debitul de benzina in camera superioara a distribuitorului. Neavand continuitate din cauza lipsei senzorului, calculatorul injectiei a oprit alimentarea cu benzina.
          Asa ca , acum sunt in cautarea unui sezor de oxigen ( sonda lambda),, deocamdata la mana a doua,daca cineva are asa cevade vanzare il rog sa ma anunte. Daca nu gasesc , atunci o sa imi comand unul nou.
          Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

          Comment


          • #65
            Motorul merge si cu si fara sonda lambada... nu are nici o treaba cu lipsa benzinei. Alarma aia nu e originala a masinii mai mult ca sigur ...era o alarma cu un soi de imobiliser destul de des intalnita in anii 90 (am avut pe mai multe masini respectiva nebunie)

            Comment


            • #66
              Eu nu am avut nici o masina care sa aiba sonda lambda ,de aceea nu sunt familiarizat cu functionarea acesteia.Citisem pe forum-ul Benz World ca lipsa sau defectarea senzorului de oxigen afecteaza raportul aer- combustibil iar la unele motoare ( era vorba despre W126) ,oprirea totala a alimentarii cu benzina. Astazi am citit ca motoarele m117.968 ( acelasi model ca si al meu) au la unitatile de comanda ale injectiei ,functia "limp-home" care permite motorului sa functioneze ,evident nu in parametrii ideali,pana la remediere problemei. Asa ca va trebui sa caut problema in alta parte. Ce am mai observat este ca dupa cateva secunde dupa punera contactului se aude un "clic" la EHA ,vine ceva benzina dar dupa aproximativ 3 secunde se opreste, chiar daca in acest timp este actionat demarorul.
              Cat despre alarma astazi m-am uitat mai atent la respectivul abtibild , are pe el silueta unui... Audi 80 asa ca, este clar ca nu este de fabrica dar mie imi place mai mult aceasta alarma decat cea cu telecomanda , sunete inalte si clipiri de semnalizatoare, la armare.
              Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

              Comment


              • #67
                Dupa ce m-am chinuit ceva timp cu motorul V8 al berlinei 560 Sel, astazi am reusit in sfarsit sa-i aud glasul,la inceput mai timid dar apoi cand si-a facut incalzirea si-a dat drumul la gura si a avut ce spune ,dupa 5 ani de tacere. Am scos-o si la o scurta plimbare ,dar nu prea departe caci era cam dezbracata si era cam frig afara. Cu ocazia asta am facut si doua clip-uri. Nu va speriati asa arat eu in haine de lucru.Suna superb .....fara tobe.
                Sper sa mearga link-urile.
                mercedes w126 560 SEL - prima pornire dupa 5 ani

                Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                Comment


                • #68
                  Esti multumit de cum schimba cutia de viteze ?

                  Comment


                  • #69
                    inca nu mers suficient sa schimbe nici macar viteza a doua fiindca sunt crapate furtunele de legatura de la rezervor la pompe,si folosesc un pet de 1,5 litri. Saptamana viitoare schimb "rezervorul" cu unul mai mare, adica cu un pet de 5 litri. Mai are si o problema cu jantele pe care le are care sunt prinse cu prezoanele originale si sunt prea lungi si ating pe dinauntru,nu stiu in ce. Dar o sa montez jantele de pe SEC si atunci sper sa apuc sa merg cu masina macar pana in viteza a treia,am 400 de metri de drum proprietate particulara,ca nu pot sa ies cu ea pe drumul european, sa nu ma i-a la intrebari vreun politist.
                    Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by CIPOACA View Post
                      ...Mai are si o problema cu jantele pe care le are care sunt prinse cu prezoanele originale si sunt prea lungi si ating pe dinauntru,nu stiu in ce....
                      Pe fata nu conteaza daca sunt mai lungi dar, pe spate, prezoanele ating in sabotii(arculetele) de la frana de "mana". Vezi sa nu rupi tot pe acolo.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #71
                        Nu mi zi ca a functionat suspensia de pe sel dupa pornire)))

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by claudio View Post
                          Nu mi zi ca a functionat suspensia de pe sel dupa pornire)))
                          Daca urmaresti filmuletul postat de Ciprian ai sa vezi ca suspensia SLS nu prea functioneaza, 'curul' e destul de jos...!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #73
                            E mai ridicat ca in pozele din ziua achizitionarii totusi....

                            Comment


                            • #74
                              Suspensia nu este de tipul SLS, aceasta se monteaza numai pe puntea spate,si care functioneaza impreuna cu arcuri elicoidale si actioneaza independent de preferintele soferului,fiind actionata de bara antiruliu.
                              Pe masina este montat un sistem de suspensie hidropneumatica pe toate cele patru roti,si nu are in componenta arcuri , sistemul este unul mult mai complex decat SLS.
                              Desigur ca Feri stie toatea astea,dar s-a incurcat.
                              Suspensia are cateva sfere defecte, daca nu chiar toate ( are5 bucati) si inca nu functioneaza, am pus bucati de lemn sub tampoanele de nivel minim.
                              Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                              Comment


                              • #75
                                Mea culpa, am crezut ca SEL-ul e dotat cu SLS!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF